[quote=Katten39|95113569]
Jag och mitt ex gjorde slut för ett par dagar sedan och bor fortfarande ihop i väntan på tillträde till ny bostad. Det är som ni förstår en jobbig situation men överkomlig. Han kom sedan hem och berättade att han kysst en kollega som varit väldigt på honom genom vår relation. Även om jag både är ledsen och lättad att relationen är över, kan jag inte låta bli att bli illamående och arg för att han berättade, vet inte om han gjorde det för att göra mig svartsjuk eller få en reaktion. Jävligt onödigt oavsett. Hur ska jag förhålla mig till detta? Vi är ju inte ett par, men emotionellt bryr jag mig fortfarande

[/QUOTE
Han har varit otrogen hela tiden. Detta var enbart för att såra dig, men oftast brukar det inte gå så bra då man skiter där man äter. Det vill säga, pippar med sina kollegor.
Se det som en tjänst denna kvinnliga kollega gör, då behöver ju inte ditt ex störa dig något mer. Ni gjorde ju faktiskt slut av en anledning
Om ni fortfarande skriver, säg något i stil med: Gott att du fick pippat av dig, då slipper jag att ha kontakt med dig framöver. Glöm inte att kolla upp könssjukdomar, så du inte smittar runt mellan alla dessa brudar du träffar,
Funderar själv på att unna mig lite roligheter nu när man är fri, sköt om dig.