Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Du förlorar ju mer tid på att dra där ifrån..
förstår absolut att det var frustrerande, men att sticka var ju riktigt korkat
Inte med tanke på min sjukdomshistoria
Jag är multisjuk och då jag lämnade sjukhuset hade jag redan varit uppe sedan kl 5 och jag hade planerat med insulin och andra mediciner för att klara mig sen timmen som jag skulle ha behandling men då jag fick vänta en timme så kände jag att jag inte orkade mer
Nästa gång ska jag packa för camping en vecka