Citat:
Högst individuellt beroende på hur din kropp ser ut och funkar samt vad du har för tolerans.Renheten på tjacket kan variera väldigt mycket också.
Bomba 0,2-0,3 om det är första gången, ta lika mycket till efter ett par timmar om du tror det var för lite (eller lite mindre, kanske hälften, nasalt om du är otålig och vill känna nåt snabbare) men ta det lugnt efter det då det sitter i länge och effekten kan - framför allt vid rektalt bruk - vara subtil men stegrar över tid.
Väldigt vanligt att man som ovan är lite för ivrig och fyller på för ofta, speciellt om man är van vid ladd eller andra partydroger med kortare effekt, och blir liggandes halva natten med dödsångest, andningssvårigheter, krampkänslor och diverse smärtor.
Skulle det hända är det ingen fara, i värsta fall går det över om några timmar men ofta snabbare än så. Drick vatten, försök äta nåt (kvittar vad, minsta lilla är bra) och lägg dig i soffan/sängen å vila. Kan vara skönt å ta en dusch, har fått för mig att kroppen reagerar på temperaturförändringen å skiftar fokus typ.
När jag körde som mest rektalt körde jag i perioder runt en gubbe åt gången med ca 4h mellanrum. Första dosen alltid något större än de efterföljande.
Det var dock en relativt kort och väldigt stökig tid så har svart att bedöma vad en normal dos skulle kunna ligga på.
Gör dig själv en tjänst å införskaffa några pumpar så du kan gå på rövpannan direkt bara