Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Kasselstrand sa också att svenska män är värre när det gäller rasblandningen än vad svenska kvinnor är. Han sa att det är sällsynt att svenska kvinnor skaffar barn med afrikaner och araber.
Det är ditt parti Afs' partiledare det, MrSwede.

Vet inte riktigt varför du tjatar om detta med mig, jag har aldrig förespråkat rasblandning, däremot har jag förespråkat att när tåget gått och man vill få lugn och ro i sitt liv, att inte slänga bort även resten av livet på hjärnrötan och feministfittorna i sverigestan, så är det bättre att flytta till sydostasien, samt säga upp sin tjänst som skatteslav så fort det är möjligt.
När man gått hela livet och tjaffsat med alla jävla fittnyllen om dessa saker så kommer man till en punkt när det är dags at tge upp, och inse att det inte finns ett folk värt att rädda. Det finns enstaka bra personer, även svenska kvinnor men lycka till att hitta en sådan. Att en massa babbar är efterblivna går på något sätt stå ut med ändå, men att större delen av svenska befolkningen är efterblivna liberalsåssar är för utmattande för min del. Jag orkar inte längre, jag vill inte träffa dem, jag vill inte ha något gemensamt med dem.. osv.