Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Ställ bilen. Inte värt att du torskar på en rattonykterhet å blir av med kortet och får hålla på med pissprov o skit sedan. Nej skit i det. Ta en bulle om det krisar. Hur mår du nu? Har du tjoat i dig 4 gram din maniac? Har du inte benzo?
Var ett tag sedan jag gick ner från den trippen. Mådde skit efteråt och det blev inte bättre av att jag är nybliven singel i en främmande stad. Som värst så hade jag självmordstankar, men det hela lättade när jag tog mig i kragen och koncentrerade mig på vad som händer kemiskt. Kurerade med god kost, mycket bananer, träning, promenader, Olanzapin med tillhörande öl någon dag. Viktigast av allt var att jag hade goda vänner jag kunde prata med som fick mig att känna mig älskad. Lärt mig mycket av denna baksmällan. Nojan var inte att leka med och att jag lärde mig hantera den kommer hjälpa mig i framtiden när det gäller oro.
Kort sagt var ATn ett helvete (kolla mina tidigare uppdateringar efter trippen) och jag skulle aldrig göra det igen eller råda någon annan att göra samma sak. Många andra kanske hade hoppat från en br utan benzo, vad fan vet jag. Hur som haver så lever jag idag och har lärt mig mycket om mig själv och tjack. Kan också tillägga att min tolerans är skyhög nu, så fortsatt bruk/missbruk kan jag glömma.
tack för ditt intresse

simma lungt och undvik att knarka tungt!