2026-05-03, 18:37
Medlem
Jag lider av insomnia, men nu har jag kommit över Lennart Lidfors bok "Den flytande elden" och jag tänkte mixtra med några element som förekommer i verket:

Jag börjar med att dra en Currylinje över min säng så att den attraherar astrala vibrationer av sådan frekvens att mina Tarotkort börjar levitera och min aura får näring ur den vinkel som Currylinjen står i i förhållande till Saturnus. Jag ska andas i takt med universums puls och återuppleva ett tidigare liv, som är orsaken till mina sömnlösa nätter.

Här börjar det bli farligt: det astrala fältets kraft ihop med Currylinjens vinkel riskerar att få även sängen att levitera och flyga ut genom fönstret till Saturnus. Och därifrån blir det jävligt svårt att ta sig tillbaka.

Men jag är redo att ta risken om chansen finns att jag kan bota min insomnia.

Har ni erfarenhet av denna eller liknande metoder? Lyckade eller misslyckade? Finns det andra linjer och fält som ni hellre använder? Andra kort?

Ps. Ska även försöka täppa igen min navelchakra. Men hur går man tillväga?
Senast redigerad av Anti-Satan 2026-05-03 kl. 18:53.
Citera
2026-05-03, 18:44
Medlem
Njae. Du kan ju testa löpning.
OCH lämna telefonen och TV.n utanför sovrummet.
Läs recept innan du somnar så drömmer du gott.
Citera
2026-05-03, 18:51
Medlem
Innan jag somnar? 😄

Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Njae. Du kan ju testa löpning.
OCH lämna telefonen och TV.n utanför sovrummet.
Läs recept innan du somnar så drömmer du gott.
Citera
2026-05-03, 18:54
Medlem
Ja, du springer det sista du gör på kvällen.
Går in och duschar.
Borsta tänderna lite kvickt.
Lägg dig i sängen.
Ta fram en kokbok eller bak bok.
Läs lite knäcktårterecept och spättekakerecept.
Eller hur du griljerar en skinka.
Mat är trevligt och man kan få lite idéer.
Sedan somnar du.
Citera
2026-05-03, 19:00
Medlem
triptykens avatar
En dusch brukar vara min metod - man är litet kall och pressar ner sig under täcket. Ett öppet fönster hjälper också.

Skulle det gå helt åt fanders brukar jag göra litet nattakäk också. Vissa hatar att sova mätta, men nåt djuriskt i mig säger att "nä nu är du mätt och trygg, magen tar all energi för att fixa detta du får gå och lägga dig".

MEN om din ockulta metod funkar, tuta och kör.

EDIT: "en vän" (inte pojken som skrivit brevet) brukar tänka på snusk. Erotiska scenarion, såna fantasier. Vinsten ligger i att hjärnan som så gärna vill kasta en in i oro och ångesttankar plötsligt får ett tankemönster den djupt gillar och vill klänga sig kvar vid istället för att återvända till nojjandet. Det håller mörka tankar borta.
Citera
2026-05-03, 19:03
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Satan
Jag lider av insomnia, men nu har jag kommit över Lennart Lidfors bok "Den flytande elden" och jag tänkte mixtra med några element som förekommer i verket:

Jag börjar med att dra en Currylinje över min säng

Och så långt kom vi innan det blev en tramstråd.

"Currylinjer" är inget du drar, det är ett befintligt rutnät. Dumskalle.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jordstr%C3%A5lning

Citat:
Currylinjer skall enligt de som tror på jordstrålning finnas med cirka 4 meters mellanrum och gå i diagonal riktning jämfört med väderstrecken på de breddgrader där jordstrålningssökande förekommer mest, det vill säga från Tyskland upp över Sverige, och ett currykryss definieras som en punkt där två currylinjer korsas.
Citera
2026-05-03, 19:41
Medlem
TwoThousands avatar
Jag vet inte riktigt, bli väckt mitt i natten av ett spöke var inte kul.

Tror inte någon vill vara med om ockult aktivitet..
Försökte berätta om fruktansvärda odjur men ingen trodde på mig.
Citera
2026-05-03, 19:53
Medlem
Verkade till att vara en spännande bok!
Jag har förskjuten sömn.. vilket suger när det är vardag. Men ganska kul när man är ledig och kan ta power naps på eftermiddagen
Om det blir olidligt ihop med jobb och vardag får du prata med din läkare.

Och om du har mycket tankar vid sänggående kan det vara bra att ha block och penna nära till hands.
Skriv ner random ord och meningar som ploppar upp. Ser du bilder kan du skissa ner dom.
Det blir som att du fångar upp det och sedan ”kastar” det ifrån dig -> du blir fri från tanken eller bilden/filmen.

Promenad och dusch innan läggdags kan funka.
Träning på rutin.
Inte äta enorma måltider strax innan sömn, vilket jag precis gjorde hehe

Vad tusan är navelchakra?
Så länge min egna navel får stanna utanför det här så är jag nöjd haha
Någon mer som mår fysiskt illa när man petar i naveln?
Citera
2026-05-03, 19:58
Medlem
Du känner uppenbarligen inte till de senaste rönen inom Currylinjevetenskapen. Genom att aktivera rikliga Kundalinihalter så kan man dra, eller snarare böja, en Currylinje.

Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Och så långt kom vi innan det blev en tramstråd.

"Currylinjer" är inget du drar, det är ett befintligt rutnät. Dumskalle.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jordstr%C3%A5lning
Citera
2026-05-03, 20:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle personligen inte ta och testa det ockulta. Fan det kan gå hur som och din själ kanske blir dömd i evighet. Ta och undvik det! Testa istället med en varm kopp mjölk med choklad! Om det verkligen krisar kommer ju vården med piller. Så snälla sälj inte ut din själ.
Citera
2026-05-03, 20:05
Medlem
Har just nu varit vaken i fyra dygn. Känns inte som läge att dra iväg till gymmet.

När jag gick på sömnmedicin så gymmade jag regelbundet, eftersom jag också kunde sova. Men jag är utan medikamenter nu.

Navelchakrat är det chakra som negativa tankar/känslor kommer in och ut ur. Den fångar dessa ur tex astrala moln. Om du tänker en orolig tanke och jag är orolig, så kan min navelchakra fånga din oro som då förstärker min oro.

Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Verkade till att vara en spännande bok!
Jag har förskjuten sömn.. vilket suger när det är vardag. Men ganska kul när man är ledig och kan ta power naps på eftermiddagen
Om det blir olidligt ihop med jobb och vardag får du prata med din läkare.

Och om du har mycket tankar vid sänggående kan det vara bra att ha block och penna nära till hands.
Skriv ner random ord och meningar som ploppar upp. Ser du bilder kan du skissa ner dom.
Det blir som att du fångar upp det och sedan ”kastar” det ifrån dig -> du blir fri från tanken eller bilden/filmen.

Promenad och dusch innan läggdags kan funka.
Träning på rutin.
Inte äta enorma måltider strax innan sömn, vilket jag precis gjorde hehe

Vad tusan är navelchakra?
Så länge min egna navel får stanna utanför det här så är jag nöjd haha
Någon mer som mår fysiskt illa när man petar i naveln?
Citera
2026-05-03, 20:31
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Satan
Du känner uppenbarligen inte till de senaste rönen inom Currylinjevetenskapen. Genom att aktivera rikliga Kundalinihalter så kan man dra, eller snarare böja, en Currylinje.

Vilket urbota trams
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in