2011-09-02, 10:04
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smetOklet
Undrar över en sak...

Jag sitter på lite KletTjack som jag inte stött på en väldigt lång tid.
Har än så länge bara hunnit dricka en lösning på 0.5g (delade 50/50 på exakt 1 gubbe (gram)) för ca. fem tim. sedan och kan konstatera att detta Klet är iaf. potent då jag 30 min. efter dosintag hade fått världens "Tjackkuk/balle" som fortfarande sitter i.

Detta Tjack stinker och smakar lite Salmiak/Lakrits när man snortar det.
Min kompis som jag delade gubben med tog det intravenöst och hon kände smaken av bränt gummi och lite Salmiak/lakrits. Hon blev även smått slö och mycket illamående innan hon vart bra, tog 10-20 min.. Justja, hennes "skjuss" var heller inget att Pusta ut över.

Så jag undrar över varför det smakar som det gör.
Självklart lär ju Tjacket vara lite bankat men har smaken att göra med det eller hur Tjacket har producerats eller av någon annan anledning?

Vene om du redan fått svar, men en möjlig förklaring är att det finns nån piperazine i. TFMPP (Trifluoromethylphenylpiperazine) smakar väldigt mycket lakrits/salmiak.

mvh
Citera
2011-09-02, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Nej verkligen inte, han "drack" säkert tio isglassar under racet. Vidrigt var det!

Okej. Aja det var nog den konstigaste boost till Tjack som jag hört talas om. Haha!

Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Vene om du redan fått svar, men en möjlig förklaring är att det finns nån piperazine i. TFMPP (Trifluoromethylphenylpiperazine) smakar väldigt mycket lakrits/salmiak.

mvh

Nej. Har faktiskt inte ens fått ett någorlunda svar förän nu.
Vet du om det finns något "enkelt" sätt att undersöka om Kletet innehåller just Piperazine eller något annat för den delen?

Tidigare la jag påsen i frysen och efter 40 min. hade Kletet fortfarande samma konsistens som innan den hamna i frysen.
När jag först fick se hur kylan knappt hade påverkat Kletet så tjoa jag högt av glädje och gjorde en liten "dans" hahaha!

När jag hade lugnat ner mig så fick jag en fix idé som gick ut på att låta ca. 0.3g Klet ligga och torka så att jag därefter kunde snorta skiten .
Jag visste redan att mycket av självaste Amfetaminet eller dess aktiva substans avdunstar när man torkar ut äkta Klettjack. Men jag ville ändå veta hur detta Klet med Salmiak/lakrits smak smakade, kickade, sved etc. efter det torkat och vid nasalt intag.

Detta ångrar jag starkt!
Av att jämföra ruset från nasalt intag med rektalt (dricka lösning) så känns det som att 40-60% av det "betydelsefulla" hade avdunstat.
Det sved mindre än vad äkta torkat Klet skulle ha gjort.
Smaken var.. ehmm.. Den var mild och hade nästan förlorat ..all.. sin Salmiak smak.
Ni som har snortat !!Äkta!! Klet som är Sjukt potent och väldigt sällsynt vet hurdan "speciell" smak det ger.
Detta Klet hade kanske 2-3x mildare smak samt en helt annorlunda en.
Trots den milda smaken så hade jag svårare än vanligt att låta bli spy.
Har faktiskt träningsvärk efter att ha fått spänna magen pga. alla kväljningar.

Jag ger detta Klet helt klart Väl Godkänt men pga. dess udda, milda men samtidigt extrema smak så skulle jag nog inte handla mera av det. Om smaken hade varit som man önskat så skulle den fått VG+/MVG-, kanske tom. ett MVG.

Shit så jag babblar på! Och jag har inte tagit något på drygt fyra timmar. Haha!
Citera
2011-09-03, 02:07
Bannlyst

Hej alla.
Ikväll har jag slagigt något märkligt tjack.
Eller, någon märklig bankning. Har tagit en hel del tjack i mina dar. Känner folk som lagar meth och andra som lagar speed, köpt från bäcknare på gatan och bäcknare som bäcknar åt bäcknarna.
Men det jag tog ikväll var det något i som fick mig att tänka två gånger om jag ska ta en fix till.
Dom här som vet hur de känns att slå oxycontin eller dolcontin vet hur de känns om man slår de för snabbt. Nålar!!
Den exakta känslan ger tjacket jag har nu.
Har aldrig varigt med om det förut. Vad fan kan det vara bankat med?
Vet inte var de kommer ifrån, fick en 0.5 av en polare tidigare ikväll. Hon har krängt några kilon i sina dagar men aldrig känt detta heller.

Skulle uppskatta lite teorier så snart som möjligt, har en laddad pump liggandes bredvid mig men tvekar på att slå i mig den.
Man känner att de e metatjack på kicken och smaken man får efter sticket.
Men vad i helvete är det som sticker?
Citera
2011-09-04, 20:29
Medlem
Amfetamin

Tja, är lite ny här så jag vet inte om jag skriver detta i rätt forum, men men.

I lördags var jag då på en fest, drack lite och hade kul, sen var det någon som självklart kom fram med påsen. Tog 2-3 ganska stadiga linor. Fick ett ganska bra rus vilket jag inte brukar få så jag antar att det var ett av dem bättre tjacken. Då till min fråga, har ett pissprov på tisdagen, är risken stor att jag kommer torska?

/ Bachsi
Citera
2011-09-04, 20:32
Medlem
ganska stor chans 2-4 dagar
Citera
2011-09-04, 20:33
Medlem
ZyClaves avatar
Relativt stor skulle jag tro... Drick massa vatten/ försök skjuta upp pissprovet...

Rubriken hade kunnat vara bättre ^^
Citera
2011-09-04, 20:34
Medlem
Sluberts avatar
Det brukar ta två till tre dagar innan de är ute ur kroppen helt.
Citera
2011-09-04, 20:34
Medlem
Hehe jo det håller jag med om, blir nog ganska svårt att skjuta upp det? Om jag gör det blir det väl bara fler misstankar..
Citera
2011-09-04, 20:45
Medlem
FISKISCHs avatar
tjack och andra cs-droger är ganska lätta att få ut ur systemet snabbare än "normalt". Drick MYCKET, gärna kaffe och öl samt rör dig mycket, gärna svettas så kommer det gå galant. Drick mycket timmarna innan testet med
Citera
2011-09-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
tjack och andra cs-droger är ganska lätta att få ut ur systemet snabbare än "normalt". Drick MYCKET, gärna kaffe och öl samt rör dig mycket, gärna svettas så kommer det gå galant. Drick mycket timmarna innan testet med

Tack det ska jag göra!
Citera
2011-09-04, 22:18
Medlem
Du kommer klara dig 100%, Jag körde en fredag förut och skulle lämna UP på måndagen turen hade jag o klara mig på sticka
Citera
2011-09-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
Du kommer klara dig 100%, Jag körde en fredag förut och skulle lämna UP på måndagen turen hade jag o klara mig på sticka

Puh, känns tryggare nu! Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in