2025-05-13, 20:17
Medlem
hansomkanallt18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet234
Hej, kämpat som en galning för o kunna skriva här. Vet inte om jag gör rätt nu heller, tryckte bara nånstans.

För ungefär två dagar sen testade jag tjack för första gången. Jag började med att snorta typ 2 små linor, o så fyllde jag på med kanske 2 till senare på dagen. Allt kändes bra, satt på en kyrkogård med min kompis i solen o snacka. Fick inte så mycket energi som jag trodde jag skulle få dock, var liksom pigg men satt helst ner o bara prata.
Mot kvällen började jag få svårt att andas, kunde inte riktigt ta några djupa andetag och fick anstränga mig varje gång jag skulle andas. Varje gång jag ställde mig upp blev jag också extremt yr, allt blev liksom svart o började pipa. Sen hände det som skrämde mig lite, kl var kanske runt 6 på morgonen och jag hade inte sovit något under natten. Jag skulle ställa mig upp från min säng och göra mig redo för skolan, så jag gick mot mitt smink bord vilket är typ 3 steg från sängen. Hinner KNAPPT nå min stol innan jag blir så yr så att jag kollapsar rakt ner i stolen, kändes nästan som att jag svimma typ? ”Vaknar” sen av att hela jag skakar rejält. Ligger med huvet bakåt, armarna hängandes o munnen helt öppen.

Är det någon som vet vad som kan ha orsakat dethär? Brukar sånt här kunna hända?

Fick du i dig ordentligt med vätska? Amfetamin är ju vätskedrivande. Dina symptom låter lite som just brist på vätska.
Citera
2025-05-13, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hansomkanallt18
Fick du i dig ordentligt med vätska? Amfetamin är ju vätskedrivande. Dina symptom låter lite som just brist på vätska.

Kan varit så att jag råkat slarva med vattnet. Men vad jag kommer ihåg fick jag iallafall i mig några glas under dagen.
Citera
2025-05-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Nej maten kan vara svår för många, för mig funkar det fint. Men försök att få i dig något lätt som tex yoghurt, proteindrink, nötter blandat med russin funkar bra för mig. Försök få i dig någon näring iaf.

Köp även någon multivitamin tablett samt magnesium, om du vill vara så hälsosam som möjligt, för det leder till mera njutning även när man är hög. Om man ändå ska knarka så tycker jag att man ska göra det rätt

Ha ett bra rus

Om magnesium: Smäll inte i dig för mycket på en gång - annars har du en s.k magnesium-baj att se fram emot
Citera
2025-05-14, 00:29
Medlem
exteriorzs avatar
Vet inte om detta har svarat på nån gång tidigare men jag undrar en gång för alla för det verkar som bomullstjavket är här för att stanna kvar då varannan gång man handlar får man den skiten as bra tjack o så funkar precis som det ska, bara det att cirka 20min efter upplösning blir de den de jävla bomulls smörjan,,
Eftersom jag uppskattar doser IV så undrar jag såklart om de finns något bra sätt att lösa upp de och bli av med det om den ännu ör
Möjligt ?
För nu när jag för det (bomullsdosetkr så vill ja verkligen inte slå i mig det men de händer ändå ibland att man löser upp de och slår i sig det fort men det känns ej nyttigt i längden,
Har testat massa olika filter massa olika vatten nivåer och olika dos nivåer,
Men undrar bara om något har lyckas lösa detta problem, eftersom det verkar som att bonullstjacken är här för att stanna då det senaste 8månaderna har de varit minst 50% av inköpen som har detta problem,
Och idag var de såklart ett sådant dos som jag fick ser, doset är kritvit lite småfuktigt och i mjuksten form och idag var jag så dum att jag körde Iv innan jag han testa om de var bomulls sorten och doset är sjukt bra för sig grej rent i cleant rus men att de blir bomulls om man har en färdiglösning efter cirka 20minuter
Blev ganska svajigt och mycket text men jag tror någon fattar vad jag försöker få svar på

Kortfattat: är det någon som har klurat ut det absolut bästa sättet att lösa upp bomullstjack, hur gör ni andra som tar Iv om de ni handle visar sig vara bomull tar förlusten och bombar/snortar skiten
Sista frågan har aldrig provat rektalt men skulle de vara några problem att ta bomullsrdoset rektalt innan de stelar eller kan de stela i röven o ställa till med problem ?

