För en tid sedan (inte jätte länge) gick jag över gränsen en natt. Jag har en fantastisk sambo som jag varit tillsammans med i cirka 3 år. Vi älskar varandra med allt vad det innebär och planerar för framtiden.
Denna kväll jag full och hade fått i mig något mer. Allt började med att vi var på fest, både jag och min sambo och killen i fråga vi hade trevligt med som ni förstår blev det mycket dryck. Min sambo for hem och till slut var det bara jag och den här killen kvar. Han var väldigt ledsen och ville prata. Det slutade med att han skulle gå och lägga sig och önskade att jag följde med som stöd (Här vill jag vara väldigt tydlig med att jag inte hade något som helst intresse av att något alls skulle hända) jag är en snäll och omtänksam person som ville vara ett stöd för en människa som var ledsen.
Jag var påväg att gå efter några minuter men han önskade starkt att jag skulle stanna för att vara stöd. Han började klia mig på ryggen och smekte på mig på rumpan, där sa jag ifrån och ställde mig upp för att gå. Men än en gång så
Ville han att jag skulle komma tillbaka och lägga mig ner. Inget skulle hända sa han.
Detta fortsatte om och om igen och det slutade med att han tog mig på brösten och han tog min hand och la den mellan benen på honom (jag tog ifrån handen och sa nej) jag började gå men än en gång bad han mig komma tillbaka. Det hände inget mer än så och jag gick till slut.
(Vill också förtydliga att detta inte var övergrepp på något sätt. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag stannade trots allt kvar).
Jag har sedan dess mått otroligt dåligt, ångestattack och gråter konstant. Jag vill inte såra min sambo genom att berätta men han förtjänar inte att jag ljuger heller. Jag vill inte att relationen ska ta slut.
Jag behöver bolla med någon.
Snälla sparka inte på mig, jag vet att jag gjort fel men jag mår redan otroligt dåligt över detta.
Denna kväll jag full och hade fått i mig något mer. Allt började med att vi var på fest, både jag och min sambo och killen i fråga vi hade trevligt med som ni förstår blev det mycket dryck. Min sambo for hem och till slut var det bara jag och den här killen kvar. Han var väldigt ledsen och ville prata. Det slutade med att han skulle gå och lägga sig och önskade att jag följde med som stöd (Här vill jag vara väldigt tydlig med att jag inte hade något som helst intresse av att något alls skulle hända) jag är en snäll och omtänksam person som ville vara ett stöd för en människa som var ledsen.
Jag var påväg att gå efter några minuter men han önskade starkt att jag skulle stanna för att vara stöd. Han började klia mig på ryggen och smekte på mig på rumpan, där sa jag ifrån och ställde mig upp för att gå. Men än en gång så
Ville han att jag skulle komma tillbaka och lägga mig ner. Inget skulle hända sa han.
Detta fortsatte om och om igen och det slutade med att han tog mig på brösten och han tog min hand och la den mellan benen på honom (jag tog ifrån handen och sa nej) jag började gå men än en gång bad han mig komma tillbaka. Det hände inget mer än så och jag gick till slut.
(Vill också förtydliga att detta inte var övergrepp på något sätt. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag stannade trots allt kvar).
Jag har sedan dess mått otroligt dåligt, ångestattack och gråter konstant. Jag vill inte såra min sambo genom att berätta men han förtjänar inte att jag ljuger heller. Jag vill inte att relationen ska ta slut.
Jag behöver bolla med någon.
Snälla sparka inte på mig, jag vet att jag gjort fel men jag mår redan otroligt dåligt över detta.