2026-06-01, 19:08
  #1
Medlem
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså
Citera
2026-06-01, 19:12
  #2
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Gråt en skvätt och gå vidare i ditt liv, det kommer att hända många gånger under ditt liv!
Citera
2026-06-01, 19:13
  #3
Medlem
Onanikrems avatar
Glöm henne! Du är 20 år. Du kommer bli dumpad 10 gånger till minst och du kommer dumpa lika många gånger. Det är så livet är.

Lär av erfarenheten, det är så livet går till nu.
Citera
2026-06-01, 19:28
  #4
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Beklagar. Försök inte att få henne tillbaka å ta inte henne tillbaka när/om hon kommer krypandes. Du kommer träffa en ny är jag säker på. Tillåt dig själv att vara ledsen den tiden som det behövs.
Citera
2026-06-01, 19:30
  #5
Avstängd
Victor-Cronhielms avatar
Vad har hon angett för skäl till att göra slut när hon sagt att hon vill ta paus och nu senast även dumpade dig för gott? Hur gammal är hon?

Att hon gör slut i när anslutning till att hon varit med en "party hoe" kan ju ha att göra med att hon får höra om hennes olika äventyr, och därmed blir sugen på att också uppleva det. Då har du inte gett henne tillräckligt mycket äventyr om liggande med främlingar framstår som eftersträvansvärt.

Om du inte har fått höra någon anledning, då kanske du är en så pass snäll och duktig kille så att hon inte ens vill berätta vad du gör fel, för att hon tror att du är en en så pass bräcklig kille att du inte skulle kunna ta sanningen.

En annan sak kan vara att hon tror att du är otrogen. Om hon har tagit dig på bar gärning med att prata sexuellt med andra tjejer, då kommer du aldrig få veta det. Det ingår i strategin att göra slut med otrogna. Att straffa de med smärtan att inte veta anledningen, på samma sätt som du eventuellt har gett henne smärta genom att vara otrogen.
Citera
2026-06-01, 19:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym83638
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså
Välkommen i klubben. Vi är många som har varit med om samma sak. Ju oftare det sker desto mer stiger man i graderna i klubben. Baksidan av att ha integritet är nämligen att alla inte tycker att de behandlas efter förtjänst. Det gäller helt enkelt att hitta den rätta. Lycka till!
Citera
2026-06-01, 19:46
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym83638
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså

Svaret är väldigt enkelt - du ska uppgradera dig själv.

Du ska få lite tips:
Börja bygg rikedom, gå på gymmet och/eller träna och öka din socioekonomiska status. Uppgradera dig själv på alla plan. Om ett par år har du förmodligen en ny brud som är både snyggare, bättre och mognare och då kommer idioten som lämnade dig inse vad hon gick miste om.

Du bygger värdefull erfarenhet redan nu i livet. Se detta som en lektion.
Citera
2026-06-01, 19:47
  #8
Medlem
Klandalfs avatar
Verkade vara en stabil, mogen relation med potential

(FB) Min tjej är otroligt överdriven och emotionell
(FB) Min flickvän blir som hon hänger med sin party hoe vän

Hon var nog inte den rätta
Citera
2026-06-01, 20:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Svaret är väldigt enkelt - du ska uppgradera dig själv.

Du ska få lite tips:
Börja bygg rikedom, gå på gymmet och/eller träna och öka din socioekonomiska status. Uppgradera dig själv på alla plan. Om ett par år har du förmodligen en ny brud som är både snyggare, bättre och mognare och då kommer idioten som lämnade dig inse vad hon gick miste om.

Du bygger värdefull erfarenhet redan nu i livet. Se detta som en lektion.

Ska ta med mig detta, känns bra att höra att egentligen alla har gått igenom samma, tack för tipsen
Citera
2026-06-01, 20:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Precovery
Välkommen i klubben. Vi är många som har varit med om samma sak. Ju oftare det sker desto mer stiger man i graderna i klubben. Baksidan av att ha integritet är nämligen att alla inte tycker att de behandlas efter förtjänst. Det gäller helt enkelt att hitta den rätta. Lycka till!

Ja fan de är som de är, tack
Citera
2026-06-01, 20:16
  #11
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Verkade vara en stabil, mogen relation med potential

(FB) Min tjej är otroligt överdriven och emotionell
(FB) Min flickvän blir som hon hänger med sin party hoe vän

Hon var nog inte den rätta

He he he, kanske till det bästa för TS? Ja men det går över när han gifter sig, som det hette förr i tiden!
Citera
2026-06-01, 21:36
  #12
Medlem
Mailmanss avatar
Läser man dina andra trådar om henne så är jag rätt säker på att detta var bra för dig.

Klart det känns som livet är rasar när man blir dumpad. Det suger. Men livet går vidare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in