Citat:
Ursprungligen postat av
sthlmort
Han blir nog friad i hovrätten, som sagt det är förlite att gå påför att bli fälld. Isåfall skulle man aldrig våga sova med en tjej som kille...tragiskt
Från FUP sid 135, utdrag från förhör 2 med Asme (GM):
Citat:
Nej, ungefär mellan, mellan fem, sex på morgonen. Jag minns att jag vaknade upp. Och försökte väcka henne och förklara för henne, jag måste till, jag måste till tåget. Jag måste dra härifrån du måste vakna, du måste gå upp. Det är som att hon typ... Jag vet inte, hon velar lite och sen tar, tar hon på mig mellan benen. Och när hon greppar mig mellan benen, det är då jag tänker okej nu, hon, hon vill eller nånting, jag vet inte. Så vi, jag började strula med henne, vi... hur ska jag säga. Tar på henne mellan benen och sånt. Så märker jag att hon nog öppnar benen och allting alltså hon, hon är ju på, typ.
Han tycks för dum för att fatta att han bekräftar hennes version av vad som hänt när han säger att han försökte att väcka henne utan att säga att han faktiskt lyckades.
Fingra en sovande kvinna mellan bena är ju solklar våldtäkt, framförallt som både BO och GM är rörande överens om att BO inte ville ha sex när hon fortfarande var vaken.
Har svårt att se att hovrätten dömer annorlunda.
Tillägg: Vad fan är det för sorgliga jävla människor här på forumet som hänger ut ett våldtäktsoffer med namn?