Citat:
Ursprungligen postat av
fjollcigg
RPG vore coolt, men vet Dragomir ens vad det är? Han ser ut att bara spela FIFA och Forza. Kanske GTA IV. Tror det blir nåt åt GTA-hållet, i Stockholmsmiljö.
Ja precis, som "gamer" känner man ju att det vore ett fett koncept med ett slags Disco Elysium i Stockholmsmiljö, där man navigerar den undre världen och i rollen som Gago måste lyckas lämna det kriminella bakom sig på ett sätt som inte lämnar några problem med gamla kumpaner eller fiender osv, kanske medans man försöker balansera ett mer normal liv som består av att vara programledare för ett up and coming lekprogram
... men med tanke på hur lite "gamer" Gago själv är lär det väl landa i nåt slags försök att efterapa Payday eller nåt annat som dom inbillar sig ska vara en "easy win"