Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-25, 20:35
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Lösningen är att kräma på dosen helt enkelt (nästa gång). Nu har jag lite tolerans, men när man bränt av 750 mg rektalt då djävlar är man igång.

Ta kanske 300 milligram (om det är samma styrka på tjacket) nästa gång och käka lite skön benso, (helst skall tjacket tas rektalt men det kanske man behöver punda ner sig lite innan man prövar. ). Då borde det hända saker!

En ännu bättre kombination är att blanda in metadon/subutex i mixen, då djävlar är man på topp. Tjacket ger välmåendet och bra social förmåga, benson tar bort ångest och rädslor och opioiderna tar bort ännu mer ångest/rädslor och ger ännu mer välmående. Den ultimata mixen!
Jo, får väl ta mer nästa gång. Lär väl antagligen rena det i aceton också. Att köra upp det i röven låter väl inte så jättehärligt kanske men eftersom jag inte känner något nasalt och runt 50 % om jag inte minns fel av tjacket går åt miste om man bombar det så är väl det ändå det bästa alternativet

men det här med att jag inte blir kåt av det, vad kan det bero på? Nog för att doserna kanske var lite för små nu men har varit mindre upphetsad under de senaste timmarna än när jag är opåverkad. Tycker det låter väldigt skumt.
Citera
2013-09-25, 20:53
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
En ännu bättre kombination är att blanda in metadon/subutex i mixen, då djävlar är man på topp. Tjacket ger välmåendet och bra social förmåga, benson tar bort ångest och rädslor och opioiderna tar bort ännu mer ångest/rädslor och ger ännu mer välmående. Den ultimata mixen!

Testa på eget bevåg, men jag avråder er alla.
Citera
2013-09-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Jo, får väl ta mer nästa gång. Lär väl antagligen rena det i aceton också. Att köra upp det i röven låter väl inte så jättehärligt kanske men eftersom jag inte känner något nasalt och runt 50 % om jag inte minns fel av tjacket går åt miste om man bombar det så är väl det ändå det bästa alternativet
Acetonrening är onödigt tycker jag, det är ju samma mängd tjack liksom.
Tar man lavemang innan så känns det knappt, detta är a och o när det gäller rektal administrering. Finns det bajs kvar får man akut skitnödighet och tjacket tas inte upp lika bra.

Använd en revaxörpippet, smidigast och känns inte alls (tänk på att de kan vara svåra att tömma dock, man får klämma rejält). Pumpar tycker jag känns för stora och jobbiga, men klarar man en sådan så är de bra med.

Citat:
men det här med att jag inte blir kåt av det, vad kan det bero på? Nog för att doserna kanske var lite för små nu men har varit mindre upphetsad under de senaste timmarna än när jag är opåverkad. Tycker det låter väldigt skumt.
Ibland måste man sätta igång och runka och få upp den för att bli kåt, men då djävlar...då kommer du aldrig vilja runka normalt igen....
Citera
2013-09-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Testa på eget bevåg, men jag avråder er alla.
Varför då?
Citera
2013-09-25, 21:04
Medlem
Ovcharkas avatar
1. Vad försvinner i aceton-tvätt?
2. Det som försvinner - vad har det för effekt? (Ofta är ju, t.ex. koffein iblandad, och av det blir man pigg, o.s.v...)

Hör av er.

Citat:
Varför då?

Benso + opioid/opiat + CS = världens mest berömda varningsflagga. Ju. Jävla.... cocktail.
Senast redigerad av Ovcharka 2013-09-25 kl. 21:35.
Citera
2013-09-25, 21:38
Medlem
Citat:
Benso + opioid/opiat + CS = världens mest berömda varningsflagga. Ju. Jävla.... cocktail.
Fast det gäller ju bara kokain/heroin (eller motsvarande) och beror på att man kan maskera en kokainöverdos med heroin, eftersom kokain går ur kroppen fortare. Inte att uppåt+neråt skulle vara extra farligt, det är bara en myt som dykt upp i kölvattnet av ovanstående.

