Citat:
Ursprungligen postat av
zBr9
Kul med fler svenska studios! Dock lite ont om info om vad själva spelidén är, visst att det kommer handlar om kriminalitet på nåt sätt men pratar vi FPS, strategi, eller RPG typ? Hoppas att vad det än blir så blir det inte FPS iaf, känns som att det finns gott om såna på ämnet redan. Ett RPG som kretsar runt Stockholms undre värld vore ju coolt, men förmodligen en svår genre att lyckas med.
RPG vore coolt, men vet Dragomir ens vad det är? Han ser ut att bara spela FIFA och Forza. Kanske GTA IV. Tror det blir nåt åt GTA-hållet, i Stockholmsmiljö.