Citat:
Ursprungligen postat av
Dreamwing
Skulle behöva lite tips på hur jag ska lägga upp mitt intag för att få en bra effekt. Har testat att beställa hem tjack i två olika omgångar tidigare, men har aldrig lyckats få mer effekt än några koppar kaffe typ. Kanske lite mer stissighet kanske. Då har jag snortat och bombat ca. 50mg i omgångar upp till ca 0.2 g. Kan ju ha varit dålig kvalité på det jag fått hem. Jämfört med de lagliga varianterna 2-fa och 3-fa har det varit lååångt under mina förväntingar på tjack.
Har fått hem två gram nu som ska brukas ensam tillsammans med datorspel. Det jag vill uppnå är viss eufori, men främst bli ordentligt insnöad och kunna glömma allt annat än spelen i några timmar. Lite tjackrunkande vore inte helt fel att klämma in.
Så hur ska jag lägga upp en dag på tjack? Oralt eller nasalt? Ungefär mängd? Ska jag skjutsa på ordentligt i början eller gå ut lugnt och fylla på. Hur stor mängd totalt under en dag kan ses som safe/optimalt?
Jag kör alltid en större startdos å mindre refills efter hand. Hur mkt beror ju på kvallen dock så det vet man aldrig första ggn på en batch.
Om ja skulle haft dina planer med bra pulver hade jag kört 0,1g i varje näsborre sen kanske en refill på 0,15 ett par/tre timmar senare.
Ju fler refills jag tar desto längre verkar jag dock bli sömnlös så fyller oftast bara på 1 gång