2026-06-16, 15:50
  #37
Medlem
Jag gjorde ju klagomål via patientnämnden via 1177
Så alla ni som kallat mig idiot med mera och att man får stå ut med väntetid.
Fel fel fel fel.
Mottagningen har fått se över sina rutiner vid bokning av patienter då läkaren blivit bokad för samma tid för flera olika patienter och chefen från mottagningen har skrivit och bett om ursäkt och tack för att jag klagade för nu så har dom sett över sina rutiner så ingen läkare ska vara dubbelbokad på flera patienter samma tid.
__________________
Senast redigerad av MichelleGreen 2026-06-16 kl. 16:36.
Citera
2026-06-16, 17:32
  #38
Medlem
5549s avatar
Standardsvar. Dom vill bara inte ha med dig att göra mer än nödvändigt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in