Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Nej verkligen inte, han "drack" säkert tio isglassar under racet. Vidrigt var det!
Okej. Aja det var nog den konstigaste boost till Tjack som jag hört talas om. Haha

!
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Vene om du redan fått svar, men en möjlig förklaring är att det finns nån piperazine i. TFMPP (Trifluoromethylphenylpiperazine) smakar väldigt mycket lakrits/salmiak.
mvh
Nej. Har faktiskt inte ens fått ett någorlunda svar förän nu

.
Vet du om det finns något "enkelt" sätt att undersöka om Kletet innehåller just Piperazine eller något annat för den delen

?
Tidigare la jag påsen i frysen och efter 40 min. hade Kletet fortfarande samma konsistens som innan den hamna i frysen

.
När jag först fick se hur kylan knappt hade påverkat Kletet så tjoa jag högt av glädje och gjorde en liten "dans" hahaha

!
När jag hade lugnat ner mig så fick jag en fix idé som gick ut på att låta ca. 0.3g Klet ligga och torka så att jag därefter kunde snorta skiten

.
Jag visste redan att mycket av självaste Amfetaminet eller dess aktiva substans avdunstar när man torkar ut äkta Klettjack. Men jag ville ändå veta hur detta Klet med Salmiak/lakrits smak smakade, kickade, sved etc. efter det torkat och vid nasalt intag

.
Detta ångrar jag starkt

!
Av att jämföra ruset från nasalt intag med rektalt (dricka lösning) så känns det som att 40-60% av det "betydelsefulla" hade avdunstat

.
Det sved mindre än vad äkta torkat Klet skulle ha gjort.
Smaken var.. ehmm.. Den var mild och hade nästan förlorat ..all.. sin Salmiak smak.
Ni som har snortat !!Äkta!! Klet som är Sjukt potent och väldigt sällsynt vet hurdan "speciell" smak det ger.
Detta Klet hade kanske 2-3x mildare smak samt en helt annorlunda en.
Trots den milda smaken så hade jag svårare än vanligt att låta bli spy.
Har faktiskt träningsvärk efter att ha fått spänna magen pga. alla kväljningar.
Jag ger detta Klet helt klart Väl Godkänt men pga. dess udda, milda men samtidigt extrema smak så skulle jag nog inte handla mera av det. Om smaken hade varit som man önskat så skulle den fått VG+/MVG-, kanske tom. ett MVG.
Shit så jag babblar på! Och jag har inte tagit något på drygt fyra timmar. Haha

!