När det gäller tjack så sitter ju tjacket i allt för länge för att samma problem skall uppstå.
Men givetvis skall man inte ta större än normal dos (helst en låg) av opioider i en sådan mix , inte minst för att illamåendet kan sabba ruset.
Citera
2013-09-25, 22:33
Medlem
robinkungs avatar
Glömde helt nämna att jag käkar 5-htp. Har gjort det under båda tillfällena jag har testat tjack och det enda tillfället jag har testat kokain. Kan det ha någon inverkan på ruset tro?
Citera
2013-09-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Glömde helt nämna att jag käkar 5-htp. Har gjort det under båda tillfällena jag har testat tjack och det enda tillfället jag har testat kokain. Kan det ha någon inverkan på ruset tro?
Tvivlar på det (dock anser vissa sig få bättre effekt på MDMA av det). Kanske gör det ruset lite mer mysigt och kroppsligt på sin höjd.

Beror nog på hur mycket protein du käkar skulle jag tro, tränar du och käkar proteinpulver/kvarg, har du nog så pass mycket av aminosyran tryptofan (som kroppen gör serotonin av, 5-htp är tryptofan med en alkoholgrupp påsatt som sedan görs om enkelt till serotonin) i kroppen, att det redan är "fullt".
Citera
2013-09-26, 08:26
Medlem
robinkungs avatar
Jaha, har alltså suttit från kl 01 tills nu och filat på ett mycket fint inlägg om min tjackdebut här och den visade sig vara 16666 tecken för lång vilket är helt otroligt egentligen, nästan 8 sidor i word om en tjacksaga som tyvärr var värdelös. Slängde ihop detta lilla inlägg snabbt för att kunna lägga mig i min säng och försöka sova. Stavfel och sånt lär finnas i mängder och jag skyller i sådana fall på tjacket även om det inte gav mig den effekt jag ville ha. Om ni hjälper mig räta ut de frågetecken jag har om detta vore det oerhört trevligt! Detta var första gången med tjack för övrigt. Det var inte särskilt bra och en stor besvikelse trots att tjacket är bra och förväntningarna var höga. Ett stort antiklimax kan vara den effekt jag kände mest av alla och det säger ju tyvärr ganska mycket om vad jag tyckte. Kunde inte hålla mig från att testa det tjack som kom till min postlåda idag och jag kan väl säga som så att tjacket gjorde dagen och kvällen bättre än vad den hade varit om jag var opåverkad. Däremot ingen eufori, ingen ökad kåthet, inte särskilt speedad, inga förstorade pupiller och inga käkspänningar med mera är några av anledningarna till min besvikelse. Standardsvaret när någon startar en tråd eller skriver ett inlägg om att han inte känner av amfetamin så som han önskar är: "Du har inte ADHD va?". Kan direkt säga att jag inte har det. Exempelvis min koncentrationsförmåga är mycket bra och jag är allt som oftast lugn, ingen vidare hyperaktivitet där vilket gör det ännu konstigare. Kommer inte ihåg exakta siffror men intog tjacket ungefär 80+80+80 mg nasalt med tio minuter mellan varje näsa kanske. Sedan två större näsor, antagligen runt 150 mg var. Drog några små linor efter detta och avslutade sedan med två ganska stora bomber som jag tror var runt 150 mg var.

Citera
2013-09-26, 16:09
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
1. Vad försvinner i aceton-tvätt?
2. Det som försvinner - vad har det för effekt? (Ofta är ju, t.ex. koffein iblandad, och av det blir man pigg, o.s.v...)

1. Vet inte riktigt, på snogubbes batch han hade i somras (som var hyllad) fick jag ut något gult klet som inte var lösligt i vatten. Ju mer aceton man tar desto mer får man ut har jag märkt i alla fall.

