2014-01-23, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Precis, det jag brukar göra. Men nu ska jag ha tjack i tillägg.

Exakt. Två stycken bör vara lugnt..? Det är ju förjävla gött, och tjackruset blir så mkt nicigare med sprit

Btw om jag ska göra bomber, har enbart OCB papper.. jag bombade MDMA en gång med papper och då blev det alldeles för mkt (körde två hela papper) så bomben ej löstes upp. Hur göra? Vill inte att det åker ut i plånkan heller liksom.,

BigFatCone har gjort en finfin video som visar hur man gör bomber.
http://www.youtube.com/watch?v=CbiADCvtNOE
Citera
2014-01-23, 18:56
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tureturetap
BigFatCone har gjort en finfin video som visar hur man gör bomber.
http://www.youtube.com/watch?v=CbiADCvtNOE

Håller med BigFatCone här om rizzlapapper eller rullpapper i övrigt är OK, cellulosapapper som ser ut som plast och är genomskinliga tex (OCB crystal) brukar jag ibland använda i avsaknad av gelatinkapslar.
Citera
2014-01-23, 21:04
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Tack för svar! Känner mig som en kung nu
Ursäkta noob frågorna
Men hur ser det ut med AT'n imorgon efter en ganska kraftig tjack dag? Eller är det individuellt från person till person? Har cannabis till hands.

Jag brukar inte uppleva vidare mkt av någon AT, vissa verkar känna av det mer men va det beror på är väl svårt o säga. Jag ser alltid till att få i mig ordentligt med vatten och har på senare tid även börjat dricka vätskeersättning då jag rätt lätt blir dehydrerad av amfetamin vilket inte är så nice. Ser även till o få i mig mat regelbundet så man ej går me tom mage för länge, bananer och whey-80 går ner lätt och funkar bra för mig iaf. Om jag någonsin märker av någon at så är det rätt lindrigt och kort ett par timmar efter senaste dosen då effekten går ur, och inget jag känner av dagen efter så länge man tar sista dosen så man kan somna till kvällen och inte få allt för få timmars sömn.
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-23 kl. 21:30.
Citera
2014-01-23, 21:06
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
ur ämnet : var har du hittat gammalsdags rakblad? jag behöver såna blad då slipper jag använda de ej effektiva modern rakblad!

Tänker du på sådana man har i s.k safty-razors? Dessa kan man köpa hem via div webshoppar som säljer rakknivar och safety razors rätt billigt, kan även tänka mig att det kan finnas i en och annan fysisk butik. Jag kan dock tycka att rakblad är lite overkill, har faktiskt rakblad här hemma till min rakkniv som använder utbytbara rakblad men har faktiskt aldrig använt dem till amfetamin, en talrik+tesked för att mosa upp pulvret och sedan ett sugrör för att choppa upp det i fint pulver har alltid gjort jobbet bra nog för mig.
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-23 kl. 21:19.
Citera
2014-01-23, 21:17
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Tack för ett bra svar! Magnesium hade jag helt glömt bort, har räddat käken flera gånger innan

skönt o höra. En kraftig bakfylla har man fått stå ut med några gånger...värsta som finns imo

tidigare erfarenhet är:Cannabis, Svamp, Lsd, Mdma, Ecstacy, Mxe, 2-cb, Lyrica, och tramadol. Jag har trippat hårt på de olika olika substanser. Aldrig kännt av en AT what so ever TILLS jag tog lyrica 2v i streck och sedan la av helt. = Insomnia, depression och kraftig ångest.

Ett tips är att dricka någon form av träningsdryck som typ powerrrade och liknande, man kan även köpa hem olika sorters brustabletter eller pulver som man själv blandar me vatten vilket jag föredrar då dem är billigare. Dessa innehåller både magnesium, div elektrolyter (som man lätt får lite av vid användning av amfetamin) och även lite socker, jag tenderar att bli dehydrerad rätt lätt när jag använder amfetamin och brukar försöka få i mig en del av detta vilket funkar kanon. Även vätskeersättning som finns på apotek funkar, man ska se till att inte hälla i sig för mkt vätskeersättningen på en gång den ska drickas långsamt, man kan lätt känna sig lite illamående om man dricker de för fort.

