Det kan vara att vi valt att vara mer aktiva. FB har vart ett väldigt aktivt högertillhåll där om man är vänster får man stå ut att bli dränkt i kommentarer man måste sortera igenom så färre postar. Nu postar fler, och då kommer det in fler från andra åsikter än din och svarar för att det faktiskt finns utrymme för det när man ser att du slipper bli dränkt, sänkt av alla varningar i världen på grund av spamrapportering och rätt mycker högerbias på mods (seriöst "du 1.06a nån för att du sa att dom var som SD kansliet" är väl min favorit

... mhm tack tack (notera mods att jag inte kommenterar på moderering, jag har hittat på ett exempel som liknar för att just undvika att bli rapporterad - oooof)).
Så det har mest vart ett ställe man läser, skrattar tills man gråter, och ibland kallar nån idiot eller får dom att högerböla litet hårdare för ens egen njutning.
Men det kanske är andra tider <3 vem vet
Det finns FYRA högerlallare här som faktiskt kan diskutera. Resten av er... meh det brukar vara rätt sorgligt lågt till tak. Men man kan alltid testa.