Citat:
Ursprungligen postat av
exteriorz
Vet inte om detta har svarat på nån gång tidigare men jag undrar en gång för alla för det verkar som bomullstjavket är här för att stanna kvar då varannan gång man handlar får man den skiten as bra tjack o så funkar precis som det ska, bara det att cirka 20min efter upplösning blir de den de jävla bomulls smörjan,,
Eftersom jag uppskattar doser IV så undrar jag såklart om de finns något bra sätt att lösa upp de och bli av med det om den ännu ör
Möjligt ?
För nu när jag för det (bomullsdosetkr så vill ja verkligen inte slå i mig det men de händer ändå ibland att man löser upp de och slår i sig det fort men det känns ej nyttigt i längden,
Har testat massa olika filter massa olika vatten nivåer och olika dos nivåer,
Men undrar bara om något har lyckas lösa detta problem, eftersom det verkar som att bonullstjacken är här för att stanna då det senaste 8månaderna har de varit minst 50% av inköpen som har detta problem,
Och idag var de såklart ett sådant dos som jag fick ser, doset är kritvit lite småfuktigt och i mjuksten form och idag var jag så dum att jag körde Iv innan jag han testa om de var bomulls sorten och doset är sjukt bra för sig grej rent i cleant rus men att de blir bomulls om man har en färdiglösning efter cirka 20minuter
Blev ganska svajigt och mycket text men jag tror någon fattar vad jag försöker få svar på
Kortfattat: är det någon som har klurat ut det absolut bästa sättet att lösa upp bomullstjack, hur gör ni andra som tar Iv om de ni handle visar sig vara bomull tar förlusten och bombar/snortar skiten
Sista frågan har aldrig provat rektalt men skulle de vara några problem att ta bomullsrdoset rektalt innan de stelar eller kan de stela i röven o ställa till med problem ?
Tack för svar
Nej det är inga problem att skjutsa upp det där bak innan det stelnar så sett, men jag skyr den skiten som pesten! Jag vet precis vilka as som säljer den skiten här i stan vid det här laget..
- Det är dunder ja lovar, iv vänligt!
Jo tjena, jag testar alltid att lösa upp det i vatten annars lämnar jag tillbaka skiten.
Numera har jag hittat en en riktig krutgubbe som förser mig med riktigt fina grejjer, det gäller att sålla agnarna från vetet. Släng inte dina surt förvärvade på sån skit till såna pisskranar, man får testa sig fram men dom finns därute, dom med riktigt fina grejjer som löser sig i vattnet till hundra procent och det är ännu roligare att trycka in tvåan eller i venen..