2009-11-28, 09:23
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
finns också kranar som heller i några droppar vatten i det för att öka vikten och dessutom kunna säga, EYY DET ÄR KLEET!

Jo detta har jag märkt av flera gånger, att man får samma som en annan sort men lite vattnat. Går väl snabbare att torka än vanligt klet om mina erfarenheter och antagelser stämmer. Brukar bara behöva ligga framme och luftas och hackas lite kanske någon halvtimme sen är det bara att köra.
Citera
2009-11-28, 10:49
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
finns också kranar som heller i några droppar vatten i det för att öka vikten och dessutom kunna säga, EYY DET ÄR KLEET!

yess, och har man en jäkla stor mängd och gör detta ökar ju vinst summan endel. Dock jävligt dålig stil.
Citera
2009-11-29, 17:31
Medlem
simpanboycools avatar
Min kompis vaknade på natten med hög puls efter att han brukat amfetamin, farligt? Varför?
Citera
2009-11-29, 17:43
Medlem
hydrochlorides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpanboycool
Min kompis vaknade på natten med hög puls efter att han brukat amfetamin, farligt? Varför?

Varför: för att han brukat amfetamin
farligt: min forskningsanläggnings statistik säger att man oftast överlever
Citera
2009-11-29, 20:25
Medlem
Galadrins avatar
Citat:

Har du tagit amfetamin innom 24 timmar så kommer du att ha hög puls. beror hur bra tjacket är.
Citera
2009-11-29, 20:38
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:

Farligt? Nej, amfetamin höjer pulsen. Slitsamt? Ja.
Citera
2009-11-30, 13:29
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Farligt? Nej, amfetamin höjer pulsen. Slitsamt? Ja.

Hur skadligt är det egentligen? Jag kör sällan tjackrace och sånt där fjollande, men är inte sen att spetsa morgonkaffet. Vet inte om man ska orka bry sig riktigt.

Någon gång har det blivit i överkant, men då tycker jag att även relativt låga doser benzo funkar som ett riktigt nödstopp. Fascinerande att killens kompis kunde somna om han fortfarande var på g.
Citera
2009-11-30, 18:23
Medlem
neptunitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Har du tagit amfetamin innom 24 timmar så kommer du att ha hög puls. beror hur bra tjacket är.

Ger bra tjack hög puls eller hur ska man tolka ditt inlägg?
Citera
2009-11-30, 18:43
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neptunity
Ger bra tjack hög puls eller hur ska man tolka ditt inlägg?

Hur lång tid tjacket förhöjer pulsen antagligen. Visst ger bra tjack hög puls men det gör ju skittjack också, i rätt mängder.
Citera
2009-12-01, 20:43
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Hur lång tid tjacket förhöjer pulsen antagligen. Visst ger bra tjack hög puls men det gör ju skittjack också, i rätt mängder.

Eller i små mängder? Fultjack brukar vara bankat med koffazon eller efedrin.
Citera
2009-12-02, 00:27
Medlem
w.W.ws avatar
Hej en fråga:

Om man köper en 3g, och som nybörjare rekommenderas man ta 50mg står det, nån som har någe bra mått på hur mkt det är ungefär ?
Eller bra knep ?

(t.ex. som 1 kryddmått kan vara en viss mängd och man kan utgå från det till att få ungefär 50mg, isf vad motsvarar det ? )

Tack på förhand.
Citera
2009-12-02, 00:41
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w.W.w
Hej en fråga:

Om man köper en 3g, och som nybörjare rekommenderas man ta 50mg står det, nån som har någe bra mått på hur mkt det är ungefär ?
Eller bra knep ?

(t.ex. som 1 kryddmått kan vara en viss mängd och man kan utgå från det till att få ungefär 50mg, isf vad motsvarar det ? )

Tack på förhand.

Står det? Får du ditt tjack på burk? :P

Alla substanser/blandningar har olika densitet, alltså väger de olika och ta med mått är alltså inte att föredra när det rör sig om små mg doser. Dela det i mindre högar mer och mer tills du kommer ner till de doser du vill ha, men våg är att föredra. Finns billiga på ebay/tradera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in