Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Det är omöjligt att säga varken bu eller bä om huruvida hon ljuger om att ha blivit utsatt eller om det skett på riktigt utan att veta mer om målsägandens person. Det är det som är faran med denna sortens bevisning. Människor som kan tänka sig att göra en sådan sak är manipulativa av naturen. Det är egentligen ingen som känner till en sådan persons verkliga sidor, de är dubbelnaturer som manipulerar hela sin omgivning. Inte ens dem som tror att de känner individen känner till vem det egentligen är. För hade de gjort det hade de inte velat ha någonting med personen att göra.
Rent generellt tror jag att det är ytterst få kvinnor som skulle få för sig att ange en oskyldig man för en falsk våldtäkt. Men givetvis finns det en risk att så sker. Det är däremot inte så enkelt som att säga "hon ljuger", bara för att det finns en risk att så är fallet. Det är trots allt en långdragen process från det att hon berättar om händelsen för vänner och bekanta, upprättar anmälan och sitter genom flera polisförhör, och sedan sitter i en rättegångssal och drar samma historia. Det krävs en väldigt speciell person för att göra hela den grejen om allt bara är skådespel. Du får nog presentera något belägg för att målsäganden skulle vara en grovt manipulativ patologisk lögnare för att kunna konstatera det, förslagsvis med källhänvisning från någon som sett dessa sidor hos henne.
Som du säger, de omöjligt att säga bu eller bä. Dårav ska han frikännas. Han blev dömd på alldeles för svaga grunder.
Många många kvinnor är manipulativa, mår inte bra. Tro mig. Män är mycket mer stabil i den mån. Samtidigt. Asme är en känd person. Han blir ett ännu större target.
De va inte länge sen Perla från Tiktok låg med Mbappe i ett hotellrum o sedan anmälde honom för våldtäkt. Detta är en vanlig och upprepande procedur vi ser gång på gång hända för kändisar.
Om jag frågar dig såhår: vilken frisk svensk kvinna följer med en neger till hotellrum, röker gräs och sedan sover med honom? Och asme kan få väldigt många tjejer. Han behöver inte våldta.
Hade din syster, mamma eller en person som mår bra gjort som denna kvinna agera?
Om min syster hade följt med en neger till ett hotellrum hade jag brutit kontakten rakt av.