Jag testade både innan och efter acetonsepareringen och jag inbillade mig att ruset kändes mindre stissigt och rushigt som amfetamin inte riktigt ska göra i de doser jag tog - 0.2~ bomb dvs.

Jag gissade på att han haft i BZP då men i dag vet jag inte vad jag ska säga. Mycket av den fräna och starka doften som finns i tjack är ofta något som det bankas med, har ännu inte lyckats klura ut vad det är.

2. Svarade på frågan ovan, egentligen vet jag inte om det stämmer eftersom det enbart är empirisk fakta.

Har även vänner som rapporterade samma sak, dvs att ruset blev mer likt enbart amfetamin (t.ex. det som såldes på SR av fcuk reality, skulle vara 73 % och det var lätt det renaste jag någonsin tagit)
Citera
2013-09-27, 09:11
Medlem
maitos avatar
Vendorna iisthisisi, boymaster och capecrusader på SR har alla som specialitet att sälja så rent amfetamin det bara går. Labtest gör de ibland på nya batchar men det är egentligen ingen som tvivlar på att de alltid säljer minst 98 % rent amfetaminsulfat. Varje batch får sin egen karaktär och boymaster brukar förklara varför. En gång var han slarvig i neutraliseringssteget och en ytterst liten del amfetaminbas blev fritt liggande i sulfatet. Detta gjorde att batchen var mera som en hård deg än ett vitt pulver som det egentligen ska vara, trots att det var mindre än 0.5 % fribas iblandat. Ett riktigt kritvitt pulver är svårt att lyckas med, då 0.1 % reaktionsbyprodukt eller annan förorening kan färga pulvret rätt kraftigt.

Deras pulver är dock alltid helt totalt luktfritt och svider inte det minsta i näsan eller gör att slemhinnor domnar bort som vi är vana vid att tjack gör här i Sverige. Varihelvete "blomsterlukten" kommer från vore intressant att veta...
Citera
2013-09-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maito
Vendorna iisthisisi, boymaster och capecrusader på SR har alla som specialitet att sälja så rent amfetamin det bara går. Labtest gör de ibland på nya batchar men det är egentligen ingen som tvivlar på att de alltid säljer minst 98 % rent amfetaminsulfat. Varje batch får sin egen karaktär och boymaster brukar förklara varför. En gång var han slarvig i neutraliseringssteget och en ytterst liten del amfetaminbas blev fritt liggande i sulfatet. Detta gjorde att batchen var mera som en hård deg än ett vitt pulver som det egentligen ska vara, trots att det var mindre än 0.5 % fribas iblandat. Ett riktigt kritvitt pulver är svårt att lyckas med, då 0.1 % reaktionsbyprodukt eller annan förorening kan färga pulvret rätt kraftigt.

Deras pulver är dock alltid helt totalt luktfritt och svider inte det minsta i näsan eller gör att slemhinnor domnar bort som vi är vana vid att tjack gör här i Sverige. Varihelvete "blomsterlukten" kommer från vore intressant att veta...

Vad jag samlat på mig genom mitt hobbyknarkarläsande så kommer blomsterlukten av en biprodukt som bildas när amfetaminet tillverkas och som sen inte tvättas bort. Antagligen för att starkt luktande droger tros av allmänheten vara rena/starka, då skiter de säkert helt medvetet i att tvätta bort stankprodukten eftersom de vet att det kommer tilltala den ignoranta konsumentmängden. Kan också vara så att någon i mitten av ledet lägger på extra av denna biprodukt för att få ännu starkare lukt.
Igår när jag skulle tvätta kläder och spillde i sköljmedlet i maskinen kunde jag urskilja den fräna doften som tjack brukar ha, bland de olika aromerna. Finns det någon som sitter på någon riktig information kring det?

Som en sidofråga, jag har nu 2g väldigt bra tjack köpt från en TOR sida. Har läst om acetontvätt och är nyfiken att testa renheten, men undrar om det funkar precis lika bra med isopropylalkohol? Har nämligen det hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in