Citat:
Ursprungligen postat av
BananKlase
,,,,,,och därmed dog den här tråden! Tack för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
TorkelSnorkel
Tack!
Det var det jag anade. Den här tråden/trådstarten är bara ett billigt försök att smutskasta Måwe.
Tack till er båda. Hade hoppats att tråden skulle dö då den är så uppenbart orimlig.
Men hatet mot ATM verkar dessvärre vara av ett sånt slag att allt förnuft lämnas därhän.
Man kan ju fundera över rimligheten i korruptionsanklagelsen.
Bolaget det handlar om finns alltså i Sverige.
Det innebär alltså att det kan granskas i minsta detalj precis när som helst av svenska myndigheter.
Om det verkligen rört sig om korruption hade man givetvis haft ett helt annat upplägg, ingen expert men ett skalbolag i ett skatteparadis verkar inte direkt långsökt...
Detta handlar givetvis om att försöka dribbla bort Vänsterpartiets koppling till terrorism samt att man helt enkelt blir vansinnig på att någon okänd sponsrar personskydd för ATM.