2026-07-21, 17:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Vet inte riktigt varför du tjatar om detta med mig, jag har aldrig förespråkat rasblandning, däremot har jag förespråkat att när tåget gått och man vill få lugn och ro i sitt liv, att inte slänga bort även resten av livet på hjärnrötan och feministfittorna i sverigestan, så är det bättre att flytta till sydostasien, samt säga upp sin tjänst som skatteslav så fort det är möjligt.

När man gått hela livet och tjaffsat med alla jävla fittnyllen om dessa saker så kommer man till en punkt när det är dags at tge upp, och inse att det inte finns ett folk värt att rädda. Det finns enstaka bra personer, även svenska kvinnor men lycka till att hitta en sådan. Att en massa babbar är efterblivna går på något sätt stå ut med ändå, men att större delen av svenska befolkningen är efterblivna liberalsåssar är för utmattande för min del. Jag orkar inte längre, jag vill inte träffa dem, jag vill inte ha något gemensamt med dem.. osv.

Du behöver ju inte gå så långt som att umgås med sydostasiater, du kan ju umgås med vita amerikaner, de är ju - både männen och kvinnorna - mer vettiga och konservativa än vad svenskarna är. Jag håller med om att svenska befolkningen i regel är tappad bakom en vagn, men alla vita folk är ju inte lika dumma. Du som har gott om pengar kan ju flytta till någon vit, vettig liten stad i Republikanska Amerika.
Citera
2026-07-22, 16:00
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Kasselstrand sa också att svenska män är värre när det gäller rasblandningen än vad svenska kvinnor är. Han sa att det är sällsynt att svenska kvinnor skaffar barn med afrikaner och araber.

Det är ditt parti Afs' partiledare det, MrSwede.
Det där var jätteintressant. Gustav Kasselstrand har som vanligt helt rätt. Hur är det möjligt att en människa hela tiden kan ha rätt i varenda jävla fråga som finns? Han är som en gud. Här på Flashback Forum har det nog genom åren startats hundratals trådar som handlar om vilka rasblandande jävla horor svenska kvinnor är, men sanningen är att svenska män rasblandar mycket mer än vad svenska kvinnor gör. Som jag vid flera tillfällen har skrivit så är svenska kvinnor mycket mer rasmedvetna än vad svenska män är.
Citera
2026-07-22, 16:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det där var jätteintressant. Gustav Kasselstrand har som vanligt helt rätt. Hur är det möjligt att en människa hela tiden kan ha rätt i varenda jävla fråga som finns? Han är som en gud. Här på Flashback Forum har det nog genom åren startats hundratals trådar som handlar om vilka rasblandande jävla horor svenska kvinnor är, men sanningen är att svenska män rasblandar mycket mer än vad svenska kvinnor gör. Som jag vid flera tillfällen har skrivit så är svenska kvinnor mycket mer rasmedvetna än vad svenska män är.

Klart svenska kvinnor är. Jag ser t.o.m fler svenska män med SVARTA kvinnor än svenska kvinnor med svarta män. Enda grupp som svenska kvinnor blandar sig mer med är MENA-folk.

Vad tycker du om att Mr.SwedeGliderrunt ligger med thaikvinnor samtidigt som han stödjer Afs?
Citera
2026-07-22, 17:20
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Klart svenska kvinnor är. Jag ser t.o.m fler svenska män med SVARTA kvinnor än svenska kvinnor med svarta män. Enda grupp som svenska kvinnor blandar sig mer med är MENA-folk.

Vad tycker du om att Mr.SwedeGliderrunt ligger med thaikvinnor samtidigt som han stödjer Afs?
Just det där inlägget av MrSwedeGliderRunt var lite konstigt, men annars tycker jag att han är en väldigt bra skribent.

Menar självklart inte heller att svenska kvinnor är bra. Både dagens svenska kvinnor och dagens svenska män är värdelösa och helt sjuka i huvudet. Själv har jag också blivit väldigt skadad av att leva i det här samhället och är inte på något vis en bra människa.
Senast redigerad av Offervilja 2026-07-22 kl. 17:22.
Citera
2026-07-22, 17:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Just det där inlägget av MrSwedeGliderRunt var lite konstigt, men annars tycker jag att han är en väldigt bra skribent.

Menar självklart inte heller att svenska kvinnor är bra. Både dagens svenska kvinnor och dagens svenska män är värdelösa och helt sjuka i huvudet. Själv har jag också blivit väldigt skadad av att leva i det här samhället och är inte på något vis en bra människa.

