2026-08-28, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nu vet vi ju inte om hon faktiskt är ett väldtäktsoffer eller om allt är påhittat. Asme kanske filmade akten av säkerhetsskäl för att inte få våldtäktsanklagelser framgent. Filmen bör åtminstone påvisa om en våldtäkt har begåtts eller inte.

Edit: Hon verkar leva loppen enbart två veckor efter den påstådda våldtäkten. Har rätten tagit ställning till det?

https://www.instagram.com/p/DYReL_IgmpE/?img_index=2
Jag tyckte att det stod nånstans i fupen att målsägande hade varit sjukskriven efter den påstådda våldtäkten? Nu kan hon ju ha fotats innan, men det är ju väldigt utmanande bilder hon lägger ut. Varför vill man visa sig på det viset om man är ett våldtäktsoffer? Och så nära inpå den sk våldtäkten dessutom. Nja, jag har svårt att tro på historien.
Citera
2026-08-28, 08:12
Medlem
Vi vet inte om hon ljuger, men däremot vet vi att asme golar sig själv, det är alltid bäst att förneka!
Citera
2026-08-28, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-R
Jag tyckte att det stod nånstans i fupen att målsägande hade varit sjukskriven efter den påstådda våldtäkten? Nu kan hon ju ha fotats innan, men det är ju väldigt utmanande bilder hon lägger ut. Varför vill man visa sig på det viset om man är ett våldtäktsoffer? Och så nära inpå den sk våldtäkten dessutom. Nja, jag har svårt att tro på historien.

Bilderna är från maj?
Citera
2026-08-28, 10:25
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Hur blir det för er kommunister då, lika mycket pk syntax där väl? Negrer är alltid stackars offer, och kvinnor likaså. Men blattars trovärdighet trumfar ju kvinnor för er har vi sett, vänstern är sexister vet vi sen gammalt.

Har du sett till dem i denna tråden då..
Citera
2026-08-28, 10:35
Medlem
st33rs avatar
Nu vill jag ej vara den typ av boomer som skriver ”vem?” så fort nån artist annan än typ nån av världens mest kända nämns,.

Men ÄR verkligen rapparen Astme eller vad han hette att betrakta som en ”känd artist” i Sverige?

Skulle han bli igenkänd om han gick och handlade på säg ICA Maxi i Örebro?
Citera
2026-08-28, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Våldtagna på riktigt!?
Du borde nog läsa på lite vad är våldtäkt är. Kräket förgrep sig på henne och fick sitt straff, som tyvärr är för lågt.
Kvinnor ska respekteras, oavsett om hon vill sova där betyder inte det samtycke till sex.

Hur svårt ska det vara att förstå detta?

Hon fick panik när hon trodde att han filmade. Komiskt också att han beskriver henne som bipolär och har inte en aning om att hon är diagnoserad med det.
Citera
2026-08-28, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Nu vill jag ej vara den typ av boomer som skriver ”vem?” så fort nån artist annan än typ nån av världens mest kända nämns,.

Men ÄR verkligen rapparen Astme eller vad han hette att betrakta som en ”känd artist” i Sverige?

Mycket känd artist i Sverige.
Citera
2026-08-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Jag tycker artistnamnet låter som en könssjukdom.

”Läkaren sa att jag fått a*** och att jag inte får knulla utan kådis innan bölderna lagt sig.”
Citera
2026-08-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pachen
har någon torskat för det?

Nej men det har ju fortfarande hänt...
Citera
2026-08-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrewekTvoil
Bilderna är från maj?
Precis. Detta skulle ha hänt natten till 1:a maj
Citera
2026-08-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-R
Precis. Detta skulle ha hänt natten till 1:a maj

Ja juste, ursäkta min tröghet
Citera
2026-08-28, 14:17
Medlem
Nationalromantiks avatar
Är det M@ns Zelmerl0w som varit i farten igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in