Citat:
Ursprungligen postat av
Bdmonster
Satt i kön då dom stängt av vägen.
Ett jäkla pådrag med räddningsresurser, och en likbil.
En ljus volvo 744 som verkar ha kört av vägen i hög fart rakt ut o skogen.
Denna väg är en ganska busig väg som uppmuntrar till aktiv körning.
Bilen var väldigt tilltyglad runt om men kupen var helt intakt som det såg ut, och som sagt en 740 är en ganska säker bil.
Dom kan inte ha haft bälte, för när man såg bilen kändes det inte som en dödsolycka.
Kan mycket väl ha varit busåkning i hög fart och med en bil som drar rakt in i skogen utan airbag kan bli en jävla smäll.
Tragiskt men risken är stor att det varit självförvållat till 100%.