Citat:
Haha, du verkar vara en skön snubbe. Hoppas att du fick ordning på sängen.
Har börjat att lessna på tjacket. Det slutar alltid med att jag maratonrunkar bort hela ruset.
Köpte tjack i lördags natt och tänkte att jag bara skulle dra en snabb runk. Nu 27 timmar senare så är jag klar....
Måste tvätta bäddmadrassen idag då den är helt blöt av tjacksvett. Då tog jag ändå på mig ett underställ för att förhindra det. Hela sängen är nerkletad i smör då jag fick för mig att använda det som glidmedel.
Blev bara skevare och skevare porr hela tiden. Sista timmarna så kollade jag bara på kvinnor som blev munknullade av fuckmachines. 3-4 videos igång hela tiden och tabbade konstant mellan flikarna
Hade även datorn kopplad till en projektor som jag lånat av en kompis. Har inte någon duk till den så hade bilden direkt på väggen. Har en blå tapet med mönster i sovrummet så var ju helt värdelös bild också. Det känns bara extra tjackigt nu i efterhand
Jag och två polare hade även bestämt att träffas igår. Dom hade tänkt att trippa och jag hade lovat att hjälpa att fixa LSD. Känns ju mindre kul att höra av mig nu och berätta att jag runkade istället
Ska beställa en pizza och 2st stora cola zero nu. Brukar känna mig lite mindre äcklig efter att jag har ätit och fått i mig lite vätska efter en maratonrunk
Köpte tjack i lördags natt och tänkte att jag bara skulle dra en snabb runk. Nu 27 timmar senare så är jag klar....
Måste tvätta bäddmadrassen idag då den är helt blöt av tjacksvett. Då tog jag ändå på mig ett underställ för att förhindra det. Hela sängen är nerkletad i smör då jag fick för mig att använda det som glidmedel.
Blev bara skevare och skevare porr hela tiden. Sista timmarna så kollade jag bara på kvinnor som blev munknullade av fuckmachines. 3-4 videos igång hela tiden och tabbade konstant mellan flikarna
Hade även datorn kopplad till en projektor som jag lånat av en kompis. Har inte någon duk till den så hade bilden direkt på väggen. Har en blå tapet med mönster i sovrummet så var ju helt värdelös bild också. Det känns bara extra tjackigt nu i efterhand
Jag och två polare hade även bestämt att träffas igår. Dom hade tänkt att trippa och jag hade lovat att hjälpa att fixa LSD. Känns ju mindre kul att höra av mig nu och berätta att jag runkade istället
Ska beställa en pizza och 2st stora cola zero nu. Brukar känna mig lite mindre äcklig efter att jag har ätit och fått i mig lite vätska efter en maratonrunk

Själv så har jag haft mitt eget lilla äventyr och är inne på tredje dagen nu utan sömn eller mat. Det känns lite surrealistiskt faktiskt. Har även hallucinerat under kvällen. Jag såg en massa stora insekter som promenerade runt på golvet. När jag tittade ut på huset mitt emot från min balkong så rörde sig varenda våningsplan. Har dock inte börjat få några knäppa tankar eller nåt.
Det är lite märkligt hur de första linorna gör att jag blir mer pratglad och en jävel på att skriva på tangentbord. Känner mig som värsta pianisten när jag sitter och smattrar.
Men nu känner jag mig som en jävla low-life luffare som bara stinker och ser för jävligt ut. Jag har förmodligen det flötigaste ansiktet i hela Göteborg just nu. Har i stort sett suttit hela natten och spelat poker och druckit folköl. Och jag tycker inte ens om poker.
Förstår faktiskt inte varför jag utsätter mig för det här jävla giftet. Det är ju ingen wow-upplevelse som jag får av skiten. Jag borde nog försöka sova snart. Var ju trots allt några dagar sedan den tanken slog mig senast.
Varför är Mr Bean så jävla konstig för? Och inte en jävel säger till honom heller.
Vad är det tydligaste tecknet på att man kan ha tagit för mycket? Jag känner att min kropp och mitt sinne har gått igenom en jävla massa sinnestillstånd det senaste dygnet.
Måste fan sluta skriva nu.
Ta det lugnt gubbar!