2020-11-18, 12:39
Medlem
Någon sitter upp lappar i Piteå på en person dom påstår är kvinnomisshandlare. Finns det någon substans bakom detta eller är det någon galen ex flickvän som satt upp dom?

https://dms-api.ntm.eu/api/v1/images...ht/400/as/webp
Senast redigerad av superhajen 2020-11-18 kl. 12:50. Anledning: Fel frågeställning
Citera
2020-11-18, 12:53
Medlem
JBernards avatar
Sånt där är jävligt olustigt, även om nu mannen skulle vara dömd för kvinnomisshandel.
Citera
2020-11-18, 13:07
Befängt att kalla någon kvinnomisshandlare. Vad blir nästa, kvinnovåldtäktsman?
Citera
2020-11-18, 14:49
Medlem
PutteThePimps avatar
Halva kommunen vet om att herren i fråga har väldigt dåligt ölsinne, är man feg boxar man på kvinnan för då är chansen liten att få stryk själv. Bojkottar att gå ut för att äta thaimat eller palt, stödjer ej ett sånt svin som han
Citera
2020-11-18, 14:55
Medlem
Tydligen är detta samma man, ska även ha hört att han hade ett barn på båten.
Kan det ha varit i samma fylla som misshandeln uppstod eller kan det vara flera misshandlingar?

(FB) Man misstänkt för sjöfylleri under Kanalsimmet Piteå 2020-10-15

Vem är det som satt upp lapparna? Polisen utreder ju förtal.

https://pt.se/bli-prenumerant/artikel/grmomv1j
Citera
2020-11-18, 16:10
Medlem
Crankyshake2s avatar
Någon pitebo måste väl ändå ha bild på dessa lappar ocensurerade?
Citera
2020-11-18, 18:37
Medlem
-=Damian=-s avatar
även om jag anser att man inte ska misshandla kvinnor så finns det ju faktiskt de fruntimmer som är extremt aggressiva och gärna slår sina partners i tron om att de är fredade. jag skulle aldrig slå en kvinna först.. men slår hon mig så har hon satt ribban och jag är helt okej med att slå tillbaka. Finns många kvinnor som utnyttjar det här och tror de kan göra vad de vill för att man inte får slå kvinnor.

Mitt ex var en våldsam individ, jag fick ta emot en del slag och annat, dagen jag fick nog och tryckte upp henne i väggen efter ett hårt slag mot bakhuvudet, när jag inte ens var förberedd (tydligen hade jag svarat i fel ton) så var jag tydligen "kvinnomisshandlare"

Så den här lappen kan likväl vara uppsatt av en psykopatisk kärring som blev ledsen när hennes gubbe puttade till henne efter att hon gått loss på honom med sparkar och slag
Citera
2020-11-18, 18:47
Medlem
Den här typen har misshandlat och våldtagit henne i många år, jag har ingen empati för människan.
Citera
2020-11-18, 19:24
Medlem
Som jag förstått det så har bla bo, s syster delat dessa på Facebook. Hon har även bett folk att bojkotta mgm, s affärsrörelser i Piteå. Inte helt otippat så är det svårt att hitta profilen nu. Skulle tro hon har blivit anmäld.
Citera
2020-11-18, 19:51
Medlem
Nä, det är inga problem att hitta igen hennes sida, den lever.

Citat från lokaltidningen:

”Mannen som hängs ut stod åtalad för misshandel men friades av tingsrätten. Men förtal har inte alltid med osanningar att göra, förtydligar Aron Backman”
Citera
2020-11-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sideoiler
”Men förtal har inte alltid med osanningar att göra, förtydligar Aron Backman”

Det uttalandet kan man ju tolka som man vill...
Citera
2020-11-18, 21:03
Medlem
så, vad heter människan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här