2026-05-14, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Jo svaret kan bli annorlunda om du frågar vänstergrupper respektive högergrupper. Men jag tänkte svennebanan i ren allmänhet.

Ingen vill ju att det ska stinka curry då man åker Uber och bli utstirrad av en indier kan vara traumatiskt .

Att feminister vill ha bort thailändskor är riktig spot on.
Det finns inget dom hatar mer än vita män som skaffat sig en thailändska som ger dom sex samt är mer traditionell i sitt synsätt.
Haha men självklart ska inte Rinkeby Ronny gå gotta dig på massagesalonger, så dom får stängas omgående 😂

Svennebanan i allmänhet är ju svår, svennens vardag är ju ganska fylld av araber/afrikaner. Samt att svenne är så extremt PK att de aldrig skulle erkänna att de ville ha ur majoriteten av ett annat lands befolkning ur Sverige.

Det är väl minst icke-PK att vilja ha ut ryssar och vi har ändå en hyfsad mängd av dem här nu, så tänker mig att det blir dem om svenne var tvungen att svara med pistol mot huvudet.
Citera
2026-05-14, 06:12
Medlem
Citat:
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.
Muslimska männen!
Citera
2026-05-14, 06:12
Medlem
Edit

Somalier & zigenare , mer hatade än va dom redan är då dvs..
Senast redigerad av Kungen9393 2026-05-14 kl. 06:13. Anledning: Edit
Citera
2026-05-14, 07:18
Medlem
Mad monks avatar
De man borde hata är media de som gjort förfallet möjligt gfnlm ständig propaganda.
Citera
2026-05-14, 08:21
Medlem
Citat:
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.

Små konflikter och gnabbande har alltid förekommit. Det är när skillnaderna och konfliktytorna blir för stora, som man får samhällsdestruktion och inbördeskrig.

Djävla 08'or blir inget inbördeskrig, men svennehora blir det.
Citera
2026-05-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag gissar på det folkslaget som blivit utkastade ur över 100 länder.

Frågan var dock "nästa" inte "nuvarande".
Citera
2026-05-14, 08:56
Medlem
Epimaness avatar
De som släppte in skiten är ju nästa naturliga hatobjekt.

Då MENA är borta så återstår quislingarna så sossar, Reinfeldtare, Westerbergare etc...
Citera
2026-05-14, 09:08
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Förlåt herregud vad jag skratta då jag läste ditt inlägg 😂😂
Jag har också noterat det som du nämner , dock har jag aldrig förstått varför just Incel män är så hatade?
Jag menar hur mycket skada för dom egentligen?

Bra! Bara kul om du tyckte det var roligt. Jag tror det är mycket projicering ifrån folk som själva kanske inte lyckas så bra med tjejer, då kan man sparka lite på Incels istället - som är totalt misslyckade med tjejer enligt själva definitionen av termen. Samt att en del Incels faktiskt varit involverade i rätt mycket hemskheter, så som skolskjutningar, kört över kvinnor med bilar och så vidare. Sen är väl incels mer av en åsikt med - där man skyller alla sina problem på kvinnor/att man inte får ha sex. Det finns massa män som inte har sex och är glada och inte ser kvinnor som roten till världens ondska, dessa är inte Incels enligt mig. Så det är mer av en slags dålig attityd som många Incels uppvisar som gör att denna grupp inte är gillade av samhället tror jag i alla fall
Citera
2026-05-14, 09:11
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Bra! Bara kul om du tyckte det var roligt. Jag tror det är mycket projicering ifrån folk som själva kanske inte lyckas så bra med tjejer, då kan man sparka lite på Incels istället - som är totalt misslyckade med tjejer enligt själva definitionen av termen. Samt att en del Incels faktiskt varit involverade i rätt mycket hemskheter, så som skolskjutningar, kört över kvinnor med bilar och så vidare. Sen är väl incels mer av en åsikt med - där man skyller alla sina problem på kvinnor/att man inte får ha sex. Det finns massa män som inte har sex och är glada och inte ser kvinnor som roten till världens ondska, dessa är inte Incels enligt mig. Så det är mer av en slags dålig attityd som många Incels uppvisar som gör att denna grupp inte är gillade av samhället tror jag i alla fall

Är dina föräldrar kusiner eller gick du aldrig klar sfi?
Citera
2026-05-14, 09:13
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Är dina föräldrar kusiner eller gick du aldrig klar sfi?

Incel detected
Citera
2026-05-14, 09:44
Medlem
Citat:

Sverige är ett låglöneland och attraherar inte längre arbetskraft från övriga Europa. De driftiga kommer lämna Sverige eller har redan gjort det.

Sverige har blivit fattigt. Svenskar kommer behöva åka till Norge, Danmark eller andra rika länder för att utföra enklare sysslor.
Citera
2026-05-14, 10:13
Medlem
Citat:

Romerna är redan den grupp som människor sätter längst ner. En bekant hävdar att de åkt uppåt och att somalier och afghaner är längdt ner men jag tvivlar på det faktiskt och trorbatt romerna fortfarande är den mest utsatta steretypiska gruppen i samhället.

Utöver andra etniska grupper så är det obildade svenskar och än mer kvinnor med psykisk ohälsa. Den absolut värsta gruppen du kan tillhöra är den med psykisk ohälsa och som kvinna vara attraktiv. Då vaknar varenda rasbiolog till liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in