Jag gjorde ju klagomål via patientnämnden via 1177
Så alla ni som kallat mig idiot med mera och att man får stå ut med väntetid.
Fel fel fel fel.
Mottagningen har fått se över sina rutiner vid bokning av patienter då läkaren blivit bokad för samma tid för flera olika patienter och chefen från mottagningen har skrivit och bett om ursäkt och tack för att jag klagade för nu så har dom sett över sina rutiner så ingen läkare ska vara dubbelbokad på flera patienter samma tid.
__________________
Senast redigerad av MichelleGreen 2026-06-16 kl. 16:36.