2026-06-02, 13:39
  #13
Medlem
67arigGubbes avatar
Han var en av karaktärerna i payday2.
Citera
2026-06-02, 13:43
  #14
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
RPG vore coolt, men vet Dragomir ens vad det är? Han ser ut att bara spela FIFA och Forza. Kanske GTA IV. Tror det blir nåt åt GTA-hållet, i Stockholmsmiljö.

Ja precis, som "gamer" känner man ju att det vore ett fett koncept med ett slags Disco Elysium i Stockholmsmiljö, där man navigerar den undre världen och i rollen som Gago måste lyckas lämna det kriminella bakom sig på ett sätt som inte lämnar några problem med gamla kumpaner eller fiender osv, kanske medans man försöker balansera ett mer normal liv som består av att vara programledare för ett up and coming lekprogram

... men med tanke på hur lite "gamer" Gago själv är lär det väl landa i nåt slags försök att efterapa Payday eller nåt annat som dom inbillar sig ska vara en "easy win"
Citera
2026-06-02, 13:48
  #15
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Han var en av karaktärerna i payday2.
Vem av dom skulle vara han?
Citera
2026-06-02, 13:51
  #16
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vem av dom skulle vara han?
Dragan.
Citera
2026-06-02, 14:01
  #17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Dragan.
Minsann. Det står ju till och med på Paydays Wiki. Då tycker jag faktiskt att det låter ännu mer som ett Payday: Stockholm, kanske lite mer komplext men jag vet inte, jag har inte spelat något av spelen - dom kanske är förhållandevis komplexa i det som inte är själva rån-delarna.
Citera
2026-06-02, 14:03
  #18
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Minsann. Det står ju till och med på Paydays Wiki. Då tycker jag faktiskt att det låter ännu mer som ett Payday: Stockholm, kanske lite mer komplext men jag vet inte, jag har inte spelat något av spelen - dom kanske är förhållandevis komplexa i det som inte är själva rån-delarna.

Gissar också på att det blir en payday dragomir edition
Citera
2026-06-02, 14:15
  #19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Gissar också på att det blir en payday dragomir edition
Och det i sig är nog inte en dålig sak.
Citera
2026-06-02, 14:19
  #20
Avstängd
Lacerdas avatar
Vilken jävla fjant han är, så fort han ska fotograferas så blir det fokus att posera med värsta bajsminen som en tonåring. Vafan gubbjäveln är väl över 55 bast?
Citera
2026-06-02, 14:39
  #21
Medlem
HBTKuks avatar
Låter riktigt ruttet. Lär inte bli något större intresse kring detta.

Hybris?
Citera
2026-06-02, 14:40
  #22
Medlem
Firewaias avatar
Som med alla spel som inte är skapade ur passion, utan ur rent vinstdrivande av folk utanför branschen… ren flopp
Citera
2026-06-02, 15:19
  #23
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
... men med tanke på hur lite "gamer" Gago själv är lär det väl landa i nåt slags försök att efterapa Payday eller nåt annat som dom inbillar sig ska vara en "easy win"

Easy win lär vara ledord, ja. Ingen diss mot Gago. Stabil skådis, men han känns ju mer nätcasino än spelstudio.
Citera
2026-06-02, 17:43
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.expressen.se/noje/gagos-nya-tv-spel-med-forradarna-producenten/

Flip eller flop? Jag är på!

Rent spontant tror jag inte att han kommer att lyckas lika bra som Josef Fares. Men alltid kul med mer Sverige i spel! (Svenska miljöer menar jag då, inte utvecklare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in