Tack för svar
Citera
2025-05-14, 18:43
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Vet inte om detta har svarat på nån gång tidigare men jag undrar en gång för alla för det verkar som bomullstjavket är här för att stanna kvar då varannan gång man handlar får man den skiten as bra tjack o så funkar precis som det ska, bara det att cirka 20min efter upplösning blir de den de jävla bomulls smörjan,,
Eftersom jag uppskattar doser IV så undrar jag såklart om de finns något bra sätt att lösa upp de och bli av med det om den ännu ör
Möjligt ?
För nu när jag för det (bomullsdosetkr så vill ja verkligen inte slå i mig det men de händer ändå ibland att man löser upp de och slår i sig det fort men det känns ej nyttigt i längden,
Men undrar bara om något har lyckas lösa detta problem, eftersom det verkar som att bonullstjacken är här för att stanna då det senaste 8månaderna har de varit minst 50% av inköpen som har detta problem,
Och idag var de såklart ett sådant dos som jag fick ser, doset är kritvit lite småfuktigt och i mjuksten form och idag var jag så dum att jag körde Iv innan jag han testa om de var bomulls sorten och doset är sjukt bra för sig grej rent i cleant rus men att de blir bomulls om man har en färdiglösning efter cirka 20minuter
Blev ganska svajigt och mycket text men jag tror någon fattar vad jag försöker få svar på

Kortfattat: är det någon som har klurat ut det absolut bästa sättet att lösa upp bomullstjack, hur gör ni andra som tar Iv om de ni handle visar sig vara bomull tar förlusten och bombar/snortar skiten
Sista frågan har aldrig provat rektalt men skulle de vara några problem att ta bomullsrdoset rektalt innan de stelar eller kan de stela i röven o ställa till med problem ?

Tack för svar

Nej det är inga problem att skjutsa upp det där bak innan det stelnar så sett, men jag skyr den skiten som pesten! Jag vet precis vilka as som säljer den skiten här i stan vid det här laget..
- Det är dunder ja lovar, iv vänligt!
Jo tjena, jag testar alltid att lösa upp det i vatten annars lämnar jag tillbaka skiten.
Numera har jag hittat en en riktig krutgubbe som förser mig med riktigt fina grejjer, det gäller att sålla agnarna från vetet. Släng inte dina surt förvärvade på sån skit till såna pisskranar, man får testa sig fram men dom finns därute, dom med riktigt fina grejjer som löser sig i vattnet till hundra procent och det är ännu roligare att trycka in tvåan eller i venen..
Citera
2025-05-14, 21:57
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Möjligt ?

Tack för svar

Kör det rektalt, det kickar igång på några minuter.

Att få det att lösa sig bäst är väl mikron, några sekunder, men om du inte känner att lösningen ser najs ut chansa inte ens. Jobbigt gå runt vara orolig.

Mvh
Citera
2025-05-14, 22:59
Medlem
exteriorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Nej det är inga problem att skjutsa upp det där bak innan det stelnar så sett, men jag skyr den skiten som pesten! Jag vet precis vilka as som säljer den skiten här i stan vid det här laget..
- Det är dunder ja lovar, iv vänligt!
Jo tjena, jag testar alltid att lösa upp det i vatten annars lämnar jag tillbaka skiten.
Numera har jag hittat en en riktig krutgubbe som förser mig med riktigt fina grejjer, det gäller att sålla agnarna från vetet. Släng inte dina surt förvärvade på sån skit till såna pisskranar, man får testa sig fram men dom finns därute, dom med riktigt fina grejjer som löser sig i vattnet till hundra procent och det är ännu roligare att trycka in tvåan eller i venen..

Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas

Att få det att lösa sig bäst är väl mikron, några sekunder, men om du inte känner att lösningen ser najs ut chansa inte ens. Jobbigt gå runt vara orolig.

Mvh

Jag helt värdelöst vad som har hänt med amfetamin marknaden på senare tid skiten kostar 50-100kr gubben vid köp av 5 men så är det ju väldigt ofta bomulls,,
Skulle jag få väljare sort som om de vore en affär skulle jag ta det som är dubbelt så dyrt alla dagar i veckan betalar gladeligen 800kr för en 5a om de är riktigt bra eftersom det räcker bra mycket längre än skiten man kan käka 1gran direkt slå i sig 0,5a i venen sen drar en lajnish på 0,5 för att känna sig lite pigg 2g bord direkt,
Istället för 04 v prima kvalité så man skuttar omkring i 12 timmar
Citera
2025-05-14, 23:06
Medlem
exteriorzs avatar
Citat:

Mvh

Jag har en ganska så noobig fråga angående rektalt och de är hur mycket vatten ska man lösa upp det på samma mängd som när man ordnar en rykare eller mer /mindre ?
Säg 0.3 bra dos hus mycket vatten till det är rimligt om man nu ska testa rektalt i framtiden
Citera
2025-05-15, 00:17
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Jag helt värdelöst vad som har hänt med amfetamin marknaden på senare tid skiten kostar 50-100kr gubben vid köp av 5 men så är det ju väldigt ofta bomulls,,
Skulle jag få väljare sort som om de vore en affär skulle jag ta det som är dubbelt så dyrt alla dagar i veckan betalar gladeligen 800kr för en 5a om de är riktigt bra eftersom det räcker bra mycket längre än skiten man kan käka 1gran direkt slå i sig 0,5a i venen sen drar en lajnish på 0,5 för att känna sig lite pigg 2g bord direkt,
Istället för 04 v prima kvalité så man skuttar omkring i 12 timmar

Ja samma här, jag undviker dom som slänger till med billiga gram eller femmor per automatik numera.
Det betyder 99 ggr av hundra att det är piss och jag är som du, jag lägger hellre 800 på en femma dunder tjo.
Det är fan inte så farligt med tanke på hur varm man kommer hinna bli på den femman..

Citat:
Jag har en ganska så noobig fråga angående rektalt och de är hur mycket vatten ska man lösa upp det på samma mängd som när man ordnar en rykare eller mer /mindre ?
Säg 0.3 bra dos hus mycket vatten till det är rimligt om man nu ska testa rektalt i framtiden

Jag brukar ta runt 3- 4 ml riktigt varmt kranvatten i mina rövpannor, någonstans mellan 2-4 räcker gott och väl..
Citera
2025-05-15, 00:17
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:

Till en 0.3 hade jag använt 3 meter. Så det är helt löst liksom.
Citera
2025-05-15, 00:56
Medlem
hansomkanallt18s avatar
Citat:
Möjligt ?

Tack för svar

Bomull eller stearin-tjack brukar ju inte ändra form i raketfart. Filtrerar du ordentligt? Är du sen snabb, nä fan du behöver inte ens vara snabb så händer det inget. Annat tips är ju micro nån sekund. Då blir det glasklart. MEN även då blir de bomull efter ett tag. Går knappt komma ifrån. Du kan testa o rena det med aceton. Killgissar nu för jag har inte testat. Kör rövare så jag skiter i hur substansen ter sig.
Lycka till
Citera
2025-05-17, 13:49
Medlem
Citat:
Till en 0.3 hade jag använt 3 meter. Så det är helt löst liksom.
Vilka tjackade mått du jobbar med, hörru
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in