2026-06-12, 17:17
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Om jag skapar en religion där jag som man enligt mina traditioner måste gå naken och veva min kuk framför dagisbarn...

Blir jag då fri om jag ska sättas i fängelse för det?

Samma resonemang där från dig
Vad snackar du om? Är du pedofil?

Låt kvinnor ha vilka kläder de vill på sig, du behöver inte bry dig.
Citera
2026-06-12, 17:19
Medlem
Gerrard89s avatar
Det är väl många kvinnor i Emil i Lönneberga som har slöja? Kanske SD vill förbjuda den serien nu?
Citera
2026-06-12, 17:28
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
https://www.sverigesradio.se/artikel/sd-vill-infora-slojforbud-i-sverige

Fy fan villket vidrigt förslag, har aldrig varit en stark sd-hatare men det är den är typen av förslag som kommer göra mig till det.
är väl skitbra... är ju maskeringsförbud redan o de ska gälla även svartskallar...
Citera
2026-06-12, 17:29
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Det är väl många kvinnor i Emil i Lönneberga som har slöja? Kanske SD vill förbjuda den serien nu?
de hade de för lusens skull i kobo med visa om man var gift eller inte

svartskallarna är väl typ de enda som har lus idag så kanske de gör nån nytta då
Citera
2026-06-12, 17:30
Medlem
LA8PVs avatar
Män som bär huvudbonad och/eller halsduk inomhus borde också ifrågasättas för sitt beteende.
Kategorin ohyfs.
Citera
2026-06-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Keps inomhus är fånigt. Hijab är Sharia.
Jag bär varken keps eller hijab och skiter ärligt talat i signalvärdet. Jag tycker att det är rimligt att lagstifta om att man måste ha på sig kläder i offentliga utrymmen, men that's it.
Citera
2026-06-12, 17:38
Medlem
Citat:
Så du tror att Krösa-Maja et al. bar sjal för att de såg sig själva som oemotståndliga sexobjekt?
Citera
2026-06-12, 17:41
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Så du tror att Krösa-Maja et al. bar sjal för att de såg sig själva som oemotståndliga sexobjekt?
När sa jag det? Är väl upp till var och en varför man bär ett plagg?
Citera
2026-06-12, 17:51
Medlem
Citat:
När sa jag det? Är väl upp till var och en varför man bär ett plagg?
Att bära muslimsk sjal i Sverige är stämpling, uppmaning, till våldtäkt på oss som inte gör det.

Att påstå sig inte förstå det är att förolämpa min, sin egen, allas vår, intelligens.

Så nej, det är inte ett plagg som andra.
Citera
2026-06-12, 17:54
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Du är inte svensk och du har samma idéer som islam. I Sverige väljer var och en hur de vill klä sig och det är inte som i ditt lands föreställningsvärld ett råd av mullor eller riksdagsmän som bestämmer det.

Du vill precis som mullorna ta ifrån enskilda människor den rätten under förespegling att du därmed räddar dem från sig själva och omgivningens förtryck att klä sig eller inte klä sig på ett visst sätt.

Det är du och dina likar som vill ta ifrån människor deras rättigheter. Det är en fullständig och genomskinlig lögn att man värnar om människors rättigheter genom att ta ifrån dem rätten att klä sig som de själva vill.
Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det är kvinnoförtryck osv vill bara inte ha islam i sverige då det är osvenskt😉
Citera
2026-06-12, 17:55
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Att bära muslimsk sjal i Sverige är stämpling, uppmaning, till våldtäkt på oss som inte gör det.

Att påstå sig inte förstå det är att förolämpa min, sin egen, allas vår, intelligens.

Så nej, det är inte ett plagg som andra.
Nej, så är det inte. Detta har du fantiserat ihop.
Citera
2026-06-12, 17:55
Medlem
LKKINGENs avatar
Hade varit fantastiskt och antagligen genomförbart för för Tidöpartierna så frågan är varför detta är på tapeten just nu och inte redan har genomförts,,, kan det vara valfläsk mån tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in