2025-05-03, 21:53
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Kör hårt, du lär inte bli besviken!
Den slår ju att sitta o fylla snoken med tjo alla dagar i veckan iallafall.

Nej, stör mig som Satan på hur ont det gör. Speciellt om man gjort det under en period.

Är guiderna härifrån bra? + hur får man ens tag i rätt pump?
Citera
2025-05-03, 22:09
Medlem
Megadolmes avatar
Kanske har varit uppe innan, men ibland köper jag en 5a tjack för nöjes skull. En 5a brukar räcka 4-5 dygn, tar det ca 3-4 ggr per dygn om jag pundar ett heldygn. De två första dygnen sitter jag gärna uppe i sträck, o skruvar med grejer, städar o annat spännande. Men sen vill jag gärna sova natten därpå, känner att jag nog inte klarar ett tredje dygn på raken, känner mig utsliten.

Tar sista dosen runt 14-15-tiden, sen lite bensodiazepiner, theralen o imovane på kvällen o somnar gott.

Sen efter 10-12 timmars sömn, så vill jag gärna gå på tjacket igen, men får inte på långa vägar ut samma effekt som de två första dygnen? Har dopaminet tagit slut? Att hålla upp i ett dygn mellan användandet gör det lite bättre i alla fall. Är det så att dopaminet måste återhämta sig lite? Jag känner heller inte att jag orkar fler dubbeldygn, så med det jag har kvar kör jag en dag i taget, med en normal sömn mellan dygnen.

Har hört om en medicin som heter levodopa, vilket används mot Parkinson, och är ett förstadium till dopamin som det då blir mer av, skulle den kunna förstärka effekten? Eller är det kanske rentav farligt o mixa? levodopa verka inte vara någon särskilt förbjuden medicin, så kanske man kan köpa den nånstans?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Levodopa
Citera
2025-05-05, 17:07
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Kanske har varit uppe innan, men ibland köper jag en 5a tjack för nöjes skull. En 5a brukar räcka 4-5 dygn, tar det ca 3-4 ggr per dygn om jag pundar ett heldygn. De två första dygnen sitter jag gärna uppe i sträck, o skruvar med grejer, städar o annat spännande. Men sen vill jag gärna sova natten därpå, känner att jag nog inte klarar ett tredje dygn på raken, känner mig utsliten.

Tar sista dosen runt 14-15-tiden, sen lite bensodiazepiner, theralen o imovane på kvällen o somnar gott.

Sen efter 10-12 timmars sömn, så vill jag gärna gå på tjacket igen, men får inte på långa vägar ut samma effekt som de två första dygnen? Har dopaminet tagit slut? Att hålla upp i ett dygn mellan användandet gör det lite bättre i alla fall. Är det så att dopaminet måste återhämta sig lite? Jag känner heller inte att jag orkar fler dubbeldygn, så med det jag har kvar kör jag en dag i taget, med en normal sömn mellan dygnen.

Har hört om en medicin som heter levodopa, vilket används mot Parkinson, och är ett förstadium till dopamin som det då blir mer av, skulle den kunna förstärka effekten? Eller är det kanske rentav farligt o mixa? levodopa verka inte vara någon särskilt förbjuden medicin, så kanske man kan köpa den nånstans?

Tyvärr så har jag varken erfarenhet eller information att bidra med.

Men jag undrar lite över hur planen ser ut för att få tag på medicinen? Ska du låtsas ha parkinson (kanske inte super svårt egentligen, om man är tillräckligt tjackad dvs)?

Och vilka tror du de huvudsakliga bieffekterna är som skulle kunna uppstå? Utöver att rubba hjärnans balans ännu mer förstås.
Citera
2025-05-06, 08:06
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme

Gubben.. Neuroleptika och lugnande, sen 10 timmar senare ska du bli påtänd igen. Funkar inte så.

Avvakta minst 20 timmar.. du slösar i onödan. Och japp.. dopaminet sinar.också rejält. men du landar för mjukt helt enkelt.
Citera
2025-05-07, 10:54
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Nej, stör mig som Satan på hur ont det gör. Speciellt om man gjort det under en period.

Är guiderna härifrån bra? + hur får man ens tag i rätt pump?

