Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym83638
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså
Skit i henne, en kvinna som gör slut varje gång hon är med sin horvän är själv en hora,
Dom blir som dom umgås,
Tömmehål kommer och går,
Detta är presis varför man aldrig ska bli kär i tjejjer utan alltid ha minst två tre st att växla mellan,