2026-05-13, 16:31
Medlem
Ruskartuppens avatar
Finnjävlar, släng ut hela högen innan vi får finlandsering av Sverige
Citera
2026-05-13, 16:33
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.

SVT och media bestämmer vilka som ska hatas och Svenskarna lyder.
Ryssar och amerikaner ligger väl högt på hatlistan, men det är som sagt upp till SVT och annan regimmedia att avgöra.
Citera
2026-05-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Beror på vilka du frågar.

Vänstern önskedrömmar om att kasta ut juden, men deras problem är att de anklagat högern om att vara nazister så länge att de då skulle få oerhört mycket skit tillbaka.

Högervridna Flashbackare skulle nog gå på romerna. De är inte en del av ”samhället”, snyltar dyrbar oxfilé från Coop och bygger kojor i skogen utan tillstånd, får nog många gubbar att se rött. Tigger gör de också!

Influensertjejer och IT-killar är leds på Indier, av olika anledningar. Killarna vill inte ha konkurrens på marknaden, och tjejerna vill inte att det ska lukta curry i deras Uber. Stirrar på dem gör de också, som bara en indier kan göra.

Feminister vill skicka tillbaka thailändskorna. De ska absolut inte sälja ut den svenska kvinnans sexuella kapital. Massagesalonger bör stängas så Rinkeby-Ronny inte får för sig att bli sugen på nåt.

Djursholmseliten hatar juggarna, då de stjäl både hjulen på deras Porschar och motorerna på deras båtar.

Ryssar ses nog snett på av de flesta, en del börjar nog bli leds på de från Ukraina, och några har nog hängt upp sig på Amerikaner då hela bunten anses vara Trump-anhängare.

Jo svaret kan bli annorlunda om du frågar vänstergrupper respektive högergrupper. Men jag tänkte svennebanan i ren allmänhet.

Ingen vill ju att det ska stinka curry då man åker Uber och bli utstirrad av en indier kan vara traumatiskt .

Att feminister vill ha bort thailändskor är riktig spot on.
Det finns inget dom hatar mer än vita män som skaffat sig en thailändska som ger dom sex samt är mer traditionell i sitt synsätt.
Haha men självklart ska inte Rinkeby Ronny gå gotta dig på massagesalonger, så dom får stängas omgående 😂
Citera
2026-05-13, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
SVT och media bestämmer vilka som ska hatas och Svenskarna lyder.
Ryssar och amerikaner ligger väl högt på hatlistan, men det är som sagt upp till SVT och annan regimmedia att avgöra.

Men ändå tycks då många hata MENA , det är ju knappast något som SVT förespråkar?
Citera
2026-05-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Jag tror indier och nigerianer kommer ha det tufft i framtiden runt om i världen. De är växande befolkningar som har en nybyggaranda och som söker nya marker. Deras blotta existens blir för vissa en irritation då de anses ta över rummet som en stor grå massa.

Jag är själv inne på ditt spår, jag tror vi kommer att se mer av det i framtiden.
Citera
2026-05-13, 17:01
Medlem
De allra flesta är inte rasister på det sättet som skriver. Så jag säger ingen.

Däremot är islam i Sverige ett problem, men det beror på att de gör politik av sin religion.
Citera
2026-05-13, 17:26
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Så otroligt löjlig fråga. Folk har väl ofta starka befog till varför de tycker som de gör. Svenskar är bland världens mest tålmodiga och accepterande folkslag, men till och med de har gränser.
Att bli internflykting i sitt eget land, med massvåldtäkter och sprängdåd varje vecka är inte okej och fattar du inte varför västvärlden börjar tröttna så är det något som är väldigt fel med dig.
Citera
2026-05-13, 17:41
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.