Ja tråden Guide till sk. Rövpanna grr dig all information du kan komma att behöva, vad gäller pumparna så finns dom säkert att beställa på nätet någonstans.
Men jag brukar köpa min på apoteket.
Citera
2025-05-07, 19:30
Medlem
God kväll! Försökte mig på att panga själv för första gången nyss. Fyfan vad svårt. När de äldre och mer erfarna satt nålen ser det sjukt enkelt ut även efter en och flera pannor, "löser" dom problemet. Nu var det desto svårare utan dom. Får lätt svar har bra vener. Men när jag ska trycka ner kolven kan jag inte hålla stadigt. Tror jag fick minimalt under huden för har blivit den liten bulle. Slog såklart inte i mig lösningen då det blev ytterst svårt att se om man fick svar igen eftersom hela pumpen var helt fylld med blod. Har nu ytterst lite kvar i medicin-koppen. Så antar jag får prova igen. Någon som har bra tips på hur jag ska gå tillväga?
Citera
2025-05-08, 21:13
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZodiacKiller666
God kväll! Försökte mig på att panga själv för första gången nyss. Fyfan vad svårt. När de äldre och mer erfarna satt nålen ser det sjukt enkelt ut även efter en och flera pannor, "löser" dom problemet. Nu var det desto svårare utan dom. Får lätt svar har bra vener. Men när jag ska trycka ner kolven kan jag inte hålla stadigt. Tror jag fick minimalt under huden för har blivit den liten bulle. Slog såklart inte i mig lösningen då det blev ytterst svårt att se om man fick svar igen eftersom hela pumpen var helt fylld med blod. Har nu ytterst lite kvar i medicin-koppen. Så antar jag får prova igen. Någon som har bra tips på hur jag ska gå tillväga?

Löste det sig för dig?

Annars kanske du kan be "de äldre och erfarna" om råd? I och med att du inte verkar få någon vidare hjälp här, tyvärr
Citera
2025-05-09, 09:58
Medlem
Citat:
Löste det sig för dig?

Annars kanske du kan be "de äldre och erfarna" om råd? I och med att du inte verkar få någon vidare hjälp här, tyvärr

Dom är döda båda två.. Resten av kretsen har jag sagt upp kontakten med av olika anledningar. Men det löste sig fint, höll pumpen på ett annat sätt så gick det bra!
Citera
2025-05-09, 10:10
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Dom är döda båda två.. Resten av kretsen har jag sagt upp kontakten med av olika anledningar. Men det löste sig fint, höll pumpen på ett annat sätt så gick det bra!

Alright, tråkigt att höra att dina veteranpolare inte längre är påtända.

Gott att det gick bra för dig dock Använde du "blod-soppan" som blev över från misslyckandet?
Citera
2025-05-09, 11:37
Medlem
Citat:
Alright, tråkigt att höra att dina veteranpolare inte längre är påtända.

Gott att det gick bra för dig dock Använde du "blod-soppan" som blev över från misslyckandet?

Ja det är väldigt synd må dom vila i frid. Men man vet ju vad man gett sig in på och inte helt ovanligt att det slutar just så. Är tacksam för att det inte är fler än tre under 14 års missbruk så här långt.

Nej var för feg för göra det, vill vara helt säker på svar. Jag hade lite kvar i medicin-koppen. Men nu vet jag någorlunda hur jag ska göra nästa gång jag köper. Men det blir inte på ett bra tag. Måste vila lite och bara röka.
Citera
2025-05-09, 12:47
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ja det är väldigt synd må dom vila i frid. Men man vet ju vad man gett sig in på och inte helt ovanligt att det slutar just så. Är tacksam för att det inte är fler än tre under 14 års missbruk så här långt.

Nej var för feg för göra det, vill vara helt säker på svar. Jag hade lite kvar i medicin-koppen. Men nu vet jag någorlunda hur jag ska göra nästa gång jag köper. Men det blir inte på ett bra tag. Måste vila lite och bara röka.

Ja, jag antar det, hur lärde du känna dessa människor?

jaja bra kunskap, trial and error funkar jämnt, oavsett vad det handlar om. Tror det är nyttigt att softa lite, ska också ta det lugnt ett tag med vaket framöver.
Senast redigerad av tjurensfart 2025-05-09 kl. 12:59.
Citera
2025-05-09, 21:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Som sagt detta är något man ska vara väldigt försiktig med och du bör ha någon som kan detta med dig och som kan lära medans ni gör det.

Jag minns att jag satt med vatten i pumpen ett X antal gånger för att lära mig hur jag skulle hålla för att kunna dra svar och allt sådant.

Om du nu ska börja slå i dig droger så är ett mycket bra tips att inte enbart köra i armvecket som nog 99% gör då det är lättast där när man är grön på det hela. Utan variera vart du sticker dig så sparar du på dina vener. Jag är bara 25 men har väldigt få ställen jag kan sätta på och det är i benen då allt jävla PV och andra RC-droger totalt demolerade mina vener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in