2013-06-25, 13:35
Medlem
knArkes avatar
Bästa sätt att inta tjack är en rövpanna! Nyss pruttat i mig en jävel och är igång som en lite jude..
Frågan; Bästa refill på tjack? Näsa? Ännu en rövpanna? IV är en omöjligt idag fan
Citera
2013-06-25, 15:01
Medlem
whatnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Skulle behöva lite tips på hur jag ska lägga upp mitt intag för att få en bra effekt. Har testat att beställa hem tjack i två olika omgångar tidigare, men har aldrig lyckats få mer effekt än några koppar kaffe typ. Kanske lite mer stissighet kanske. Då har jag snortat och bombat ca. 50mg i omgångar upp till ca 0.2 g. Kan ju ha varit dålig kvalité på det jag fått hem. Jämfört med de lagliga varianterna 2-fa och 3-fa har det varit lååångt under mina förväntingar på tjack.

Har fått hem två gram nu som ska brukas ensam tillsammans med datorspel. Det jag vill uppnå är viss eufori, men främst bli ordentligt insnöad och kunna glömma allt annat än spelen i några timmar. Lite tjackrunkande vore inte helt fel att klämma in.

Så hur ska jag lägga upp en dag på tjack? Oralt eller nasalt? Ungefär mängd? Ska jag skjutsa på ordentligt i början eller gå ut lugnt och fylla på. Hur stor mängd totalt under en dag kan ses som safe/optimalt?

Jag kör alltid en större startdos å mindre refills efter hand. Hur mkt beror ju på kvallen dock så det vet man aldrig första ggn på en batch.
Om ja skulle haft dina planer med bra pulver hade jag kört 0,1g i varje näsborre sen kanske en refill på 0,15 ett par/tre timmar senare.
Ju fler refills jag tar desto längre verkar jag dock bli sömnlös så fyller oftast bara på 1 gång
Citera
2013-06-25, 15:03
Medlem
whatnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Bästa sätt att inta tjack är en rövpanna! Nyss pruttat i mig en jävel och är igång som en lite jude..
Frågan; Bästa refill på tjack? Näsa? Ännu en rövpanna? IV är en omöjligt idag fan

Refills tycker jag man lika gärna kan köra i näsan. Vid refill vill man ju förlänga ruset å när kicken inte är målet är rövpanna eller iv bara bökigt tycker jag
Citera
2013-06-25, 20:33
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatnot
Refills tycker jag man lika gärna kan köra i näsan. Vid refill vill man ju förlänga ruset å när kicken inte är målet är rövpanna eller iv bara bökigt tycker jag

Refills ska man ta IV, det är det enda rätta. Har man inte tyg, eller är för skakig, så visst - näsan funkar också dunder oftast.

Må väl
GaiN
Citera
2013-06-26, 11:22
Medlem
Har dragit några nu, känns som att dom sitter kvar i näsan men sen börjar det rinna ner i halsen likt förbannat. Vad gör jag fel?

Känner dessutom inte ett piss i princip, är det dåliga grejer eller är jag dålig?
Citera
2013-06-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Har dragit några nu, känns som att dom sitter kvar i näsan men sen börjar det rinna ner i halsen likt förbannat. Vad gör jag fel?

Känner dessutom inte ett piss i princip, är det dåliga grejer eller är jag dålig?
Rinner ner i halsen gör det oftast oavsett.

Antingen har du tagit för lite eller så är det för dålig kvalitet (eller både och).
Citera
2013-06-26, 11:57
Medlem
Citat:

tjack känns inte så jävla mkt. de pirrar lite i kroppen, man snöar in på saker, blir koncentrerad, händer armar spänns lite. mycket mer händer inte.
Citera
2013-06-26, 12:06
Medlem
Jorå det har börjat slå nu, ingen eufori dock men börjar känna mig ordentligt speedad. Föstår att det är en dosfråga vad gäller euforin.
5-6 linor har åkt in, kan ju omöjligen säga vad dom vägde men gissar att detta inte direkt dunderhonung detta för har nog fått i mig en del. Har två gram att kalasa på dock.
Första gången detta så kanske hade lite för höga förväntningar.

Övriga symptom är skaplig tjackballe, lite muntorrhet och rejält varm i kroppen. Så det var inte rent druvsocker i påsen iaf.

Nu ska jag sluta besudla tråden med min nybörjar aura
Senast redigerad av gurka111 2013-06-26 kl. 12:09.
Citera
2013-06-26, 12:12
Medlem
En sista fråga innan jag hittar på något produktivt.

Om man ponerar att större delen åkt ner i magen, ska jag vänta med att dra mera? Vi snackar en timme och oralt så slår det ju i efterhand så att säga.
Citera
2013-06-26, 13:51
Medlem
whatnots avatar
Citat:
En sista fråga innan jag hittar på något produktivt.

Om man ponerar att större delen åkt ner i magen, ska jag vänta med att dra mera? Vi snackar en timme och oralt så slår det ju i efterhand så att säga.

Om du har 2g är de ju inga problem att dosera. Dela upp i 2 högar på 1g var, dela en av de i 2st högar om 0,5, dela en sista gång så har du två högar med 0,25 som råkar va en bra nybörjardos på svenskt tjack. Dela upp det på båda näsborrarna.
Bombar man kan det ta runt timman innan effekt kommer ja..
Citera
2013-06-26, 14:28
Medlem
overdoses88s avatar
Blommor & Bin vilket härligt välmående-flin !
Citera
2013-06-26, 14:32
Medlem
cdxz11s avatar
funderar på att beställa hem lite amfetamin från utlandet via SR då inrikesmarknaden tyvärr verkar va rätt skit, men hur stor är risken att sakerna fasnar i tullen? Vilka länder bör man undvika att beställa från? Antar att typ nederländerna inte är att föredra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in