Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym83638
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså
Svaret är väldigt enkelt - du ska uppgradera dig själv.
Du ska få lite tips:
Börja bygg rikedom, gå på gymmet och/eller träna och öka din socioekonomiska status. Uppgradera dig själv på alla plan. Om ett par år har du förmodligen en ny brud som är både snyggare, bättre och mognare och då kommer idioten som lämnade dig inse vad hon gick miste om.
Du bygger värdefull erfarenhet redan nu i livet. Se detta som en lektion.