Jag håller med MrSwede att svenskar är ett rätt idiotiskt folk, men hans lösning är att flytta till Asien, medan min lösning är att flytta till typ Polen eller någon del av USA där de flesta är vettiga.

Att svenska nationalistmän känner mer gemenskap med thailändare än med vita är konstigt. Det finns ju vita folk som är vettigare än vad svenskar är.
Citera
2026-07-22, 21:38
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Jag håller med MrSwede att svenskar är ett rätt idiotiskt folk, men hans lösning är att flytta till Asien, medan min lösning är att flytta till typ Polen eller någon del av USA där de flesta är vettiga.

Att svenska nationalistmän känner mer gemenskap med thailändare än med vita är konstigt. Det finns ju vita folk som är vettigare än vad svenskar är.
Fast det är väl bara att skapa det samhälle man vill ha där man bor?

Think globally act locally liksom.
Citera
2026-07-22, 21:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Fast det är väl bara att skapa det samhälle man vill ha där man bor?

Think globally act locally liksom.

Vilket folk känner du mest gemeskap med?
Citera
2026-07-22, 21:46
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Vilket folk känner du mest gemeskap med?
Vänd på det så har du svaret: vilken gemenskap känner jag är mest folk? Folkliga såklart!

Jag är en vän av världen asså ☮️
Citera
2026-07-23, 18:32
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Statistik från amerikanska dejtingsajter har ju också visat att vita män är mycket mer positiva till att dejta någon tillhörande en annan ras än vad vita kvinnor är.

Män som är bra kan vara något så fruktansvärt bra. Gustav Kasselstrand, Fredrik Vejdeland och Mark Collett! Om jag skulle göra en topplista över världens hundra bästa nationalister så är nog Laura Towler den enda kvinnan som skulle komma in på den listan. På den listan skulle det alltså vara 99 män och bara 1 kvinna. Bland vanligt mainstreamfolk så tycker jag dock att kvinnor är bättre än vad män är. Hantverkarmän på lunchrestauranger är det mest hjärndöda som du kan sitta och lyssna på. Man orkar liksom inte höra på deras efterblivenhet. SD-Samhall...
Citera
2026-07-23, 18:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Statistik från amerikanska dejtingsajter har ju också visat att vita män är mycket mer positiva till att dejta någon tillhörande en annan ras än vad vita kvinnor är.

Män som är bra kan vara något så fruktansvärt bra. Gustav Kasselstrand, Fredrik Vejdeland och Mark Collett! Om jag skulle göra en topplista över världens hundra bästa nationalister så är nog Laura Towler den enda kvinnan som skulle komma in på den listan. På den listan skulle det alltså vara 99 män och bara 1 kvinna. Bland vanligt mainstreamfolk så tycker jag dock att kvinnor är bättre än vad män är. Hantverkarmän på lunchrestauranger är det mest hjärndöda som du kan sitta och lyssna på. Man orkar liksom inte höra på deras efterblivenhet. SD-Samhall...

De hantverkare jag känner tjänar fett med deg.
Citera
2026-07-24, 19:22
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
De hantverkare jag känner tjänar fett med deg.
Okej. Vad menar du med det? Jan Emanuel Johansson har en gång berättat att han har 600 miljoner på banken, men när jag lyssnar på honom i intervjuer så märker jag att han är totalt dum i huvudet. Den mest intelligenta och intressanta människan som jag i det verkliga livet senast träffade var en arbetslös kvinna som efter att ha druckit handsprit satt lutad mot väggen i korridoren på beroendeakuten på Kungsholmen.

"En röst på AFS är en bortkastad röst. Dregel, dregel..."
- SD-boomers
Senast redigerad av Offervilja 2026-07-24 kl. 19:27.
Citera
2026-07-31, 20:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Här på Flashback så märker man ju att de flesta skribenterna är män. Jag känner samtidigt inte heller till någon annan sida än Flashback där människor är mer antinationalistiska än här. Om du startar en nationalistisk tråd om någonting så kommer de politiskt korrekt SD-gubbarna direkt att komma in och skriva sin efterblivna skit. Deras hat mot etnonationalism är så enormt starkt. Och samma meningar och samma fraser varje gång. Suck... Är svenska män, och då särskilt svenska boomermän, de mest antinationalistiska människorna som finns i vårt land?

Denice Westerberg från SD/Ungsvenskarna sa att hon är lika populär bland unga kvinnor som bland unga män, och att det är fler 16-åriga tjejer som vill ta selfies med henne än vad det är 40-åriga män.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in