2026-06-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Finns en tråd om uthängningen https://www.flashback.org/ Uthängd som kvinnomisshandlare, november 2020

Se där!

Finns mycket att läsa ikapp om denna kvinna mao, har läst om när hon röjde ett skyddsboende för att hon inte fick vara med och bestämma och lite om kommun-tvisten, men det var ett tag sen..
Citera
2026-06-29, 08:28
Medlem
Nordlyss avatar
Hon håller på att sälja sitt hus nu. https://www.booli.se/bostad/1776200
Citera
2026-07-17, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruxmf79
Se där!

Finns mycket att läsa ikapp om denna kvinna mao, har läst om när hon röjde ett skyddsboende för att hon inte fick vara med och bestämma och lite om kommun-tvisten, men det var ett tag sen..
Finns även fler saker om samma person i andra trådar.
Liksom det finns andra trådar om andra kräk i Piteå som gjort sig känd för att inte vara samhällets riddare direkt.
Må hända att just TS inte är årets starka pitebo, men det finns nog fler som inte direkt kvalar in som dagens riddare/riddarinna......
Citera
2026-07-17, 07:19
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemo112
Finns även fler saker om samma person i andra trådar.
Liksom det finns andra trådar om andra kräk i Piteå som gjort sig känd för att inte vara samhällets riddare direkt.
Må hända att just TS inte är årets starka pitebo, men det finns nog fler som inte direkt kvalar in som dagens riddare/riddarinna......
Jag har ingen ambition att bli årets Pitebo heller! Jag är inflyttat för ca 5 år sedan, och det finns många lokalpolitiker som skulle behöva lyfta fram pga deras agerande för egen vinst. Otroligt många chefer som köpts ut för att man inte gjort ordentlig bakgrunds kontroll och upptäckt skeletter i skåpet. Tinas namn figuerar bla i tråden om Dumpen där hon kritiseras för att konfronterat gäddan utan samråd men Sara eller Patrik, annat råd är där hon avskedas från kvinnojouren och nu denna tråd. Inga starka trådar enbart om henne utan hon nämns enbart i förbifarten. Torts att hon härjat i Piteå flera år och skadat Piteås ekonomi enormt genom åren.

Missuppfattade TS? Tin* S*ndström vs TS = tråd startare
Citera
2026-09-06, 17:39
Medlem
Någon som vet vad donnan gör för spännande nu efter kaféhistorien?
Citera
2026-09-06, 17:56
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmFiskSallad
Någon som vet vad donnan gör för spännande nu efter kaféhistorien?
Vad jag förstått och läste i lokal plaskan så har hon dragit sig ur offentlighet. Kanske lika bra.
Citera
2026-09-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Vad jag förstått och läste i lokal plaskan så har hon dragit sig ur offentlighet. Kanske lika bra.
Se på fan! Ja jo kanske det, ajja inte på PT jag ville se en framtida comeback anyway
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in