2012-09-29, 13:41
Medlem
erikkkkks avatar
Någon som vet hur lång tid amfetamin kan synas vid ett blodprov? Berätta gärna om egna erfarenheter, hur mycket ni tagit och hur lång tid efter ni var rena.
Citera
2012-09-29, 17:05
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikkkkk
Någon som vet hur lång tid amfetamin kan synas vid ett blodprov? Berätta gärna om egna erfarenheter, hur mycket ni tagit och hur lång tid efter ni var rena.
Du finner svar på frågan i tråden [FAQ om drogtestning].

/Mod
Citera
2012-09-29, 19:47
Medlem
erikkkkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du finner svar på frågan i tråden [FAQ om drogtestning].

/Mod
Kan tyvärr inte finna något svar på min fråga där. Har sökt så gott jag kan, och bl.a. funnit att fler undrar samma sak: http://www.bluelight.ru/vb/threads/3...ine-BLOOD-Test

Har funnit en sida där det sägs att det kan synas i blodet i 1-3 dagar. Detta verkar enligt mig orimligt.
Det borde väl funka som med THC, dvs. att när man inte längre är påverkad + några timmar för säkerhets skull, så finns det inte längre i blodet, eller?
Citera
2012-09-30, 14:23
Medlem
InfectedM-s avatar
Har en fråga.

Bör man ta den STÖRSTA dosen man har tänkt under kvällen som sin första dos? Då blir det mer värt att fylla på, eller?

För jag har märkt att tar jag en "stor" dos (för att vara jag) som första dos, så känner jag inte så mycket, tar jag då 2 linor påfyll efter en timma då känner jag av det. Nu är jag lite kluven i om man bara ska ta en liiten lina som första, sen ta större. Vet fan inte hur jag ska göra.

Snabbt svar uppskattas!

Gäller ritalin, OT men behöver ett snabbt svar och det vara nödvändigt för någon som har smama fundering fast med tjack.
Citera
2012-09-30, 14:30
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfectedM-
Har en fråga.

Bör man ta den STÖRSTA dosen man har tänkt under kvällen som sin första dos? Då blir det mer värt att fylla på, eller?

För jag har märkt att tar jag en "stor" dos (för att vara jag) som första dos, så känner jag inte så mycket, tar jag då 2 linor påfyll efter en timma då känner jag av det. Nu är jag lite kluven i om man bara ska ta en liiten lina som första, sen ta större. Vet fan inte hur jag ska göra.

Snabbt svar uppskattas!

Gäller ritalin, OT men behöver ett snabbt svar och det vara nödvändigt för någon som har smama fundering fast med tjack.
Om man känner tjacket så skulle jag definitivt ta en megados först. Men då ska man som sagt känna tjacket och veta hur mycket man klarar.

Att fylla på tycker jag inte ger så mycket. Räcker typ att bara ta tillräckligt för att man inte ska börja bli trött och somna, tycker att det ger lika mycket som att fylla på med större doser.
Citera
2012-09-30, 14:38
Medlem
InfectedM-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Om man känner tjacket så skulle jag definitivt ta en megados först. Men då ska man som sagt känna tjacket och veta hur mycket man klarar.

Att fylla på tycker jag inte ger så mycket. Räcker typ att bara ta tillräckligt för att man inte ska börja bli trött och somna, tycker att det ger lika mycket som att fylla på med större doser.

Hmm, okey.

Ibland blir jag tröttare när jag har fyllt på. Dessutom har jag en liten förkylning, för vänstra sidan under ögat känns uppsvullet och får sitta och trycka i mig Nasonex konstant för att jag inte ska bli tät, har även ont i överdelen av käken på högra sidan.

Börjar känna mig mer och mer sliten, vet inte varför, har ingen annan typ av förkylning förutom det där. Problem i magen har jag också och då har jag tagit metylfenidat som vanligt, en vecka i sträck nu ungefär. Fast iofs så har jag tagit en ipren/treo varenda dag, har även tagit antidepp (skippar idag) och har ätit konstigt, dock relativt bra. Och går och lägger mig mellan 4-8 varje morgon och vaknar 13:00-16:00. Blir tröttare ifall jag sover mer än 6 timmar.
Citera
2012-10-03, 16:54
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Jag och en vän har letat tjack hela dagen, helt plötsligt säger idioten "Nu är det löst", detta för ca. 1,5h sedan. Har suttit som på nålar sedan dess, hans mobil fungerar inte och han är inte anträffbar på något annat sätt. jag sitter bara i min lägenhet och väntar på att någon ska knacka på.. Åh, denna underbara väntan!

Rena verktyg, förhoppningsvis bra tjack och tillgång till Ikto. Ser ut att bli en bra natt!
Citera
2012-10-03, 18:56
Medlem
astroids avatar
Citat:
Börjar känna mig mer och mer sliten, vet inte varför, har ingen annan typ av förkylning förutom det där. Problem i magen har jag också och då har jag tagit metylfenidat som vanligt, en vecka i sträck nu ungefär. Fast iofs så har jag tagit en ipren/treo varenda dag, har även tagit antidepp (skippar idag) och har ätit konstigt, dock relativt bra. Och går och lägger mig mellan 4-8 varje morgon och vaknar 13:00-16:00. Blir tröttare ifall jag sover mer än 6 timmar.
Vet inte hur det är med ipren/treo, men av t.ex aspirin kan du ju få blödande magsår som kan va direkt dödliga så knapra inte för mycket, speciellt när kroppen redan är allmänt sliten.
Men som sagt jag vet inte om det innehåller samma ämne som gör Aspirin så farligt att överdosera eller knapra regelbundet.
Citera
2012-10-05, 02:47
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Kanske står skrivet, men i så fall ber jag om ursäkt, har försökt söka.

Frågan är idiotiskt då det beror på en jävla massa faktorer, men hur farligt är det mellan tummen och pekfingret att ta sig en liten lina på jobbet varannan dag eller så, efter lunchen för att slippa matkoman som följer och hålla fokus dagen ut. Handlar om små linor 30-50 mg vanligt gatutjack.
Citera
2012-10-05, 05:07
Medlem
InfectedM-s avatar
Kan Cipralex (SSRI) påverka effekten av stimulanter (tjack, etyl, metylfenidat) negativt?
Citera
2012-10-05, 05:11
Medlem
Citat:
Kan Cipralex (SSRI) påverka effekten av stimulanter (tjack, etyl, metylfenidat) negativt?

SSRI har med Serotonin att göra, Stimulanterna du sa har med Dopamin att göra lite Serotonin kanske men va jag vet ska det inte ta ut varann. Men va vet jag!? Är ju en enkel Tjackis hehe
Citera
2012-10-05, 05:52
Medlem
Lichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Kanske står skrivet, men i så fall ber jag om ursäkt, har försökt söka.

Frågan är idiotiskt då det beror på en jävla massa faktorer, men hur farligt är det mellan tummen och pekfingret att ta sig en liten lina på jobbet varannan dag eller så, efter lunchen för att slippa matkoman som följer och hålla fokus dagen ut. Handlar om små linor 30-50 mg vanligt gatutjack.

Vad har du för typ av jobb? händer att jag själv gör just detta men jag har ett jobb där jag
anser att det funkar och det är låg risk.

//Licht
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in