Citat:
Ursprungligen postat av
lordofhairyfags
Köpte tjack i fredags vilket höll mig vaken i ca 50 timmar. Efter fyra timmar sömn, gick jag till jobbet, slutade och gick hem och tog några doser. Allt som allt har jag varit under rus, från och till, under 72 timmar.
Jag har lite rysningar och domningar i kroppen som kommer och går. Läste tidigare att du kan få kallbrand(!?) om blodet stoppar. Skall tilläggas att min hud är ovanligt röd och är i allmänhet ganska skakig.
Finns det några klassiska symptom som man skall vara orolig för och rent av söka hjälp för? Tänker med blodförstoppning och allmänt överarbetad kropp.
Till en början.
Har du någon i släkten med sjukdomar?
Vilka isåfall, om du önskar säga annars behöver du såklart inte. Men de kan vara avgörande.
Du ska inte noja och tänka på det, Symptomen du beskriver är sådana som händer vissa efter intag av amfetamin. Allmänt sagt så behöver du inte oroa dig, ta ett varmt bad och försök slappna av.
Håll dig varmt eftersom man blir kall av tjack. Därav domningar, blodkärlen dras ihop och blodförseln påverkas.
Har själv upplevt färgförändringar i ansiktet, samt läppar. Fötterna brukar vara svagt blåa.
Mvh