2026-05-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Jag tror indier och nigerianer kommer ha det tufft i framtiden runt om i världen. De är växande befolkningar som har en nybyggaranda och som söker nya marker. Deras blotta existens blir för vissa en irritation då de anses ta över rummet som en stor grå massa.

Judar har fått mycket skit igenom åren men Palestina-Israel konflikten har flyttat vad som är acceptabelt beteend. Så även där finns mycket hat även om de inte är israeler.

De sämsta människor jag har arbetat med är Bangladeshier, därefter tätt följt av indier och Filippiner
Citera
2026-05-13, 18:35
Medlem
Beror vilka extremhögern projicerar sina problem på.
Citera
2026-05-13, 19:11
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Har hört rykten om att Greta Thunbergs lillasyster kommer gå till fullständigt ballistiskt frontalangrepp mot vita män, vi får se om media hakar på som de gjorde med klimatkris-bluffen. (Obs! Vi har klimatförändringar, men ingen klimatkris)
Citera
2026-05-13, 19:29
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Fattiga/bidragstagare/sjukpensionärer?

Det finns en bild från 1982 som sammanfattar det. Det är givetvis inte helt sant men det ligger mycket i det.

https://miro.medium.com/v2/1*txP9TNp3wvb3XxS7fk279A.jpeg

Den äldre mannen med sitt fat överfullt av kakor - mer än han någonsin kan äta - pekar på "arbetaren"/svennebanan och säger "Akta dig. Han där (pekar på en utlänning) vill ta din kaka". "Arbetaren"/svennebanan har bara en kaka på sin tallrik.

Sen om det är rika eller politiker - det är svårt att bortse från att NÅGON eller NÅGRA tjänar på att en stor majoritet hatar en minoritet för då är majoriteten lättare att styra.

Du menar väl fackförbunden sossarnas heliga kassako dom jobbar exakt så, dom skrämmer arbetaren att gå med annars kommer arbetsgivaren då o tar din kaka
Citera
2026-05-13, 19:49
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?
¨
Du verkar med ditt inlägg försöka plantera narrativet att "svenskar vill alltid ha någon att hata". Så är det såklart inte. Muslimerna är rätteligen hatade för att det är en sådan fruktansvärd ideologi. Förutom muslimer och zigenare finns det inget folk jag skulle hata. Bara individer. Till och med zigenare kan få en chans sålänge man inte behöver lita på dem, eller om de har lämnat sin zigenarkultur (som Chang Frick t ex).
Citera
2026-05-13, 19:53
Medlem
Förr fanns förakt mellan gäng i olika stadsdelar
Man trakasserade folk för dialekter
Det finns alltid något nytt hatobjekt
Så länge det finns fler än en person
Citera
2026-05-13, 20:04
Medlem
liten.igelkotts avatar
Jag skulle gissa på folk som är trans och framför allt transkvinnor. Dragqueens kommer få en släng av sleven med med dragkings kommer att gå nästan obemärkt förbi.
Citera
2026-05-13, 20:43
Medlem
Citat:
Jag kan rätta dig omgående!
Försöker inte alls påtala att MENA ej skulle vara ett problem.

Jag anser att Mena är det största hotet mot hela väst!

Edit:
Anledningen till att jag valde att lyfta MENA i trådstarten beror på det enkla att jag misstänkte starkt att det är den mest svskydda ” gruppen” i det svenska samhället just nu.
Därav undra jag vilken som skulle bli nästa hatade grupp om MENA försvann.

Kanske kunde vi samla vårt hat och avsky mot dom ganska få individer som förverkligat mångkulturen och folkutbytet.
Max ett tusental individer.
Dom hatar jag mer än blattarna.
Citera
2026-05-13, 21:32
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.

Du får nog sätta det här i perspektiv.
Ingen och ingenting i modern tid har sänkt Sverige till den nivå vi har som kan jämställas med invandringen, den har verkligen sabbat för oss totalt.
Allt annat är bara normalt och folkligt.

Men visst, skulle dom försvinna imorgon så kommer vänsterpacket att få dörrarna insparkade nästa dag, var så jävla säker.
Citera
2026-05-13, 23:17
Medlem
Skyggedanss avatar
Indier 100%
Citera
2026-05-14, 01:57
Medlem
Hata kvinnor mer vore toppen
Citera
2026-05-14, 02:57
Medlem
PK-befriads avatar
Ovaxxade rysstroll ligger nära till hands. Hatet mot dem är det anständiga hatet som är godkänt av EU. En hjälplös grupp som massorna tryggt kan urladda "två minuters hat" på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in