2013-12-19, 14:43
Medlem
Fått leverans från vendorn snogubbe idag, på min lediga dag och allt. =) Jag har tidigare skrivit om detta här i tråden.

Dragit i mig 0.2g i snoken och c:a 30mg i tandköttet, detta var för 20 min sedan. Känner mig härligt speedad, men inte nämnvärt stissig.
Det smakar asäckligt (surprise...) och var lite lite kletigt när jag fick det, men resten ligger på tork just nu.

Tänker varken köra IV eller rövpanna, det lämnar jag åt coolare folk än jag.

Ps. Leveransen var ju också försenad, och jag fick 3g istället för 2g som jag beställt. Väldigt trevligt förstås. ds.
Senast redigerad av PrinsIgor 2013-12-19 kl. 14:47.
Citera
2013-12-19, 15:30
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsIgor
Fått leverans från vendorn snogubbe idag, på min lediga dag och allt. =) Jag har tidigare skrivit om detta här i tråden.

Dragit i mig 0.2g i snoken och c:a 30mg i tandköttet, detta var för 20 min sedan. Känner mig härligt speedad, men inte nämnvärt stissig.
Det smakar asäckligt (surprise...) och var lite lite kletigt när jag fick det, men resten ligger på tork just nu.

Ps. Leveransen var ju också försenad, och jag fick 3g istället för 2g som jag beställt. Väldigt trevligt förstås. ds.

Var det vettiga varor då alltså? Vit paste typ? Sa till mig själv att aldrig handla av honom igen efter den där röda helvetesbatchen han hade men om swelease inte får in snart så vette fasen...
Citera
2013-12-19, 15:55
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:

Att man inte blir stissig är ju inte ett tecken på att tjacket är dåligt, fast kanske inte var så du menade? Jag la en beställning i morse av de så hoppas jag har de i imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Var det vettiga varor då alltså? Vit paste typ? Sa till mig själv att aldrig handla av honom igen efter den där röda helvetesbatchen han hade men om swelease inte får in snart så vette fasen...
Hans batch är ju gulfärgad, jag tänkte heller aldrig köpa av någon annan än SL men eftersom han är seg på att få upp hans nya batch så fick de bli detta tänker inte vara nykter 1 helg till. Om jag får de imorgon så återkommer jag med en liten recension
Citera
2013-12-19, 16:04
Medlem
[quote=fr3aksh0w|46664382]Att man inte blir stissig är ju inte ett tecken på att tjacket är dåligt, fast kanske inte var så du menade? Jag la en beställning i morse av de så hoppas jag har de i imorgon.

Det var inte så jag menade, bara olyckligt formulerat. Jag gillar det iaf.
Citera
2013-12-19, 16:06
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Det var inte så jag menade, bara olyckligt formulerat. Jag gillar det iaf.
Gött att du gillar de! Har du provat SLs tjack? om du har de, hur står sig detta jämfört med de?
Citera
2013-12-19, 16:08
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Att man inte blir stissig är ju inte ett tecken på att tjacket är dåligt, fast kanske inte var så du menade? Jag la en beställning i morse av de så hoppas jag har de i imorgon.

Hans batch är ju gulfärgad, jag tänkte heller aldrig köpa av någon annan än SL men eftersom han är seg på att få upp hans nya batch så fick de bli detta tänker inte vara nykter 1 helg till. Om jag får de imorgon så återkommer jag med en liten recension

Skulle uppskattas väldigt. Om han får ett ok av dej så kör jag också ett test-köp
Citera
2013-12-19, 16:15
Medlem
dimitritabals avatar
jag har ca 1g kvar från swelease batch på sheep, jag ska behålla dem till nyårsafton

igår renade jag 2 g gatu tjack två ggr med aceton, och endast 1.2 g är kvar! skurk!
Citera
2013-12-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Gött att du gillar de! Har du provat SLs tjack? om du har de, hur står sig detta jämfört med de?

Testat SLs och det är lite bättre kan jag tycka, men å andra sidan kan den åsikten lika bra vara färgad av att det var mitt jungfrutjack. Dock är SLs definitivt inte lika vidrig i smaken, haha.
Citera
2013-12-19, 16:30
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Testat SLs och det är lite bättre kan jag tycka, men å andra sidan kan den åsikten lika bra vara färgad av att det var mitt jungfrutjack. Dock är SLs definitivt inte lika vidrig i smaken, haha.
jag har smakat olika tjack batchar med olika smaker, men alla smakar samma och svider inte i näsan efter aceton rening.
(metamfetamin är ett untag det svider som fan i näsan)
Citera
2013-12-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har smakat olika tjack batchar med olika smaker, men alla smakar samma och svider inte i näsan efter aceton rening.
(metamfetamin är ett untag det svider som fan i näsan)

Som du kanske förstått är jag ingen tjackexpert, visste inte ens om det här med acetonrengöring. Finns det nån guide för det?
Citera
2013-12-19, 16:57
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Som du kanske förstått är jag ingen tjackexpert, visste inte ens om det här med acetonrengöring. Finns det nån guide för det?
du behöver rent aceton, du kan köpa den från willys fast den röda flaska, inte den gröna som innehåller olja.
lägg tjacket i en kopp och hälla ner aceton, röra ordentligt och vänta till att tjacket ligga ner i botten.
lägg ett kaffefilter på en mug och hälla ner lösning (tjack+aceton) i filtret, om en mängd tjack är kvar i kopp spruta lite aceton och sen hälla ner dem i filtret.
vänta till att all aceton läcka ut ur filtret, lägg filtret på en tallrik helst ovanför element och vänta till att det blir helt torrt
Citera
2013-12-19, 17:44
Medlem
Har tillgång till Frisium(benso). Kommer det få mig att somna efter en kväll med tjack? Nån som prövat? Har 2 st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in