Citat:
Ursprungligen postat av
LaettMjoelk
Fan vad många här har emot läkare.
Jag tänker att om 108 st läkare och 7 mellanchefer protesterar är det högst befogat att verksamhetschefen avgår.
Att vara läkare kan inte vara lätt. Jag är glad att någon vill vara det - personligen ryser jag av bara tanken.
Det är nog den vanliga sjukan i Sverige att ”ingen ska tro att han är något”. Jantelagen etc.
Kan dummerjönsar från de lägre regionerna muppa mot kunniga och erfarna så gör de det. Det är de med lågt självförtroende som hävdar sig på det enda sätt de kan istället för att lyssna och lära. De är väldigt respektlösa, absolut.