2020-02-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashcrack
Har inte använt tjack så jättemånga gånger tidigare men har ändå en viss erfarenhet av det. Hur som helst så inhandlade jag en gubbe för några dagar sedan och det såg ut och luktade som det brukar göra när det är bra grejer. Började med att prova en mindre mängd nasalt i onsdags kväll och det sved som f*n i näsan samt slog på riktigt ordentligt med väldigt sköna rysningar, traditionell tjackballe och liknande, så jag fortsatte natten igenom med att fylla på x antal gånger och jag upplevde det som Am av väldigt hög kvalité/renhet jämfört med endel tidigare gånger jag använt. Dagen efter dvs i torsdags så använde jag det igen framåt kvällen och det slog på liknande sätt som dagen innan. Kändes fortfarande som Am med relativt hög renhet. Men då jag inte ville dra igång nåt överdrivet tjackrace så valde jag att senare under natten slänga i mig några Iktorivil samt nån Stesolid och lägga mig i sängen för att försöka avsluta natten och förhoppningsvis få några timmars sömn.
Lyckades somna och sova några timmar framåt morgonkvisten.

Vaknade runt lunch på fredagen dvs igår, och märkte då att jag hade 2st svullna och väldigt ömma knutor, en precis ovanför mitt kön och den andra i ena armhålan. Sökte runt lite på nätet vad det kunde vara men hittade inte nån direkt bra info. Dock är jag inte en sån person som oroar mig för saker i onödan så jag tänkte att det säkert är något ofarligt som snart går över. Iallafall så sysslade jag med lite saker i hemmet under dagen och träffade en polare lite senare och när han hade gått runt 22.00 tiden så tänkte jag, varför inte köra lite av Amet igen då det tidigare varit såpass bra.
Så jag sög upp en bra dos i näsan och precis som innan så sved det som tusan.

Men... nu till det riktigt märkliga efter bara nån minut när det hade börjat rinna ner i svalget så upplevdes en fruktansvärt äcklig och fullkomligt vidrig smak i svalget inklusive hela käften. Skulle närmast beskriva det som en smakblandning av rutten fisk, avlopp samt cigarettrök! Var så äckligt att jag vid flera tillfällen var extremt nära på att spy. Men trots detta så fyllde jag efter ett tag på med ytterligare en dos och samma vidriga smak uppstod i munnen. Vid detta läget så kände jag heller inte av speciellt mycket effekt alls ur ett rent rusmässigt perspektiv, så jag beslutade mig smaken till trots för att lägga upp två riktigt rejäla linor i ett sista försök att få ut nåt nice av Amet. Sagt och gjort, drog 2 riktigt feta linor och med en gång kom återigen den där oerhört hemska smaken tillbaka. Väntade ett tag men kände i princip inget direkt rusmässigt nu heller, så jag insåg att det nog bara var att slänga det som fanns kvar då jag ändå inte kunde få ut något mer än en riktigt vidrig smak samt ett ganska kraftigt illamående. Så jag slängde det som var kvar, vilket var mellan 400 - 500mg skulle jag säga. Så ca halva påsen. Och nu ligger jag här i soffan med 2st svullna samt ömma knutor. En precis ovanför ballen och den andra i ena armhålan. Samt fortfarande den där sjukt äckliga smaken i hela käften, liknande en blandning av rutten fisk och avlopp eller nåt sånt. En smak som jag aldrig tidigare upplevt på tjack.

Så vad tror ni om dessa svullna och ömma knutor? Kan det vara något farligt eller är det något som snart borde försvinna av sig själv? Och varför kändes och smakade allt så himla bra och rent gällande detta Amet dom första gångerna jag intog det för att sedan bli precis tvärtom och ge nästintill 0 i ruseffekt samt smaka typ som det värsta ni kan tänka er?

Ursäkta för en lång text!

/Mvh

Första jag tänkte på var att man har "reningsverk" i könsregionen nånstans o armhålor som levern typ och att de svällt upp. Har sett en tjej haft så förut.. Ang doset att det var slarvigt bankat o att sista dagsrna endast var banket isåfall typ eller tolerans men andra har säkert bättre teorier
Citera
2020-02-02, 01:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nermalenhund
Hejsan allihopa!

