2026-09-24, 22:20
Medlem
Paelsmaestarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosia
Någon som kan säga vad en medel och hög dos amfetamin intages rektalt är?

Tacksam för svar
Högst individuellt beroende på hur din kropp ser ut och funkar samt vad du har för tolerans.
Renheten på tjacket kan variera väldigt mycket också.

Bomba 0,2-0,3 om det är första gången, ta lika mycket till efter ett par timmar om du tror det var för lite (eller lite mindre, kanske hälften, nasalt om du är otålig och vill känna nåt snabbare) men ta det lugnt efter det då det sitter i länge och effekten kan - framför allt vid rektalt bruk - vara subtil men stegrar över tid.

Väldigt vanligt att man som ovan är lite för ivrig och fyller på för ofta, speciellt om man är van vid ladd eller andra partydroger med kortare effekt, och blir liggandes halva natten med dödsångest, andningssvårigheter, krampkänslor och diverse smärtor.
Skulle det hända är det ingen fara, i värsta fall går det över om några timmar men ofta snabbare än så. Drick vatten, försök äta nåt (kvittar vad, minsta lilla är bra) och lägg dig i soffan/sängen å vila. Kan vara skönt å ta en dusch, har fått för mig att kroppen reagerar på temperaturförändringen å skiftar fokus typ.

När jag körde som mest rektalt körde jag i perioder runt en gubbe åt gången med ca 4h mellanrum. Första dosen alltid något större än de efterföljande.
Det var dock en relativt kort och väldigt stökig tid så har svart att bedöma vad en normal dos skulle kunna ligga på.

Gör dig själv en tjänst å införskaffa några pumpar så du kan gå på rövpannan direkt bara
Citera
2026-09-24, 22:25
Medlem
Paelsmaestarens avatar
Hahahaha fan va dum i huvudet jag är jag tänkte att rektalt är munnen. För mycket skitsnack senaste tiden kanske

Ska du köra RP antar jag att det inte är första gången du tar tjack så inte lika farligt om det skulle bli lite för mycket!!,

Har du bra grejer så börja med 0,3-0,4 kanske? Beroende på hur bra såklart, är det cpdunder klarar du dig gott å väl på under 0,2

Men a för att kunna ge dig vettiga råd över huvud taget behöver vi veta mer om dig, ditt bruk å din produkt ok tack å hej ska sluta ta plats här nu
Citera
2026-09-25, 09:27
Medlem
Ni som IV:ar och ute efter en fet rush. Spelar tjackets färg någon roll. Har att välja mellan vitt, gult och rosa. Vilken färg bör jag köpa?
Citera
2026-09-25, 16:18
Medlem
Om det var ett tag sen man tog är 0.7g bomb tjack för mycket? Det bra grejor
Citera
2026-09-25, 18:33
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Ni som IV:ar och ute efter en fet rush. Spelar tjackets färg någon roll. Har att välja mellan vitt, gult och rosa. Vilken färg bör jag köpa?

Alltså skulle du ha helt rent amfetamin så är det ju vitt. Olika färger är från den kemiska delen och inte fått det helt rent. Olika tillvägagångssätt göra att amfetaminet ger olika färger pga olika kemikalier vid tillverkning. om jag förstått det rätt. Annars får någon gärna rätta mig.

Köpte idag och det var helt vitt, kletigt och riktigt bra. Bästa på länge.
Citera
2026-09-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fill13

Du dör inte, men det kan garantera bli obehagligt.

Känner du dig vågad, testa.

Personligen hade jag bara dragit 0.2 i snoken
Citera
2026-09-25, 21:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det låter som för mycket, ja.
Citera
2026-09-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det låter som för mycket, ja.

Hur mycket tycker du jag ska ta?
Citera
2026-09-26, 23:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Hur mycket tycker du jag ska ta?
Tycker och tycker, förmodligen gör du dig själv en tjänst om du istället låter bli. Men ska du prompt ta så kör på dryga hälften av vad du föreslog - kanske 0,4?
Citera
2026-09-27, 10:53
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosia
Någon som kan säga vad en medel och hög dos amfetamin intages rektalt är?

Tacksam för svar

En medel 0.3 hög 0.5
Citera
2026-09-27, 10:56
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:

Är det bra tjack så ska en 0.3 räcka som startdos, vill man maxa så skulle jag säga en 0.5a. Men visst kan en 0.7 slinka ner mellan varven, testa o se hur det känns.
Citera
2026-09-27, 16:59
Medlem
Jag kör panna på 150 mg. Är det för mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in