Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Om man känner tjacket så skulle jag definitivt ta en megados först. Men då ska man som sagt känna tjacket och veta hur mycket man klarar.
Att fylla på tycker jag inte ger så mycket. Räcker typ att bara ta tillräckligt för att man inte ska börja bli trött och somna, tycker att det ger lika mycket som att fylla på med större doser.
Hmm, okey.
Ibland blir jag tröttare när jag har fyllt på. Dessutom har jag en liten förkylning, för vänstra sidan under ögat känns uppsvullet och får sitta och trycka i mig Nasonex konstant för att jag inte ska bli tät, har även ont i överdelen av käken på högra sidan.
Börjar känna mig mer och mer sliten, vet inte varför, har ingen annan typ av förkylning förutom det där. Problem i magen har jag också och då har jag tagit metylfenidat som vanligt, en vecka i sträck nu ungefär. Fast iofs så har jag tagit en ipren/treo varenda dag, har även tagit antidepp (skippar idag) och har ätit konstigt, dock relativt bra. Och går och lägger mig mellan 4-8 varje morgon och vaknar 13:00-16:00. Blir tröttare ifall jag sover mer än 6 timmar.