2013-03-24, 20:28
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clozapine
Vad ska man tänka på när man är ute och handlar vaket?
En bra film eller låt, vad du ska göra av resten av dagen, någon jobbig räkning du inte har råd att betala.. ja tänk vad tusan som faller dig in vettja
Citera
2013-03-24, 20:34
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
En bra film eller låt, vad du ska göra av resten av dagen, någon jobbig räkning du inte har råd att betala.. ja tänk vad tusan som faller dig in vettja

Eller vill han ha tips på hur man känner igen bra tjack?
Citera
2013-03-24, 20:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Eller vill han ha tips på hur man känner igen bra tjack?
Antagligen är det så, men förstår han inte att det inte går att veta om det är bra eller dåligt genom att testa tjacket så kanske mitt svar fungerar lika bra

Tjack kan se olika, lukta olika, ha olika smak. om det är bra har inte med utseende eller doft att göra.
Citera
2013-03-25, 07:48
Medlem
Raideqs avatar
Fick ett tjo av en polare igår, kör oftast IV så gjorde de nu med. brukar alltid dra till med en brutal så man knappt kan andas. denna gång. lika mkt men väldigt udda utseende på tjacket. aja ja gör iordning lösning filtrerad två gånger. får svar direkt trycker av och när ja börjar känna påslaget (Halva lösning kvar typ) så får ja nå toook skållhetta. så stannade där. slog i mig resten senare blev likadant. nu menar ja inte lite varmt o andfådd som man brukar. utan SKÅLLHET så hett som om lösningen var kokande vatten o en kick-kåt erfaren inte klarar av o köra in hela lösningen. och hur fan ska ja få i mig mer så ja uppnår resultat utan o börja brinna? Någon som upplevt samma sak? som tur var avtog de efter 10-20 sekunder. Kranen hade no clue tydligen, funkar i näsa etc, bara när de tas IV som detta händer, Någon som upplevt samma sak som vet varför? Märkte och att ja ej fick tjacksmaken i munnen. Mycket underligt. MVH RDQ
Citera
2013-03-25, 11:04
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raideq
Fick ett tjo av en polare igår, kör oftast IV så gjorde de nu med. brukar alltid dra till med en brutal så man knappt kan andas. denna gång. lika mkt men väldigt udda utseende på tjacket. aja ja gör iordning lösning filtrerad två gånger. får svar direkt trycker av och när ja börjar känna påslaget (Halva lösning kvar typ) så får ja nå toook skållhetta. så stannade där. slog i mig resten senare blev likadant. nu menar ja inte lite varmt o andfådd som man brukar. utan SKÅLLHET så hett som om lösningen var kokande vatten o en kick-kåt erfaren inte klarar av o köra in hela lösningen. och hur fan ska ja få i mig mer så ja uppnår resultat utan o börja brinna? Någon som upplevt samma sak? som tur var avtog de efter 10-20 sekunder. Kranen hade no clue tydligen, funkar i näsa etc, bara när de tas IV som detta händer, Någon som upplevt samma sak som vet varför? Märkte och att ja ej fick tjacksmaken i munnen. Mycket underligt. MVH RDQ
Bankat med någon RC, koffein, efedrin eller liknande kanske
Citera
2013-03-25, 15:34
Medlem
svampen211s avatar
Jag skulle avråda alla att köra affe IV. Fan inte värt det är 85% av gångerna utbankat med något.
Citera
2013-03-25, 15:40
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Jag skulle avråda alla att köra affe IV. Fan inte värt det är 85% av gångerna utbankat med något.

Närmare 100% om man inte tillverkar skiten själv
Citera
2013-03-25, 15:51
Medlem
qleks avatar
Tog ca 08-1g tjack under fredag-lördag sen på lördag kväll hände de nått jätte skumt, jag lixom somnade med hjärnan och pratade helt ologiskt och frågade mina kompisar hur gammla dem var osv sen när dem sa typ "Va fan snackar du om?!" så va de som jag vaknade och var helt förvirrad. Vet inte hur länge de här pågick men vaknade sen på kvällen igen och då var de okej Hade rökt ett par spliffar också antar att de beror på sömnbrist/näringsbrist osv men har någon upplevt samma sak?
Citera
2013-03-25, 23:33
Medlem
lugna ner digs avatar
Vad tror ni om att ta en omeprazol när jag ska ta en bomb nästa lördag? För att stabilisera magen? Kanske inte hjälper.

Kommer utsätta magen för mycket, först alkohol, omeprazol, postafen och magnersium. Sedan tjackbomb, mdma-kapsel, sen imovane, c-vitamintablett och 5-htp. Kom på att det är lite mycket, magen kommer inte tycka om allt det där.
Citera
2013-03-26, 01:10
Medlem
monQs avatar
Hur vet jag om jag innehar speed?

Tjena.

Polarn köpte speed för några dagar sedan, 2 påsar fick han (5g) varav ena påsen hade lite mer gulaktigt pulver och det andra vitt.

Vi testade det gulaktiga och det var legit, bra effekt, stark kemisk smak.

Men undrar dock om den vita påsen, för att det är rätt snövitt och i jämförelse med det andra smakar det inte alls lika starkt, det smakar lite beskt och var starkt för halsen.

Kan vi veta om det är speed på ngt sätt utan att inta det och hoppas på det bästa? (Slänger det förmodligen annars)

Har testat lägga i lite i ett glas vatten och det löste sig inte utan ligger i "småbitar" det mesta ligger i botten resten ligger utspritt i vattnet, (ej tvättmedel).
Citera
2013-03-26, 01:15
Medlem
Bombastas avatar
Så länge ni inte sitter med tester är det ju bara att ta en lina upp i snoken och se vad som händer? Kan vara någon RC i värsta fall. Tjack kan ju se ut på många olika vis. Är ni osäkra så kör sten, sax, påse om vem som får vara försökskanin. Knarka lugnt!
Citera
2013-03-26, 01:24
Medlem
monQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Så länge ni inte sitter med tester är det ju bara att ta en lina upp i snoken och se vad som händer? Kan vara någon RC i värsta fall. Tjack kan ju se ut på många olika vis. Är ni osäkra så kör sten, sax, påse om vem som får vara försökskanin. Knarka lugnt!

Haha! Är inte den mest pålästa gällande hejdundrandes droger så är lite rädd för att det ska vara något som jag inte vet och därmed flippa ur. Skulle det vara någon RC skulle jag ju inte fatta ett skit, (iofs bättre det än att det inte är något alls) mitt bord av utsökheter sträcker sig liksom till CB, E och speed så är fortfarande rätt nojjig

Rekommenderar du ändå att ta det eller ska skiten slängas, känns ju waste men samtidigt oroligt ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in