Citat:
Ursprungligen postat av
ClaesDrutt
Jag håller med dig till punkt, det är något som varit oerhört skadligt för hela väst världen.
Men det känns som om opinionen håller på att vända, kalla mig gärna naiv men det känns som det.
Människor tar strid mot det som kallas för vita privilegier osv.
Sen är frågan om det kom 20 år för sent eller om det finns hopp om det?
Opinionen vänder men opinionshållarna lägger sin tillit till politiker som endast vill lugna ner massorna med falska löften.
Man går till val med löften om återvandring för att ge opinionshållarna falska förhoppningar, sen så kommer det hundratusen Indier årligen.
Om inhemska Européer vill skydda sin civilisation och sin frihet så får man ta tag i saken själva.
Då är det ingen som kan stoppa eller förneka dem det, men det är den genomsnittliga europeiska mannen helt oviss om.
Det kommer aldrig ske någon större förändring via proxy, dvs att man lägger över uppgiften på några kvacksalvare.
Vita befinner sig i ett kritiskt läge samtidigt som man är detta hatobjektet som förenar alla världens icke vita majoritetsbefolkningar.
Svaret på trådens frågeställning skulle jag säga är den vita medelklassen i västvärlden som i allt större grad kommer förpassas till en allt krympande minoritet med mycket mindre inflytande.
När det sker kommer hatet mot den gruppen intensifieras.