Miljöpartister
Citera
2026-05-13, 17:54
Medlem
Samer och Stockholmare (inflyttade)
Citera
2026-05-13, 17:56
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Jag håller med dig till punkt, det är något som varit oerhört skadligt för hela väst världen.
Men det känns som om opinionen håller på att vända, kalla mig gärna naiv men det känns som det.
Människor tar strid mot det som kallas för vita privilegier osv.
Sen är frågan om det kom 20 år för sent eller om det finns hopp om det?
Opinionen vänder men opinionshållarna lägger sin tillit till politiker som endast vill lugna ner massorna med falska löften.
Man går till val med löften om återvandring för att ge opinionshållarna falska förhoppningar, sen så kommer det hundratusen Indier årligen.
Om inhemska Européer vill skydda sin civilisation och sin frihet så får man ta tag i saken själva.
Då är det ingen som kan stoppa eller förneka dem det, men det är den genomsnittliga europeiska mannen helt oviss om.
Det kommer aldrig ske någon större förändring via proxy, dvs att man lägger över uppgiften på några kvacksalvare.
Vita befinner sig i ett kritiskt läge samtidigt som man är detta hatobjektet som förenar alla världens icke vita majoritetsbefolkningar.
Svaret på trådens frågeställning skulle jag säga är den vita medelklassen i västvärlden som i allt större grad kommer förpassas till en allt krympande minoritet med mycket mindre inflytande.
När det sker kommer hatet mot den gruppen intensifieras.
Citera
2026-05-13, 18:18
Medlem
Citat:

Romer. De är en stor kostnad för samhället, 2020.
70% Arbetslösa
10% Ingen information.
10% Anställda av kommunen för att få romer in i skola och arbete.
10% Försörjer sig själva.
Alltså 90% går runt och kostar oss pengar.
Citera
2026-05-13, 18:27
Medlem
Citat:

Något som gör din frågeställning lite mer avancerad än man först kan tro är att det är distinkta skillnader mellan mena-männislorna/afrikanerna och de övriga alternativen du nämner. Den mest problematiska gruppen i dagens samhälle har aldrig helt "slagit från botten" vad gäller samhällsstatus och socialstatus vilket de andra gjort och gör. Samtidigt som de givetvis har mötts av samma misstänksamhet, tvivel och rädslor från lokalbefolkningen som alla andra utomstående grupper som kommer in så har de även varit "humanisternas guldgossar" på ett sätt som måste sakna motstycke historiskt. De har åtnjutit fördelar och till stor del sluppit krav vilket givetvis förslappat en hel invandrargeneration som aldrig på riktigt behövt skärpa till sig och visa framfötterna på arbetsmarknaden eller samhället i stort. Vill du skita i att lära dig svenska? Ok jättebra! Vill du sitta och vända bidrag i ditt förortskvarter istället för att ta dig ut på arbetsmarknaden? Ok jättebra! Vill du kanske förvandla hela kvarteret till en minikopia av ditt hemland komplett med nedskräpning, brott och noll respekt för dina grannar? Men jätte- jättebra! Så kul att du vill vara här och lapa i dig av honungen vi matar dig med även fast du spottar på oss som tack!

Det här har ju i sin tur bara byggt på avsmaken mot dem från resten av befolkningen såväl som avsmaken FRÅN dem mot resten av Sverige. Precis som ouppfostrade problembarn som aldrig fått några krav på sig aldrig utvecklar sund respekt för föräldrar eller några andra vuxna. Inte konstigt att det sedan utvecklar sig till den gängproblematik vi har idag. Vill du kasta sten på blåljuspersonal och tjäna pengar genom brottslighet istället för att ha ett yrke? Men jäääättebra!!!

Romer, finnar, thaitjejer, svartjobbande juggar utan försäkringar eller rättigheter i byggbranschen osv har aldrig fått den där "bortskämda barnet-behandlingen" från första början så de har fått skärpa till sig på ett annat sätt för att visa att de platsar i samhället alternativt att de gör sitt yttersta för att inte synas och vara under radarn i utkanten av samhället om de väljer den mer ohederliga vägen. På så vis kommer de aldrig att bli hatobjekt på samma sätt som "de som får allt, ger inget tillbaka men har mage att bete sig som att de äger landet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in