Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwedeGliderRunt
"En man med självrespekt och förmåga till logik torde köpa sitt eget boende i ett urbant område där det finns andra vita män (detta är fullt möjligt). Är man något bildad söker man förstås sin like via datingappar, t ex en thailändsk lärarinna el. sjuksköterska som kan försörja sig själv och inte tar dig för ditt kapital utan för att du t ex har en annan kvinnosyn än männen i Thailand."
Helt korrekt, man köper en condo i sitt egna namn. Om man vill bo i hus skriver man sig själv som finansiär av lånet, medans lån och hus då står i hennes namn. Går relation åt helsike slutar man bara betala räkningarna för lånet och tjejen får flytta till ett boende hon själv har råd med. Som sagt många västerländska män är extremt naiva och ser bara de positiva.
Man behöver inte skriva något på någon annan än sig själv, man kan äga huset själv och leasa marken på 3x30 år, förslagsvis i ett urbant gated community. Finns massor på olika ställen i Thailand.
Apropå naiva västerländska män så stämmer det i stort, bara att titta på vad de åstadkommit med sitt eget land. Massinvandringen och uppfostran av unga svenska kvinnor till feminazis och unga nysvenska män till gangsters är ytterst de svenska männens fel (de svenska männen har hela tiden haft kapacitet att stoppa det men har varit för dumma och svaga).
Kloka yngre svenska män fortsätter inte på den inslagna svenska självmordsvägen utan väljer snarare en klok hustru från utlandet som de bygger sig en framtid med. Det hade jag gjort om jag vore yngre och singel, som äldre och gift kommer jag att flytta ifrån det sjunkande skeppet Sverige inom ett litet antal år, sitta vid min pool och skatta mig lycklig att jag överlevde.