2012-02-06, 14:22
Medlem
JoliQuZs avatar
Får så jävla jobbiga kropps-nojjor. När AT'n kommer så tror jag alltid att jag ska dö, sen är det inte bättre heller att musklerna är så jävla spända, musklerna i halsen/nacken är så jävla hårda att jag knappt kan röra huvudet. Lyser alltid med mobiljäveln på händerna/armarna och letar efter fel och på blodådrorna som är så små att man knappt ser dem.

Sen när man börjar blöda näsblod och ur munnen så är man säker på att det är en STROKE och inte att man dragit i sig 4-5g och näsväggen är skadad Börjar läsa lite symptom och ALLT som står passar in på vad som står och polare får rädda en från att ringa ambulans.

Vad kan man göra åt såna här nojjor?
Citera
2012-02-06, 15:28
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Får så jävla jobbiga kropps-nojjor. När AT'n kommer så tror jag alltid att jag ska dö, sen är det inte bättre heller att musklerna är så jävla spända, musklerna i halsen/nacken är så jävla hårda att jag knappt kan röra huvudet. Lyser alltid med mobiljäveln på händerna/armarna och letar efter fel och på blodådrorna som är så små att man knappt ser dem.

Sen när man börjar blöda näsblod och ur munnen så är man säker på att det är en STROKE och inte att man dragit i sig 4-5g och näsväggen är skadad Börjar läsa lite symptom och ALLT som står passar in på vad som står och polare får rädda en från att ringa ambulans.

Vad kan man göra åt såna här nojjor?

Kan man inte hantera droger så ska man inte bruka droger.
Citera
2012-02-06, 20:03
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Kan man inte hantera droger så ska man inte bruka droger.

Så sant, så sant!
Citera
2012-02-07, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Så sant, så sant!

Jag nojar nog minst av alla jag träffat, men sen är jag som person inte orolig för saker, har ingen ångest. Jag har haft skapliga partier hemma utan att fönsterpunda med kikare som andra gör när dom har 5g hemma och tror luren är avlyssnad och span står där ute....

Det är bitar du får arbeta med...slappna av, t.om det värsta som kan hända är mildare än rädslan du nojar under.

Lite som att göra en mental volta utan att man ens åkt i fängelse.

Eller man kan säga att det är bättre att få stryk en gång om året, än att gå och vara rädd för det 365 dagar om året.

Slappna av, låt allt bli som det blir och strid inte emot det....gör inga brott större än att du kan leva med straffet.
Citera
2012-02-07, 18:41
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi

Slappna av, låt allt bli som det blir och strid inte emot det....gör inga brott större än att du kan leva med straffet.

Jo men snuten eller sån nojja har jag aldrig haft, det är bara när AT'n kryper sig på som jag blir orolig för min hälsa. Men men, får ta och lägga detta på hyllan ett tag!
Citera
2012-02-07, 21:44
Medlem
Enigms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Har fått tag på 80% rent amfetamin, och tänkte testa det för första gången till helgen. Hur stor dos bör jag börja med för att vara "säker"?

En 0,3a i magen och en redig fuling upp i näsan så ska du se på grejor Nää men en god ide när man inte har riktig koll är ju att lägga upp en liten bäbislina på kanske någonstans mellan 25-50 mg och dra i sig. Vänta 30-40 min och återdosera efter eget tycke.
Citera
2012-02-07, 23:55
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Har fått tag på 80% rent amfetamin, och tänkte testa det för första gången till helgen. Hur stor dos bör jag börja med för att vara "säker"?

Ifall det faktiskt är 80% så lär 30-45mg (i näsan) räcka finfint för att känna av kvalitet osv : )
Citera
2012-02-09, 11:20
Medlem
Citat:

Lös upp ett halvgram på 2ml o dra i dig i venen. Det som är meningen med tjack!
Citera
2012-03-09, 09:57
Medlem
bestwizs avatar
Min kompis får amfetaminsulfat 5mg utskrivet och det tar han oralt. tänkte testa att snorta det, har läst att det innehåller 50% levoamfetamin och jag undrar om det finns några risker med att snorta det då eller är det lugnt? och kan man blanda amfetamin och poopers?
Senast redigerad av bestwiz 2012-03-09 kl. 10:20.
Citera
2012-03-09, 10:37
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestwiz
Min kompis får amfetaminsulfat 5mg utskrivet och det tar han oralt. tänkte testa att snorta det, har läst att det innehåller 50% levoamfetamin och jag undrar om det finns några risker med att snorta det då eller är det lugnt? och kan man blanda amfetamin och poopers?

Levo- och dexamfetamin är olika isomerer. Ingen fara med det.

Vill du blanda det mer rumpor (poopers?) Konstigt...

Poppers är skit. Fattar inte varför nån skulle vilja sniffa det, med eller utan tjack. Vet inte om kombon är farlig, men tror inte det.
Citera
2012-03-09, 21:39
Medlem
Hej tjo tjena, införskaffade mej 2 gram amfetamin häromdagen, jag tvivlar dock på att det innehåller amfetamin Finns det något sätt att testa om det innehåller Amfetamin, tex lägga det i vatten osv? Men om man kan lägga det i vatten för att kolla renlighet, eller innehåll, om de är utbankat eller hyckleri borde inte även det då lösas upp i vattnet eller är jag helt ute och cyklar, skrev i en annan tråd om utseénde, smak etc etc, om ni är intreserade så att säga

Mvh
Citera
2012-03-10, 10:18
Medlem
ManMannens avatar
Tjack varierar något enormt i utseende och smak, men visst kan det vara relevant. Lustiga färger är inget ovanligt, likaså fuktigheten kan variera från vanligt pulver till klet. Smaken kan även den variera, men kemiska blommor hör man ofta som beskrivning. Tänk tvättmedel med ett inslag av trädgård.

Detta är bara en av många möjligheter. Det har dock en ganska distinkt smak och känsla i näsan som man enkelt känner igen. Det enda jag har smakat som smakar liknande är DMAA.

Dra det i näsan och se om du dansar. Bästa testet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in