2026-06-13, 08:51
  #1
Medlem
Referens till tråden om saker man retar sig på i VM 2026.
1) Underbart med VAR som ser till att filmande spelare får gult kort ❤️
2) Bra med schemalagd vätskepaus, praktiskt för att pissa och hämta ny öl så man inte riskerar att missa viktiga saker 🍺
Citera
2026-06-13, 08:58
  #2
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
1.Matchstart kl 21.00
2.Målrika matcher
3.Lasse Granqvist
4.Glenn Strömberg(öööööööööhöööö)
5.SVT
Citera
2026-06-13, 09:52
  #3
Medlem
Riksreptilens avatar
Den mexikanska hemmapubliken var härligt energisk och uppklädd på olika vis. 🇲🇽

Att SVT får hålla i en del av matcherna.

De olika nya åtgärderna för att motverka maskande är lite "stela" än så länge men allmänt lovande och bör bli smidigare när domarna lärt sig hur få det flyta bättre.
Citera
2026-06-13, 10:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Den mexikanska hemmapubliken var härligt energisk och uppklädd på olika vis. 🇲🇽

Att SVT får hålla i en del av matcherna.

De olika nya åtgärderna för att motverka maskande är lite "stela" än så länge men allmänt lovande och bör bli smidigare när domarna lärt sig hur få det flyta bättre.

Jag kan tycka att det är dumt att införa nya regler i VM. Sådant borde göras ett par år innan.
Citera
2026-06-13, 11:13
  #5
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Att det äger rum i hemmet av de modiga och fria och därtill i Kanadickland och i Mexarland.

Vi ser alla dessa tre som stolta nationer efter eget resande däröver allt sedan 1970-talet.
Citera
2026-06-13, 12:16
  #6
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Zlatan i FOX studion. Sett klipp han är rolig. Han bad speed tagga efter han sa att Portugal vinner VM.
Citera
2026-06-13, 13:17
  #7
Medlem
Zaedrewss avatar
Spelen! Inte ofta man går plus. Men hittills i Vm är det ju plus på plus! Tom så man kan ge sig själv en whiskey!

Jag menar det kanske beror på färre tillfällen/matcher att spela på och man tänker rejält på det innan...
Citera
2026-06-13, 17:08
  #8
Medlem
sebastian_s avatar
Att det går i exotiska länder. Tre länder är för mycket och allt det där men jag tycker att det är spännande att se dem spela i exempelvis Mexico city eller Los angeles istället för Hamburg eller St Petersburg. Både Ryssland och Tyskland mästerskapen gav en för stor EM känsla för mig. Här är det mer som att "hela världen tittar på" som GES sjöng 1994.
Citera
2026-06-13, 17:27
  #9
Medlem
Vi nattsuddare får något vettigt att göra när vi ändå inte kan sova. Många matcher är mer intressanta än man på förhand kan tro. Man får se mycket fotboll och olika länder. Överraskningarna när tippade länder får stryk av uppkomlingar. Till slut så sitter vi där med att allt gäller i varje match med vinna eller försvinna.
Citera
2026-06-13, 20:31
  #10
Medlem
Borasare1980s avatar
Att inkasten går kvickare. Att vi slapp se Shakira.
Citera
2026-06-13, 20:32
  #11
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Att det är 7 matcher kommande 33 timmar.
Citera
2026-06-13, 20:41
  #12
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
1.Matchstart kl 21.00
2.Målrika matcher
3.Lasse Granqvist
4.Glenn Strömberg(öööööööööhöööö)
5.SVT

Jag håller med om samtliga.

Det subtila budskapet som skickas när hela truppen ställer upp vid nationalsångerna ska heller inte föraktas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in