Citat:
Ursprungligen postat av
BananaChiquita
Om du går blir du av med din tid och får vänta på ny ju?
Jaha, du menar så. Jo, men i de fall jag de facto gått har det gått minst 20 min över "ordinarie" tid och som jag skrev ovan som mest 45 min över min bokade tid. I just det tillfället allt medan receptionisten bara ryckte på axlarna. Absolut att det kan bli förseningar, men kan ingen ge något som helst besked efter ca. 20 min, eller ingen kallat in mig efter iaf 30+ min, då anser jag redan tiden vara "förlorad".