2023-09-24, 08:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Metamfetamin billigare än tjack? Nej.

Jag kan omformulerar mig till effekt per krona!
Citera
2023-10-08, 02:59
Medlem
FrostensBarns avatar
"spara" tjack i rumstemp för IV bruk? Ej färdig lösning. Har fint dos jag tänkte skjuta nästa månad pga födelsedag sen dec. för jul å nyår. Aldrig förvarat seriöst då allt sålts/skjutits rätt omgående. Ej i frysen, utan normal rumstemp. Zip+fryspåse+tom "strumplåda"?
Citera
2023-10-09, 01:45
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
"spara" tjack i rumstemp för IV bruk? Ej färdig lösning. Har fint dos jag tänkte skjuta nästa månad pga födelsedag sen dec. för jul å nyår. Aldrig förvarat seriöst då allt sålts/skjutits rätt omgående. Ej i frysen, utan normal rumstemp. Zip+fryspåse+tom "strumplåda"?

Kylskåpet. Annars ute.

Ända som blir är väl att du förlorar vikt det är ju inte så långt kvar ändå. Gillar torrt tjack men tycker det skjutsar på bättre när det är lösningsmedel är kvar i produkten av nån anledning. Smaken blir intensivare oxå!

Tjacket bör inte förlora jättemycket i kvaliteten bara ta lite mer!
Citera
2023-10-12, 03:07
Medlem
mangolocos avatar
Fick nyligen tag på lite tjo av en kran som har handlat av förut.

Förutom att denna gång istället för det vit/gula fuktiga/kletiga så fick jag en stenhård boll vitt. Petar runt på skiten med en sax så blir det pulver direkt. Svider som bara fan i snoken vilket tjo sällan gör (för mig). Har upplevt en stark ångest nu under kvällen/natten och illamående. Varit vaken ca 20 timmar men ätit relativt bra och druckit bra mängd vatten. Bombade en 0.3a för en timme sen men känner Ingen eufori eller motivation. Bara pigghet och ångest.

Är det RC-bank jag har fått? Aldrig känt såhär på affe förut. Kan tillägga att jag tog 2mg ikto och 1mg ksalol för att tackla ångesten men det hjälpte inte.
Citera
2023-10-22, 08:55
Medlem
De sömnlösa nätterna, tillsammans med hjärtklappning och en inre önskan att dö… gör det inte lätt längre.
Citera
2023-10-22, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulver
De sömnlösa nätterna, tillsammans med hjärtklappning och en inre önskan att dö… gör det inte lätt längre.

Samma sits men med ladd, det ger väll sig så småningom
Citera
2023-10-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Det här är inte ett problem som är exklusivt för schizar. Det är helt enkelt så kroppen fungerar för se flesta. Att sömnbrist är dåligt är en underdrift, helvete vad sargad man kan bli av det. När hjärnan är spenderad så är det inte mycket man kan göra för att få den att återhämta sig heller.

En vän till mig har missbrukat affe senaste 10 åren med några försök till att bli ren då och då. Han tenderar fortfarande att få de där psykos-liknandena tillstånden trots att han hållit sig ren. Jag börjar undra om det kanske rör sig om en hjärnskada efter alla års missbruk? Blir dessa personer någonsin ”normala” igen? Passade på att ställa frågan till dig som lyfte ämnet här 😅
Citera
2023-10-22, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peshmerga.9000
Samma sits men med ladd, det ger väll sig så småningom

Nästa vecka har man glömt bort allt det negativa. 🤪 är det lika lång sömnlöshet på ladd?
Citera
2023-10-22, 09:05
Medlem
Citat:
Nästa vecka har man glömt bort allt det negativa. 🤪 är det lika lång sömnlöshet på ladd?

Brukar kunna somna efter 2 timmar ish. Men hjärnspöken bestående av hälsonojor förstört psyket ordentligt.
Senast redigerad av Peshmerga.9000 2023-10-22 kl. 09:09.
Citera
2023-10-22, 09:14
Medlem
Citat:
Brukar kunna somna efter 2 timmar ish. Men hjärnspöken bestående av hälsonojor förstört psyket ordentligt.
Även efter du ätit och fått en ordentlig sömn?
Citera
2023-10-22, 09:17
Medlem
Citat:
Även efter du ätit och fått en ordentlig sömn?

Inte när jag vaknar upp dagen efter. Men nu exempelvis oroar jag mig att hjärtat när som helst ska ge upp. Förmodligen sitter det nog bara i huvudet
Citera
2023-10-22, 09:25
Medlem
Citat:
Inte när jag vaknar upp dagen efter. Men nu exempelvis oroar jag mig att hjärtat när som helst ska ge upp. Förmodligen sitter det nog bara i huvudet
Fan vad trist. Ja antagligen hjärnspöken. Har du atarax lergigan eller annan mildare varierande av lugnande? Jag brukar testa att ligga helt stilla och avslappnat i sängen, nästan som att jag sover, och försöka falla in i nån form av fejksömn eller vad man ska kalla det. Funkar ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in