Använder just nu dessa brustabletter och dem funkar bra o smakar rätt gott, typ som bobs apelsinblandsaft; http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...bs-120g-orange
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-23 kl. 21:38.
Citera
2014-01-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Jag brukar inte uppleva vidare mkt av någon AT, vissa verkar känna av det mer men va det beror på är väl svårt o säga. Jag ser alltid till att få i mig ordentligt med vatten och har på senare tid även börjat dricka vätskeersättning då jag rätt lätt blir dehydrerad av amfetamin vilket inte är så nice. Ser även till o få i mig mat regelbundet så man ej går me tom mage för länge, bananer och whey-80 går ner lätt och funkar bra för mig iaf. Om jag någonsin märker av någon at så är det rätt lindrigt och kort ett par timmar efter att effekten går ur, och inget jag känner av dagen efter så länge man tar sista dosen så man kan somna till kvällen och inte få allt för få timmars sömn.

Okej tack! Whey-80 & vätskersättning tar jag om ett par timmar.

Jag har propavan på recept, borde va okej att ta det ikväll innan jag lägger mig eller?

Jag rökte precis en joint med ett ganska så fint hasch i, och jag måste säga att det är en mycket märklig, men grym känsla. Lika klar i skallen med ett bra fokus + kanon bodyload. Seg&jävligt skön
Dela gärna er upplevelse om ni har provat detta
Citera
2014-01-23, 21:25
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Btw om jag ska göra bomber, har enbart OCB papper.. jag bombade MDMA en gång med papper och då blev det alldeles för mkt (körde två hela papper) så bomben ej löstes upp. Hur göra? Vill inte att det åker ut i plånkan heller liksom.,

Haha jadu om du nu använder två hela papper till en bomb är det väl lite väl mkt, det borde väl lösas upp skulle jag tro men känns fortfarande onödigt då de blir svårare o svälja samt fördröjer upptag. Ska jag göra bomber brukar jag göra två st bomber me ett lager papper av ett ocb-slim papper, brukar även bli lite papper över som klipps av. Är du rädd för att de ska åka ut i plånboken kan du alltid lägga dem en ziplock-påse och förvara ziplocken i exempelvis mynt-fickan i dina byxor om du nu har en sådan i byxorna, där brukar jag iaf ofta förvara mina kapslar/bomber om ja ska ha me dem. Brukar använda sådana här små plasttuber för att förvara bomber av rullpapper i vilket funkar rätt smidigt; http://www.cacheistan.se/183-large_d...shcap-02ml.jpg , blir det kapslar får de ligga i en ziplock.
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-23 kl. 21:39.
Citera
2014-01-23, 21:36
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Okej tack! Whey-80 & vätskersättning tar jag om ett par timmar.

Jag har propavan på recept, borde va okej att ta det ikväll innan jag lägger mig eller?

Jag rökte precis en joint med ett ganska så fint hasch i, och jag måste säga att det är en mycket märklig, men grym känsla. Lika klar i skallen med ett bra fokus + kanon bodyload. Seg&jävligt skön
Dela gärna er upplevelse om ni har provat detta

Ska ej vara några problem att ta propavan för o somna lättare. Yeah cs-droger tsm med en fin bit hash är aldrig en dum kombo
Citera
2014-01-23, 22:11
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Tänker du på sådana man har i s.k safty-razors? Dessa kan man köpa hem via div webshoppar som säljer rakknivar och safety razors rätt billigt, kan även tänka mig att det kan finnas i en och annan fysisk butik. Jag kan dock tycka att rakblad är lite overkill, har faktiskt rakblad här hemma till min rakkniv som använder utbytbara rakblad men har faktiskt aldrig använt dem till amfetamin, en talrik+tesked för att mosa upp pulvret och sedan ett sugrör för att choppa upp det i fint pulver har alltid gjort jobbet bra nog för mig.

Köpte dem mest som en kul grej eftersom det används i filmer, men de är grymt effektiva för min näsa
Citera
2014-01-23, 22:22
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Köpte dem mest som en kul grej eftersom det används i filmer, men de är grymt effektiva för min näsa

Jo de lär så klart funka bra och ge fint pulver, men finns lite mer lättillgängliga och billiga saker som borde göra jobbet lika bra, jag får riktigt finkornigt pulver när jag använder kanten på ett sugrör t.ex, sedan fyller de även dubbel funktion som rör att snorta med
Citera
2014-01-24, 18:49
Medlem
ambigues avatar
Om jag tog lite för mycket tjack igår och fick jobbiga bieffekter, är det helt uteslutet att köra idag igen?
Låg dos då isåfall
Citera
2014-01-24, 22:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Om jag tog lite för mycket tjack igår och fick jobbiga bieffekter, är det helt uteslutet att köra idag igen?
Låg dos då isåfall
Ingen fara, som sagt, dra ner på doserna skall det gå bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in