Jag undrar hur snabbt man återhämtar sig mentalt efter ett 2dagars race, någon här som kan uttala sig?
Förutsatt att man åtminstone har lyckats peta i sig lite yoghurt etc under tiden.

Mvh
Du behöver inte återhämta dig.
Citera
2020-02-02, 16:36
Medlem
partykings avatar
Hejsan, har en lite fråga angående tjacket dagen efter. 1g tjo.

Jag vaknade imorse vid 10:00 och efter någon timme började jag må dåligt och fick ångest och en väldigt konstig känsla i kroppen (ångest?) och blev även skakig, o ont på vänster sida av bröstet. La mig i sängen en stund och känns lite bättre, men mår fortfarande skit osv när jag väl ska göra något.

Har tillgång till : ksalol 1mg och sen några oxacand också 5mg.. problemet är att jag genomgick en AT på ksalol för 3-4 veckor sedan. Och tog 2 st under själva ruset och mådde kanon tills jag vaknade upp. Någon som har tips eller vad jag kan göra? Är detta vanligt? Är en ovan brukare. Även ångest och panikångest som bakgrund. Bör jag kunna ta en halv ksalol eller undvika det?

Tacksam för tips och sorry för min stavning men hjärnan hänger inte med.
Senast redigerad av partyking 2020-02-02 kl. 16:40.
Citera
2020-02-02, 19:02
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Hejsan, har en lite fråga angående tjacket dagen efter. 1g tjo.

Jag vaknade imorse vid 10:00 och efter någon timme började jag må dåligt och fick ångest och en väldigt konstig känsla i kroppen (ångest?) och blev även skakig, o ont på vänster sida av bröstet. La mig i sängen en stund och känns lite bättre, men mår fortfarande skit osv när jag väl ska göra något.

Har tillgång till : ksalol 1mg och sen några oxacand också 5mg.. problemet är att jag genomgick en AT på ksalol för 3-4 veckor sedan. Och tog 2 st under själva ruset och mådde kanon tills jag vaknade upp. Någon som har tips eller vad jag kan göra? Är detta vanligt? Är en ovan brukare. Även ångest och panikångest som bakgrund. Bör jag kunna ta en halv ksalol eller undvika det?

Tacksam för tips och sorry för min stavning men hjärnan hänger inte med.
Fattar fan inte att 90% av alla här på flashback verkar halvt dö när det brukat ett enstaka gram amfetamin. Vad får ni i era grejer egentligen? Ät är mitt tips.
Citera
2020-02-03, 13:11
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Fattar fan inte att 90% av alla här på flashback verkar halvt dö när det brukat ett enstaka gram amfetamin. Vad får ni i era grejer egentligen? Ät är mitt tips.

Flugsvamp antagligen , där säljarna skryter med att de bankar sina produkter med koffein och ”supermix”
Citera
2020-02-03, 18:15
Medlem
Har en fråga om nasalt intag efter 3 dygns race

har tagit mkt fint tjack några gånger i mitt liv men endast över en kväll eller så..
nu i helgen var jag vaken typ 3 dygn eller så och måste fått i mig en hel del kanske 4g eller så..
igår sov jag 10h så är utvilad och har alltid skött kost osv under pundandet.
är mkt fint tjack får inte speciellt någon at av det men jag undrar hur snabbt toleransen ökar på skiten
säg att jag tagit 5g tjack under 4 dygn eller så, mest bombat men även snortat lite.
om jag skulle vilja ta det idag igen nu skulle jag behöva en monsternäsa på typ 250mg för att ens känna nåt eller räcker det med typ max 100 för att få någon effekt.
har intagit 75mg nu och känner mig inte vaken direkt.
Citera
2020-02-05, 12:35
Medlem
st33rs avatar
Jag har märkt en tydlig skillnad mellan tjacksorter, av vissa blir jag faktiskt mer kåt

Är det nån speciell sorts tjack eller är det bara så att det jag blir runkig av är bättre tjack?

Jag brukar nog generellt vara mer nöjd över kåttjacket, känns ofts me påverkad mentalt av det

Sen finns det tjack man blir vaken och klar av men som inte har samma varma eufori utan mer stissigt och kallt
Citera
2020-02-05, 18:33
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag har märkt en tydlig skillnad mellan tjacksorter, av vissa blir jag faktiskt mer kåt

Är det nån speciell sorts tjack eller är det bara så att det jag blir runkig av är bättre tjack?

