2026-05-13, 11:04
Medlem
Vi leker med tanken att imorgon då vi vaknar så har samtliga MENA folk lämnat Sverige samt personer från Somalia och Eritrea och andra liknande länder i Afrika. Jag vågar påstå att denna grupp är minst omtyckt i samhället.

Vilka nationaliteter eller grupper i samhället hade då blivit det nya hatobjekten hos SvenneBanan?

Hade det blivit Tyskarna, Romerna, Thaifruarna kanske Balkanfolk eller ett riktigt långskott att dom vänt sig mot sina egna och inlett ett hat mot raggarna?

Jag tycker att det är ett intressant ämne att lyfta och diskutera särskilt här på Flashback.
Citera
2026-05-13, 11:09
Medlem
skogsburkans avatar
Jag gissar på det folkslaget som blivit utkastade ur över 100 länder.
Citera
2026-05-13, 11:14
Medlem
halaltarzans avatar
De som inte har något jobb att gå till?
Citera
2026-05-13, 11:27
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
PK å woke folket.
Citera
2026-05-13, 12:11
Medlem
kalkryggars avatar
Då blir det väl "jugoslaverna" igen då?
Citera
2026-05-13, 12:19
Medlem
Förmodligen hade man väl startat upp med att gräva bort Skåne igen!
Vi är ju halvdanskar, så vi blir väl nästa på tur, men vi klarar oss nog ändå!
Eller så skickar väl de jävla -08orna oss till SFI
Citera
2026-05-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Förmodligen hade man väl startat upp med att gräva bort Skåne igen!
Vi är ju halvdanskar, så vi blir väl nästa på tur, men vi klarar oss nog ändå!
Eller så skickar väl de jävla -08orna oss till SFI

Jag tror iofs att Skåne varit en mycket bättre plats utan svenskarna, åh det brukar ju dessutom vara ömsesidigt att svenskarna vill bli av med Skåne.
Så att gräva bort det från Sverige kanske inte är en dum idé alls 😂
Citera
2026-05-13, 12:40
Medlem
Skåningarna från skåneland. (med all rätt)
https://www.flashback.org/t3719866

Dessa rapsnazister har infiltrerat och förstört hela landet.
Citera
2026-05-13, 12:51
Medlem
bo-jerrys avatar
Det är nog alltid dom som kom senast som har längst väg att gå för att klara sig själva i Sverige fullt ut. Förr var dom från Balkan och Irak. Dom funkar det fint för nu, tid och träning ger resultat
Citera
2026-05-13, 12:53
Medlem
RomernasKungs avatar
Det är inte enbart SvenneBanan som har folk som ogillas utan det förekommer över hela världen. Ibland är ogillandet starkt, ibland svagt och ibland befogat, ibland obefogat eller överdrivet. Ogillandet av MENA, somalier mm är högst befogat. Om dessa i teorin skulle försvinna så kommer det såklart gnällas på någon annan grupp. Frågan är i hur stor omfattning. Romerna finns alltid i gluggen. Kanske sydeuropéer, öststatare mm. Dock finns inte fog för att ogilla dessa i lika stor omfattning.

TS försöker insinuera att MENA folk egentligen inte är ett problem och att SvenneBanan ogillar dem bara för att det är på något mode eller liknande. Så är inte fallet. MENA-muslimer är ett gigantiskt problem i hela väst.
Citera
2026-05-13, 13:03
Medlem
Skulle tippa romerna. Tycker inte dom ska vara här. Jag har sett tillräckligt med bevis för att tycka det.
Jag har försvarat alla dessa minoriteter en gång i tiden men det är svårt och försvara folk som ständigt bevisar att dom inte ska vara här.

Egentligen ska ju ingen vara här förutom svenskarna men är man här för att förändra Sverige, leva på bidrag, brott, eller flytt från krig då ska man hem igen.

Efter det så är det väl juggarna, dom ställde till ett helvete i Sverige på 90 talet.
Nu för tiden är ju många en del av samhället men många av dom borde flytta tillbaka.

Efter det så tycker jag ingen mer.
Asiater som en del är rasister mot, är ju skötsamma. Dom tvingar inte på Sverige och svenskarna sin kultur/religion, dom är sällan kriminella och dom jobbar här. När man träffar på dom så är dom alltid så trevliga.
Citera
2026-05-13, 13:28
Medlem
jcockers avatar
Det hade nog fått bli ett större fokus på männen då.

Jag såg en debatt i Riksdagen för ett par månader sen. Den handlade om ekonomiskt våld och hur det är mycket utav orsaken till mäns våld mot kvinnor.

10 kvinnor i den högsta politiska toppen diskuterade detta. Bara kvinnor. Alla vita, såklart.

Det fanns ingen hejd på hur dåliga männen var. All analys hamnade där. Naturligtvis.

Inget om det finansiella system som skapar förutsättningarna för detta, och som dom själva strider för så hårt det bara går.

Man skulle nästan kunna tro att det vore taktiskt smart.

Om det inte vore för att det är så ofantligt korkat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in