Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Tänk på att inte ta i för mycket, undvik tung träning då kroppen och framförallt hjärtat väldigt lätt blir överbelastat vid tjackintag, speciellt när det är väldigt varmt.
Låter som en bra plan och du får gärna komma med uppdatering. Alltid kul att höra jungfruupplevelser. .
Citat:
Ursprungligen postat av
Brossy
Att pulsen är så låg är märkligt och är väl ett tecken på att du kanske inte dundertjoad, pupillerna däremot har jag aldrig märkt någon skillnad på spelar ingen roll hur tjackad jag är de ser likadana ut, kanske bara är jag dock.
Svettas du mkt mer än annars? Är du varm i kroppen? Enligt mig den värsta bieffekten, man kan glida runt i T-shirt mitt i vintern och ändå svettas som en gris, fy fan i denna värmebölja.
Ska försöka summera dagens förväntningar + dos + kommentar: (skrev ju såklart ett tjack-a4 på 2h men det försvann). Som sagt
första gången idag. Detta inlägg är ingen logg, utan snarare en fackstudie med diskussionsmaterial
Jag är full av förväntan, plus det är helg, lönelördag, solen skiner, fullspäckade utekväll osv. Tänker att nedstående dos kan vara för hög för mig utifrån det jag läst, men kör ändå (wow såå crazy..)
Röker en liten fet, sen:
13:00 bomb 200mg
Klockan närmar sig 16 och jag är måttligt besviken. (Se tidigare inlägg) Tanken slår mig, är det jag som förväntar mig helt fel känsla? Rent känslomässigt känner jag av en minimal antydan till hybris och ökad attraktion för det sociala, oavsett vem eller forum. MEN! Jag har en tendens att projicera fram hybris helt nyktert, och med tanke på dagens situation, upplagt för framgång, så är det klart jag är på tårna oavsett vitt pulver i snoken eller inte.
Funderar på vad det är för något slags pulver jag egentligen fått tag i, kanske kan användas till bakning men annars vete fan.. Puls och pupiller fullt normala
17:30 näsa 100mg+ röker lite brunt
19:00 näsa 100mg
19:30 bomb 200mg Något oklart hur logiken gick där med tanke på den måttligt misslyckade första bomben. Men det närmade sig utgång så ville han något som låg lite mer.. underifrån.
Här börjar jag bli märkbart påverkad. Gåshud och rysningar, men ändå tycker jag det är så långt ifrån vad jag hade önskat och förväntat mig. Känslan nu kan liknas med en för liten LSD-trip som gör att man aldrig riktigt kommer iväg, vilket är en retlig känsla. Märker även att jag snöar in mig i saker, vipps 30 min konstant exakt en typ av sysselsättning
20:30 näsa 100mg
Daga att bege sig och möta upp vänner, känner inte att jag är där än, men det ökar successivt men behagligt. Börjar härifrån dricka måttligt med alkohol
21:00 näsa 150mg + röka
Nu kommer den inre värmen (dock är det värmebölja just nu när detta skrivs), väldigt likt MDMA-värme. Den pulserar och jag får sitta som en fågelskrämma på pendeln för att inte sabba hela outfiten. Märker att jag är mer påverkad än innan, tänker skriva lite sms, snap osv eller något sånt skit, kollar ned i telefonen -> kollar upp framme, och den tar 45min..
Väl framme känner jag mig smått full, men verkar som tjacket döljer själva segheten och sluddrandet som kommer med alkohol. Dock är jag heller inte discodisco, men jag har ju absolut ingen dålig kväll. Känner mig klarare och faktiskt mer nykter, städad, än när jag endast brukar dricka.
Bryter mig org. plan om att inte ta mer efter 22. Blir en riktig knarkig, impulsiv Tony Montana style på en krogtoa. Känner att jag är påverkad helt klart, ingen snack om den saken, MEN, känns som de finns så mycket mer att hämta men att jag inte når dit eller jobbar med ruset helt fel.
22:30 100 mg näsa
23:30 100 mg näsa
Efter detta var det ett par uteställen och klubbar, träffade extraordinärt mycket helt okända människor som bjöd (jag vill tro att jag fick fram det ur dem..) på väldigt trevliga konversationer. Har inget problem med det sociala nykter, tvärtom. Dock märkte att nu behövde jag inte aktivt jobba med min framtoning osv, nu kom allt på beställning.
02:00-03:00 2mg xanax + röka
Kommer hem och mår riktigt bra, förvånansvärt. Dock 2mg alpa gör ju sitt.. Men skött kost och allt idag riktigt bra. Inte helt säker på vad jag nu ger mig in på men känner ändå som jag har koll på grejerna, mår bra och har tillräckligt koll på denna batch för att utforska måttligt. Inte sovit sen 13:00 igår
07:15 näsa 100mg
Men blir inget mer efter lunch om jag vill somna ikv.. eller?