Jag brukar nog generellt vara mer nöjd över kåttjacket, känns ofts me påverkad mentalt av det

Sen finns det tjack man blir vaken och klar av men som inte har samma varma eufori utan mer stissigt och kallt

Där håller jag helt och hållet med
Har inte brukat tjack så jättemånga gånger i mitt liv men de gånger jag gjort det och det har varit bra grejer så har jag oftast blivit riktigt kåt, och fått en rejäl eufori samt riktigt härliga rysningar i kroppen.
Sen har jag även stött på sorter liknande det du beskriver där jag i stort sett bara blivit piggare och ofta även överdrivet stissig, men utan någon direkt eufori osv.

/Mvh
Citera
2020-02-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Instämmer!

Har själv två olika tjacksorter beroende på vad jag ska göra. Ena är för att vara skärpt och lite mer social. Till plugget eller liknande.

Andra är för lite mer fest, som man blir mer igång på! Slutar oftast med att man blir kåt på kvällen och av just det tjacket har jag mindre problem med tjackpenis än mitt andra!

Fest- och kåttjacket är från Holland, är riktigt blött när det kommer tydligen men köper det torrt. Men blir som aldrig lika torrt som det andra jag har. Gulaktigare i färgen.

Det andra är mer mot vita hållet och klumpar sig mer än det andra. Om nu detta säger något?

Ingen aning om varför eller om det bara är psykologiskt eller om det är något helt annat jag har i det ena, men nog måste framställningen och ingredienser göra en hel del?
Citera
2020-02-05, 21:25
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Instämmer!

Har själv två olika tjacksorter beroende på vad jag ska göra. Ena är för att vara skärpt och lite mer social. Till plugget eller liknande.

Andra är för lite mer fest, som man blir mer igång på! Slutar oftast med att man blir kåt på kvällen och av just det tjacket har jag mindre problem med tjackpenis än mitt andra!

Fest- och kåttjacket är från Holland, är riktigt blött när det kommer tydligen men köper det torrt. Men blir som aldrig lika torrt som det andra jag har. Gulaktigare i färgen.

Det andra är mer mot vita hållet och klumpar sig mer än det andra. Om nu detta säger något?

Ingen aning om varför eller om det bara är psykologiskt eller om det är något helt annat jag har i det ena, men nog måste framställningen och ingredienser göra en hel del?

Det du beskriver som "Fest- och kåttjacket" verkar vara väldigt likt det jag för en stund sedan tog mig en näsa av. Det ska tydligen också komma från Holland och vara blött när det importeras för att sedan torkas innan det säljs vidare. Är gulaktigt i färgen och luktar på ett väldigt speciellt sätt jämfört med andra sorter jag stött på innan. Är dock långt ifrån nån van användare då tjack är nåt jag oftast bara använder några gånger per år eller när det bjuds. Kan också säga att med detta så räcker det med oerhört små linor jämfört med andra sorter jag provat innan. Får ändå lagom effekt som varar i flera timmar, och dessutom blir jag sjukt jäkla kåt av det
Svider också en hel del i näsan som jag uppfattat att bra tjack ofta gör. Har ännu inte provat det oralt eller via bakvägen så vet inte hur det verkar där, men nasalt så behövs det inte mycket iaf. Inte ens om jag ska vara uppe en hel natt behöver jag fylla på speciellt många gånger.

/Mvh
Citera
2020-02-06, 13:49
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Instämmer!

Vet inte om det stämmer men jag tycker tjack bankat med koffazon snabbare får en grovt-grus konsistens när det börjar torka.
Citera
2020-02-06, 13:51
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Det du beskriver som "Fest- och kåttjacket" verkar vara väldigt likt det jag för en stund sedan tog mig en näsa av. Det ska tydligen också komma från Holland och vara blött när det importeras för att sedan torkas innan det säljs vidare. Är gulaktigt i färgen och luktar på ett väldigt speciellt sätt jämfört med andra sorter jag stött på innan.

Är det en "söt" mjuk doft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in