Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Varför har de så många chefer, sju mellanchefer och då är ju läkare även en typ av chef? Typisk kommunal verksamhet. Inte konstigt att vård är så dyrt och slukar massor av pengar.
En vanlig läkare är inte chef över någonting. Hen är bara läkare. Att det är sju stycken beror på att det är olika avdelningar och spritt över flera städer.