Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Ett stort problem är att ingen är anställningsbar efter 60. Många har svårt redan vid 50. Dagens arbetsliv håller ofta ett högt tempo där det gäller att hänga med. Hur många i 70-årsåldern gör det?
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAdam
Vad har du för belägg för det påståendet, att ingen är anställningsbar efter 60?
Pågående empirisk forskning...
En handfull gubbar i närheten har omskolat sig till bussförare. De är de enda som fått jobb.
Omskolning vid 60+ njae CSN går ju inte att få så AF kanske för busskort.