2026-05-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Samtidigt verkar väldigt många råd från kvinnor beröra sex just som en transaktion. Om du som man tar hand om barnen bättre eller diskar ofta eller på olika sätt ställer upp för henne så kommer hon vara mer intresserad av att ha sex med dig. Men då har man ju också tydligt visat att detta med att ha sex inte bara handlar om tillfällig njutning under ett lakan utan är en del av ett informellt system där man byter tjänster och gentjänster.

Om kvinnan blir sedd och uppskattad som person och inte ses som någon slags hushållerska (om hon nu inte vill bli sedd så) får hon mer energi över till att ”bara vara”.

Det är inte ett utbyte. Det är att samspela med sin partner.
Citera
2026-05-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
NEJ!

Alla vet att kvinnor tar betalt i förskott.

Är det prostituerade kvinnor du träffat då?
Citera
2026-05-21, 14:33
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och här prenumereras det på Starlet ser jag.

Nej, du lillstumpan, många kvinnor använder eller lockar absolut med murran för att få sin vilja fram.

Det enklaste är väl inså fall att inte välja sådana tjejer. Personligen så har jag aldrig träffat på dem.
Citera
2026-05-21, 15:20
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Att ha sex är något man gör tillsammans, det är bara horor som tar betalt!
Citera
2026-05-21, 15:25
Medlem
Custom_mades avatar
Kvinnor har en lite förvriden syn på sex ofta. Så ja vissa av dom tycker att du står i skuld.

Emotionell/sexuell utpressning kallas det och är inte okej.

Men kvinnor har ganska mycket beteenden som inte är okej.

Men dom vill gärna bli behandlade som om dom vore bättre än män.

Det är lite snurrigt på många nivåer. Dom hade blivit galna om dom blivit behandlade såsom de behandlar ofta.
Citera
2026-05-21, 21:01
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Ja om en tjej ligger med en kille, är han skyldig henne något efteråt då?

Eller är de kvitt, båda har gett och fått lika mycket, dvs sex? Mannen har inga skyldigheter mot henne efteråt, precis som hon inte har någon mot honom?

Eller har hon en uppfattning att killen hon ger sex är skyldig honom något, och isåfall vad? Och är kvinnor verkligen tydliga med att hon förväntar sig något särskilt i utbyte mot att han får ha sex med henne?

Vad är era erfarenheter?

Mycket bra fråga. Jag anser (av nån anledning) att de killar jag har sex med är skyldig mig en jävla massa. Men jag pratar absolut inte om tjänster, pengar, dyra middag eller något sådant. De är skyldiga:

1. Att tycka om mig. För att jag är jag - hallå? Allt annat anser jag mer eller mindre oacceptabelt.

2. Att fortsätta ha sex med mig, åtminstone 2-3 gånger till tycker jag man kan begära. Pumpa och dumpa??? NEJ TACK. Då jagar jag reda på fanskapet och ser till att han får ångra sig.

3. Nån slags jävla lojalitet. Om du är min så är du min liksom... my body made a promise

4. Lyssna på mina problem. Inte dagligen, men nån gång ibland. Hänvisar tilll punkt 3.

5. Dyrka mig. Hänvisar tilll punkt 3.

6. Be om ursäkt om man råkar ligga med någon annan. Hänvisar tilll punkt 3.

7. Vara min personliga sexslav 4 life. Hänvisar tilll punkt 3.

Är detta mycket begärt???
Senast redigerad av Berit85 2026-05-21 kl. 21:06.
Citera
2026-05-21, 21:08
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Mycket bra fråga. Jag anser (av nån anledning) att de killar jag har sex med är skyldig mig en jävla massa. Men jag pratar absolut inte om tjänster, pengar, dyra middag eller något sådant. De är skyldiga:

1. Att tycka om mig. För att jag är jag - hallå? Allt annat anser jag mer eller mindre oacceptabelt.

2. Att fortsätta ha sex med mig, åtminstone 2-3 gånger till tycker jag man kan begära. Pumpa och dumpa??? NEJ TACK. Då jagar jag reda på fanskapet och ser till att han får ångra sig.

3. Nån slags jävla lojalitet. Om du är min så är du min liksom... my body made a promise

4. Lyssna på mina problem. Inte dagligen, men nån gång ibland. Hänvisar tilll punkt 3.

5. Dyrka mig. Hänvisar tilll punkt 3.

6. Be om ursäkt om man råkar ligga med någon annan. Hänvisar tilll punkt 3.

7. Vara min personliga sexslav 4 life. Hänvisar tilll punkt 3.

Är detta mycket begärt???

Av nyfikenhet. Kan du var skyldig killen något, om, vad skulle han kunna hävda och du acceptera det?

// CC
Citera
2026-05-21, 21:16
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Av nyfikenhet. Kan du var skyldig killen något, om, vad skulle han kunna hävda och du acceptera det?

// CC

Att vara lika lojal som en mor, eller hur jag nu ska uttrycka det. Jag har mycket kärlek för mina sexpartners.

Svara på sms.

Inte ignorera.

Ställa upp - kan vara bortom sex om man har en stark relation.

Vara rak och ärlig till åtminstone 99%.

Aldrig utsätta för smittorisker.

Behålla hemligheter, t ex om vederbörande har någon fetisch som ej ska läcka ut.

Inte sprida sexfilmer, men det är väl ganska självklart?

Uppmuntra & stötta sexuellt avvikande beteende (inom lagens ramar).

Få honom att känna sig som en man i alla lägen.

Aldrig tala förminskande, om det inte är i dominanssyfte.

Inte förnedra.

Inte spela spel.

Kort och gort: att erbjuda nån slags trygghet och köra med raka rör. Det tycker jag är ett minimum.
Citera
2026-05-21, 21:24
Medlem
dude2ks avatar
Det sägs att fittan är världens största handelsvara.
Citera
2026-05-21, 21:28
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Det sägs att fittan är världens största handelsvara.

Vi som har en grov kuk tycker vi har ett värde, inte orimligt att kvinnor också kan tycka så.
Citera
2026-05-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Man ger inte sex.
Man har sex tillsammans.
Ja det är det bästa sexet. 😌Jag är så trött på överfallsvåldtäkter och tjatsex.
Jag borde nästan utvisas till den förort jag kom ifrån. 🤷
Citera
2026-05-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Ja om en tjej ligger med en kille, är han skyldig henne något efteråt då?

Eller är de kvitt, båda har gett och fått lika mycket, dvs sex? Mannen har inga skyldigheter mot henne efteråt, precis som hon inte har någon mot honom?

Eller har hon en uppfattning att killen hon ger sex är skyldig honom något, och isåfall vad? Och är kvinnor verkligen tydliga med att hon förväntar sig något särskilt i utbyte mot att han får ha sex med henne?

Vad är era erfarenheter?

om du har sex med en tjej så är det en sak ni gör gemensamt. du är inte skyldig henne ett skit. det är upp till henne att ta sin egen njutning i vad som sker. din frågeställning känns konstig. om hon frågar efter något som om hon var snäll så fråga rakt ut om hon är en hora. vänd istället på det och säg att hon ska vara glad att du bjöd till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in