2011-03-05, 10:16
Citat:
Yes, och ju bättre jag tycker att det är desto fler anledningar ser jag troligen att ta det.. Kanske, jag vet inte än. Jag är nyfiken, men tror inte det är bra alls att öppna upp fler nivåer av en drog, men nyfikenhet är fan en drog i sig, som är svår att kontrollera..
Ursprungligen postat av Wo0ozle
Det känns sjukt i början, nu mer är det en så vanlig sak i min vardag att jag inte ens tänker på om någon slår i sig i mitt vardagsrum ens om jag inte är sugen på en dos. Du blir inte mer beroende egentligen, men drogen blir som en helt annan i början. Tjack är gjort för att lösas och skjutas, snorta och bomba kommer för alltid bli slöseri så länge man har friska ådror. Nytt beroende för själva sprutan som helt plötsligt blir en symbol för välmående, samt att lösningen på problemen kommer så jävla mycket fortare om man mår kass. Men att man skulle bli tokberoende för att man skjuter istället för andra intagningssätt är egentligen skitsnack. Det är inget att vara rädd för, ska man ändå knarka så kan man gott göra det ordentligt.
Citat:
Har lika mycket att slänga bort som alla andra, vilket får mig att tänka hur korkad jag egentligen är som använder tjack, även om jag inte fastnat på samma konstiga sätt som jag gjorde för benso. Allt är motsägelsefullt vilket inte gör mig klokare alls varför jag använder droger. Kanske utmanar mig själv eller något, se vad jag klarar.
Jag kan ju inte döma så här över internet men "Det börjar verka kärlek, banne mej" haha, seriöst. Har du nått att förlora så var vaksam, annars kör på bara. Bättre kompis kan du inte hitta.
Hade jag valmöjligheten att kunna må bra eller ens drägligt utan droger så hade jag inte ens rört nikotin. Avundsjuk är jag men alla får kasta bort sitt liv som de själva vill :P
Hade jag valmöjligheten att kunna må bra eller ens drägligt utan droger så hade jag inte ens rört nikotin. Avundsjuk är jag men alla får kasta bort sitt liv som de själva vill :P
Citat:
Ah alltså jag tappar bort mig ibland så jag vet inte ens själv vad jag menar.
Ah, du snackar benso. Jag trodde det var amfetamin du menade. Psykiska begär och besvär sägs vara de svåraste. Jag har dock som sagt varit missbrukare sedan födseln så jag märker det ju inte så väl hur jävla torsk jag än må vara.
Citat:
Bland det värsta man kan göra mot någon egentligen, fast jag hoppas att benson isåfall skulle trappas ut då det i värsta fall leder till att en och annan hittar på dumheter.. Fö. lär väl din vän känt sig livrädd och gråtfärdig såfort han hörde att dom skulle ta hans benso...
Så är det. Det är rehabilitering och inte straff som de så gulligt säger. Så fan heller 

Citat:
Har ej ADHD, men känns bra ändå.
Haha lustigt nog så väntar jag på adhd utredening. Jag har pissat possitivt 4ggr, skippat 3 och när jag väl pissade rent en torsdag så slog jag i mig på fredagen och det blev tillslag så den sket sig med. Jag kommer inte i närheten av metamina så jag har tyvärr inte testat. Concerta och ritalin i inte allt för stora mängder får mig att må bra men det beror nog mest på att jag har just adhd. Metamina sägs vara bättre, så har du adhd så kommer du säkert att älska det men annars tror jag inte det är så jävla fränt faktiskt. Ska du ändå köpa så köp tjack.
Det är dexamfetamin och även om jag inte riktigt greppat vad det är, eller läst om det, som jag ironiskt nog borde gjort då jag haft ork, bra skit. Bra skit iaf, har tagit exakt 100 mg och riktigt bra effekt, och känns verkligen inte som metylfenidat, som jag mest blir stissig på. Mår bra rakt igenom. Det var troligen en av få gånger jag kommer poppa Metamina ment fint som du säger.
Samma positiva effekter som av tjacket jag kan få tag i, fast känns ändå lite lite renare på nåt sätt.
Senast redigerad av Mandic! 2011-03-05 kl. 10:19.
Senast redigerad av Mandic! 2011-03-05 kl. 10:19.